egyébként ha már fényezésnél tartunk, egyéb kérdésem: repednek az idomok, úgy tűnik nem belsőleg, hanem maga a fényezés, külső felülete, ezt is mondtam neki, és azt mondta, hogy a rezonancia miatt, ugye szintén, hogy öregek az idomok, nem rugalmas már stb, ez sztem egyébként tuti így van... de erre van vmi megoldás? oké, veszek egy új idomszettet , ne is említsük mennyi az ára meg a beszerzése (nyilván nem éri meg), arról végképp ne, mivel öreg motor, az is annyi idős, ergó fiatalabb nem lesz , hiába másik
igen, mondta is, hogy nem csiszolta le tövig, így is sok idő volt, és még több lenne, meg ugye neki is van ezer másik motor, kétségem nincs, csodásan dolgozik, meg kedvelem, stb, nincs vele bajom, meg nem bántok senkit én, csak most agyfaszt kaptam ettől, mert nem lehetne ilyen, sztem a lakknak védenie kéne azért ennyire, de nem értek hozzá...
Igen, eléggé, de ha ilyen van azt vagy lecsiszolom, vagy elviszem a homokfújóshoz és az csontig letakarítja.
Egy dolog ugye a szép fényezés, ahhoz nagyon kell érteni és kell a jó felszerelés, meg alapanyag, és azt szépen is csinálta a fényeződ, de rendes előkészítés sokkal nagyobb munka mint maga a fényezés.
Pl. nekem az öreg motoromon, is volt már minden gány anyag. Nem is szórakoztam vele, fémig letakarítottam, kilakatoltam, és erre jöttek az alapozó, kit, szórókit, csiszolgatás, és amikor ez tökéletes optikai felületet ad, akkor jöhet a tényleges fényezés, és ez így jobb lett mint a gyári, mert 35 éve még nem voltak ilyen minőségű anyagok.
Igényesnek igényes a meló. Ez meg hogy anyagminőségben mi lett használva nem tudom. Nem vagyok fényező. De egy hangyaf*sznyit nekem is fura hogy látszatra megfolyt a lakk. Mert ez nem kopásnak tűnik hanem mintha megolvadt volna a lakk a felületen majd a ruha hozzáérve felkapta volna.
rendben! de félek levenni a tankpadot , mert amennyire engedte most alánéztem, és nem tom, kicsit para de majd még vizsgálgatom, félek lehozza fényezést, akkor mi a f*szt csinálok, nem tudom. egyébként most jut eszembe, ez nem is mostani fényezés, hanem jóval korábbi, azt mondja, hogy május 11én ütüttek el, azelőtt 2 hete volt nálam a moci, akkor májusban fényezte ezt le, mert most 2-ára tankot nem kellett.
már késő... mindegy, majd télen lefényeztetem újra tankot, ez van, akkor kevesebbet megyek vele, amit használunk sérül , vagy vitrinszekrénybe tesszük, és gyönyörködünk benne, maradok az elsőnél , csak szar érzés na ...
Az övé is megecetesedett, bár abba volt minden élesztő meg habzásgátló, nagyon szép gyümölcsből 50kg lett belevágva. Az is kb egy hónapot volt úgy szóval nem tudom...
erről az esetről, a lotus cleaning csoportban benne van fb-on
ühü, lenyugszok kicsit a picsába, csak nagyon szar mikor az ember x hónapig gyűjt a kis életkéjére, több száz ezret kiadva rá, csak hogy végre rendben legyen, aztán ilyen apró dolgok miatt mint ruha, hogy ráfekszik benne, sérül tőle, vhogy nem fogom fel, de elrendezem magamban, bocsánat...
Akkor mondjuk tényleg gari.
Kifelejtette belőle a gyorsítót, mert 2 hónap alatt a szabad levegőn csak akkor nem kötnek meg ezek a festékek.
De inkább arra tippelek, hogy 2 hónapig kerülgette és most fényezte le hirtelen, mert csesztettétek.
Szimpla olcsó 10-15ezer/kilós 2K festéket szoktam használni, saját gépeimre. Beégetés és fűtés nélkül, csak a szabad levegőn. Az 12-24 óra alatt kerül ilyen állapotba, hogy így fel lehessen gyűrni.
De már pár nap után is inkább karcolódik. Persze még utána is keményedik.
Ezt mondjuk illik elmondani az ügyfélnek.
Lehet, de azért inkább megittam volna... Na de a remény hal meg utoljára, hátha jó lesz.
Az dühít csak hogy minden nap munka után holt fáradtan még kézzel leszedtem a szép szemeket, rendesen több vízben megmostam, felapróztam, elviseltem anyám mindennapos "de maradjon enni is" baszogatását (egyébiránt amikor vittem be pár szebb darabot akkor meg kutyának nem kellett...) aztán ez miatt tönkremegy. Pedig őneki is érdeke lenne, megkapta volna kb a felét.
Oké, én sem akarom savazni, a legjobbal is előfordul hogy hibázik.
el a fényező szájából,hogy túl öreg a motor!!
Egy dolog ugye a szép fényezés, ahhoz nagyon kell érteni és kell a jó felszerelés, meg alapanyag, és azt szépen is csinálta a fényeződ, de rendes előkészítés sokkal nagyobb munka mint maga a fényezés.
Pl. nekem az öreg motoromon, is volt már minden gány anyag. Nem is szórakoztam vele, fémig letakarítottam, kilakatoltam, és erre jöttek az alapozó, kit, szórókit, csiszolgatás, és amikor ez tökéletes optikai felületet ad, akkor jöhet a tényleges fényezés, és ez így jobb lett mint a gyári, mert 35 éve még nem voltak ilyen minőségű anyagok.
Legalább olcsó volt?
Nekem a 35 éves motoromon sincs ilyen probléma, pedig zúztam már le friss fényezést, de csak karcolódott.
ühü, lenyugszok kicsit a picsába, csak nagyon szar mikor az ember x hónapig gyűjt a kis életkéjére, több száz ezret kiadva rá, csak hogy végre rendben legyen, aztán ilyen apró dolgok miatt mint ruha, hogy ráfekszik benne, sérül tőle, vhogy nem fogom fel, de elrendezem magamban, bocsánat...
Kifelejtette belőle a gyorsítót, mert 2 hónap alatt a szabad levegőn csak akkor nem kötnek meg ezek a festékek.
De inkább arra tippelek, hogy 2 hónapig kerülgette és most fényezte le hirtelen, mert csesztettétek.
Szimpla olcsó 10-15ezer/kilós 2K festéket szoktam használni, saját gépeimre. Beégetés és fűtés nélkül, csak a szabad levegőn. Az 12-24 óra alatt kerül ilyen állapotba, hogy így fel lehessen gyűrni.
De már pár nap után is inkább karcolódik. Persze még utána is keményedik.
Ezt mondjuk illik elmondani az ügyfélnek.
Az dühít csak hogy minden nap munka után holt fáradtan még kézzel leszedtem a szép szemeket, rendesen több vízben megmostam, felapróztam, elviseltem anyám mindennapos "de maradjon enni is" baszogatását (egyébiránt amikor vittem be pár szebb darabot akkor meg kutyának nem kellett...) aztán ez miatt tönkremegy. Pedig őneki is érdeke lenne, megkapta volna kb a felét.