itt harácskapitalizmus megy. mindent is akarnak egyszerre. van az a pénz, amiért te is aláírnád még az atombomba gyár engedélyezését is. itt most van az a péz...
mifelénk mercik vannak. Nem rég az sbo-ra is olyannal vittek 😅
Nem hallottam még, hogy kraftert nem lehetne b-vel vezetni(gondolkodós) Az ivekó pl. még nagyobb is nála az összsúly meg azon múlik, hogy mit ad meg a gyártó illetve mire van vizsgáztatva. Mondjuk, pont az ivekó az amelyiknek meg van a képessége, hogy játszi könnyedséggel elbír 3 tonna terhet. Bírja az alváz, megfelelő hozzá a fék. Persze az 5 gangos 2,3-as motorral felejtő. A régi 3 ezres na az szalad vele(kezeit széttáró) És mi a helyzet? Az, hogy az önsúly miatt a 17 köbbel vihet hivatalosan 9 mázsa terhet.()kezeit széttáró) Ahelyett, hogy a jogszabály engedné vizsgázni mondjuk 4,5 tonna össztömeggel akinek arra van szüksége és az vezesse c-vel. Akinek meg nem az hordjon vele 17 m3 kukoricapelyhet b-vel(kezeit széttáró)
haver a tócoskertbe lakott annó. Jártam egy időben elég sokat debrecenbe. Horgásztunk is néhány helyen. A látóképin is amit ti gatyatónak hívtok még abból az időből amikor torgyán a csárdából került a kórházba 😅 Na mind1 akár hogy is nézzük debrecen nem a vizek városa.Meg van ott ép elég nagyberuházás ami munkát ad. Ha logikai alapon épülnének ezek a gyárak valószínűleg ezt nem oda telepítenék. (kezeit széttáró)
Dehogy erőltetem, 2022-ben jó ha 2ezret mentem. A motort is csak azért tartom meg, hogy ha kedvem lesz mellé állok pózerkodni a garázsban, az talán jobb egy fokkal mint Parkside fúrókkal idétlenkedni. 😉
Az nem csak az elektromosra fog vonatkozni? Szerintem nem a jogsi hiány miatt nincs sofőr hanem mert szar meló, ha valaki csinálni akarja akkor a jogsit is leteszi hozzá.
Most olvasom, h az eu-tagállamokban hamarosan 4.25T össztömegű autót is lehet b-jogsival vezetni, de a germánok meg már egyből feltolnák a határt 12T-ig, annyira nincs már sofőr tgk-ra
Nem hallottam még, hogy kraftert nem lehetne b-vel vezetni(gondolkodós) Az ivekó pl. még nagyobb is nála az összsúly meg azon múlik, hogy mit ad meg a gyártó illetve mire van vizsgáztatva. Mondjuk, pont az ivekó az amelyiknek meg van a képessége, hogy játszi könnyedséggel elbír 3 tonna terhet. Bírja az alváz, megfelelő hozzá a fék. Persze az 5 gangos 2,3-as motorral felejtő. A régi 3 ezres na az szalad vele(kezeit széttáró) És mi a helyzet? Az, hogy az önsúly miatt a 17 köbbel vihet hivatalosan 9 mázsa terhet.()kezeit széttáró) Ahelyett, hogy a jogszabály engedné vizsgázni mondjuk 4,5 tonna össztömeggel akinek arra van szüksége és az vezesse c-vel. Akinek meg nem az hordjon vele 17 m3 kukoricapelyhet b-vel(kezeit széttáró)