Most kimentem megnéztem , találtam új kislánckereket is , meg hátsót is , megvan a komplet kerék is , csak azon most nincs gumi mert átraktam az 1400-ra ! Roadtec Z8 ! 😉
Mindegy hogy sport vagy enduró ! Bárhol , bármivel , bármennyit ! Sajna már nem szabad ! Nehéz már az egyensúlyt megtalálnom , túl sok a vas bennem a baloldalamon !
Nekem a megboldogult 1100-ashoz volt itthon 3-4 kislánckerék , meg egy hátsó is , meg egy komplett hátsókerék is kiegyensúlyozva , és az aktuális habitusomnak megfelelően alakítottam a végáttételt ! 😉
Hátsó lánckerék simán kiszolgál kettő láncot ugye, de van aki ezen nagyon tud háborogni.
Persze ha majd cserélem mindkettőt cserélem. De semmi kopást nem látok rajta.
Én is szoktam cserélni kislánckereket, de amikor ugyanazon a motoron a gyári kislánckerék 40ezres futás után jobb állapotban van mint a jt 15ezer utàn, az beszédes.
Sajnos sürgősen kellett, nem volt időm gyárit várni és vettem jt-t az unixból, olcsóbb volt az tény, de szarabb is.
többnyire c45 anyagból van
nem egy világrengető anyag de nem nagyon rozsdásodik
én mindig kettőt rendeltem előre aztán ahogy eszembe jutott cserélgettem
adott a szettnek legalább 20% plusz futást
hátra vágatni kell hardox anyagból
csak le kell reszelni/csiszolni a sorját
mi órákig koptattuk az éleket
utána porfestés egy kóláért és szebb lett bármitől harmad áron
vágatni csak számlára lehetett a cégnél
esetleg a barnák ihatóak de azok se finomak
a piskótatekercs az finom 😀