Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak ugye a vfr kormány magasabb,mint ahogy azt te is jelezted.Ebből adódóan nem nehéz rájönni hogy az bizony súly többletet is jelent.Lehet hogy pont 20dekával,ami azért neked már komoly nehézséget okoz.Saját bevallásod szerint.
Osszevissza zagyvalsz.Az elobb azt mondtad a legkonnyebbet mondtam,holott csak siman konnyebbet kell valasztani.
Nem ugyanaz.
Acel csőkormany,ugyanaz a suly sötétke.
Csak vigyázz,nehogy nehezebb legyen.
Már megint össze vissza zagyválsz.Az előbb még azt írtad hogy fáj az igazság.
En azt nem tudom megszokni hogy 5 agysejted van,amibol most halalozott el ketto.
Ja,vfr 750,regi,az kb olyan mint a cbr-é,csak magasabb.A 41 mm a teleszkop atmero.
Hajlando vagyok némi szines papirdarab mennyiseget atadni ezert.
Fáj az igazság?Pedig meg kell szoknod és megtanulni együtt élni vele.
Automataváltó motoron teljesen értelmezhetetlen.....a motor legyen váltós, a robogó meg nem. Oszt kész
Van. De motorostól...
Amúgy a sokkal cikibb egy hónapon át csukot szemel szereltem a motor burkoltatott fel le
Mert kerestem "random" módon felbukkanó hibát (ugye azt a legnehezebb utolérni )
Szóval a hiba jelenség eltűnik a áram (C50 hiba kód) és szét szoptam magam
De utolsó lerohadásnál a Jó Isten küldőt két nagy robogós kollégát akik lelkes szereléssel 15 perc alatt megtalálták nekem a szar testkábelt és lábon folyattam a utam .
Szóval ami nekem 1 hónap 😬 másnak 15 perc a útszélén 😍 hát ez van

Csak úgy meg jegyzem hogy én ott tévesztődtem meg hogy annyi Mayans M.C. sorozatot néztem hogy úgy gondoltam hogy fel chopperesitem 650 burgmant és vetem is egy jawa babeta kormányt (olyan nagy kecske szarvast ) és ezt helyezem fel na ott huzigáltam a vezetékeket . És mindig ott elöl kerestem a hibát hogy sikerült elbasznom valamit
Sőt, afrika twinre akarta cserélni a srác de a próbakörön már csinálta az at is hogy ha ráhagytad, beleváltogatott. Úgyhogy neki at lett 1100-gyes de manuális.
A vfr volt hogy állt mellettem a pirosnál és rángatózott, meg-megindult.
Dehogy,tenyeket kozlok,faj az igazsag.
Pedig a helyzet az hogy pont a túrázásra használt sisakok a nehezek.Bútorboltos 10km-t nem bírna ki benne.Szerencsétlennek elég sorvadt izomzata van.
Akkor megint csak koptatod a szádat és zéró tapasztalat alapján beszélsz.
Ő de. Mentem vfr1200x-el, pont mint ami megállt. Nem jól van hangolva. Hondásra van hangolva.
Sose tudom megtapasztalni a te döglött agysejtjeid mikentjet.
Ez a te sarad.
Ez a úri huncutság reális a ha versenyző vagy illetve ha nagy túrákat nyomsz a világba és egy seggel tolsz 200-300 km-eres távokat . Ott kijöhetnek a kis nyűancok , de hobbi motoros kis kirándulások nem hiszem hogy vészesen feltűnő lehet . Edurozás közbe mentem minta vad paraszt, 1-2 év fejlődés után fedeztem fel hogy kisebb dolgok is számítanak . De addig jó volt minden úgy ahogy ép van 😂
Tapasztalat?
Az ötbol elhalalozik ketto nem kapsz levegot sem.
Agysejt-izomláz?Na ez az ami igazán szar.Hülyeségnek hülyeség,viccesnek nem vicces.Pont semmire nem jó.
Tehat izomlazas mind az öt.Ertem.
Napi 3-4 óra és te is belejössz 😂 😂
Lapoz vissza egy kicsit azt majd mond el ki szimpatikus és kibe élsz bele szívesen
De nyomhatod magányos harcosként is 😂 😂 egyedül a világ ellen ..........................az is egy karakter 🤣 😂
Röviden és tömören,az 1400gramm feletti sisakban nem lehet motorozni mert nehéz,csak az 1250grammos a jó mert a bútorboltosnak is az van.Ha ezt megjegyzed akkor az már elég.
Nem vetélkedő ez,pláne nem valami licit műsor.