Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jaaa, akkor egy 850-es aprilia 😅😃😃
Kocsim van és ez a fogyasztásos duma csak azért megy mert azért valami kétkerekű csak kéne viszont abból valami foteles így kerültek képbe a robogók. 😁
Nem lenne jobb egy bármilyen 1.5dci motoros kocsi? Mondjuk egy sandero. Elketyeg 4literrel, ha kell hűt/fűt, nincs kettőstömegű, nincs komoly elektronika. Megcsapágyazod 60ezrenként aztán kalap.
Engem a dugók nem nagyon zavarnak mert nem bp.-n mászkálok máshol meg nevetséges az amit dugónak neveznek. 😁 Nagyrészt főút vagy ha késésben vagyok pálya.
Azért a folyamatos haladás javít a dolgon 😁
Kocsi lehet 600 cm3 is ha ott áll a sorba dugóba 🙃
egy ezres suzuki kocsi meg kb 5 litert eszik
nem nagy nyereség
Én 80 -90 kényelmesnek érzékeltem , állta lába városba 60 -70 -80 körül cirkáltam ,persze ne ha mentem vele utazóba 110-120 körül is persze tud többet is de az nekem nem jött be .Montanába csak lötyörészni szeretek 😁
Most hogy párszor hajtottam 650-nes ezzel se megyek vadabbul .
Jaj lehet hogy kapuzárasi pánikom van 😬 hogy annak örülök nem 400, hanem 650 van ráírva 😂
Tudják ők hogy ezt kell tenni.
https://infostart.hu/kulfold/2...
Egy ilyen robogonak (es kb. mindegy, hogy Kymco, Yamaha vagy Honda) 250-es motor eseten a 120 kb a vegsebessege, ezzel szamolj.
A 400-asoknak ez az utazoja es szazig dinamikusan gyorsulnak, ideertve a Suzuki AN szeriat is. Ha esszel hajtod oked, 3.5-4 literbol megallnak.
Azokat is nézegetem, van egy 250-es majesty amiben nincs 3000km se 2008-as létére, igazából csak melóba járni kéne valami aminek a fogyasztása a fele a kocsinak, de azért nem lenne baj ha a pályáta felhajtva 120 körül is menne, az a bajom, hogy semmilyen tapasztalatom nincs a robogókkal.
Azon is agyalok még, talán jövő hétvégén elkezdek nézelődni, amúgy a 400-asnak mennyi lehet a kényelmes utazója?
én most csak az ingyen napenergiát fűtöm el,
októberben ment hálózatról, majd március körül elzárom a konvektorokat, aztán ismét legkondi fűt
függ attól mennyit mutatnak a mérőórák
Neken felmegy 1800w ig amikor kicsit mínuszok vannak, de tartja a hőfokot. nagyobb hidegben már picsafüst, akkor kellett a gáz.
X9-nel a muszerfal hajlamos beazni es igy hazavagni az elektronikat benne. A hideg idoben szeret tuldusitani es benzin kerul az olajba. Emellett 2001-2003 kozott egy csomot visszahivtak.
Amennyire en tudom az X9 Evo modellek a javitottak, a simaknak vannak nyugjei.
Nagyrobeszbol (400cc es felette) Yamaha Majesty-t vagy Honda Silverwinget vennek.
nekünk az egyik 8.5ös konvektort kiváltja a 3.5ös légkondi ami kb 1200w fogyaszt óránként megy naponta 5-6 órát
ellenben fogalmam nincs mennyi köbmétert eszik a konvektor, szóval csak ősszel a leolvasáskor lesz adat mindenről
Az hogy nem burgman 😂 😂 😂 bocsánat 😊 😁 😆
Piaggo X9 milyen lehet? Mik a gondjai? 🤔
Végre megszületett a h tarifánk 🙏 és azzal fűtünk, kíváncsi vagyok, hogy jön ki a gázzal szemben. 🤔
Kutya világ lehet a helyszínen , ahol helyt kell állniuk ! Minden tiszteletem a mentésben résztvevőké ! 🤔
Nekem is van két kollégám.De ők majd most fognak menni.
A HUNOR 8 órás váltásokban dolgozik. Tegnap beszéltem a kollégámmal aki kint van. Elég kimerültek már testileg-lelkileg. Fogytán a konzvervük, éjszaka elég hideg van a sátorban, tisztálkodni nincs lehetőség..... Nem panaszkodtak, és teszik a dolgukat. Valószínű, hogy 10 nap után jönnek haza, és megy a váltás. Egerből ketten vannak most kint, és ketten már készülnek a leváltásukra tőlünk.
A cigányok rákenik a patkányokra... mi ebben a rendkívüli?
Magyarokat hajtaj a szívük és a együttérzésük
Érdekes hogy csak a HUNOR dolgozik 0-24be a török mentésnél.Nem is,inkább az az érdekes hogy a többiek leállnak éjszaka.
2 milláért én is vettem volna anno ilyen kis villanyos szart
csak az ülést kellett volna átalakítani, meg esetleg az ajtót 😆