Aszinkron motornál 6-8szoros az inditási áram általában a nagyobb motoroknál inkább 5-6 a kisebbeknél 8 felé is mehet a szorzó.
A forgórész rövidzárásból indul, a nagyobbaknál a tehetetlensége miatt ez a folyamat hosszabb, igy egész jól látható az indítási áram nagysága.
csak az adat táblát látom, a régi az 2000 körüli gyártás az új meg 2-3 éves
ezek 40 bár-os kompresszorok de ilyen 28-30 báron mennek
a mutatós mérő szerint 100-120 amper körül vesz fel mindkekettő amikor elérik az üzemi nyomást
gondolom 40 bárnál ez több lenne
de az inrush nem semmi, egész 600-ig kileng a mutató
Hát, ha egyforma ampert vesz fel akkor vagy nincs szükség a 72kw-ra vagy más okbol de egyforma hellyel közzel a tengelyteljesitmény is.
És nem az 55kw lett joval erösebb, a vastest telitödése miatt nem lehet sokkal erösebbre tekercselni.
azért valld be a lelked mélyén azért te is belátod hogy az a spring nem egy olyan kocsi amit egy átlag család használna
kb daewoo matiz szint
ha nem lett volna mellette másik kocsid vagy kevésbé vagy zsugori neked se lenne
mindemellett pont jókor vetted, bár ha fele igaz amit a jövőről jósolnak akkor a közeljövőben rendeset esik az ára ha véletlenül el kellene adni
amúgy nem a motor miatt eszik kevesebbet, van egy cég ahol van egy régi 55kw motoros kompresszor vettek mellé egy ugyanolyan kompresszort újonnan azon 72kw villany motor van és kb egyforma ampert vesz fel a két gép
bár az 55-ös volt tekercselve az lehet nem pont 55 lett
inkább a kevés súly miatt vagy előnyben a nagyobb kocsikkal szemben
egész addig amíg nem kerülsz vele egy kamion alá
spring kb 10-12 kw-ott fogyaszt 100 km-en. Egy 40 lóerős motort kell hajtania nem 170 lóerőset. Nincs vele száguldozás, de ezt a fogyasztását tudja 100 km/h-nál(kezeit széttáró)
mellettünk töltött egy i3-as az ikeánál és beszélgetésbe elegyedett velem a csávó. Szóval a lényeg az, hogy a sógorától vette az i3ast de tényleg patika volt. Szóval 170 lóerős autó 60 kw-os akksival és 100 km-es hatótávval 😂
Mondom mi a fasznak a 170 lóerő ha nem tud vele egy hosszút se menni ez a dácsia csak 40 lovas de télen is 200 km a hatótáv 😅 Az az i3-as pont a lényegét veszti el, 60 kw-tt töltéssel
100 km-ert megy el(gondolkodós) Ott mennyi is az annyi? 60*38 ft= 2400 Ft Vagy 60* 70 4200 Ft/ 100 km? Nem akartam felvilágosítani a csávót, mert nem akartam elvenni a kedvét még nem volt
nála 1 hónapja azt beletolt 2500 km-ert 😅 Majd amikor a szokásoson felül jön a villanyszámlához + 100 ezer ft majd elgondolkozik, hogy megérte e? A villanyautózás se való minden hülyének 😂
hát akik nem tudnak államilag finanszírozott olcsó autóhoz jutni és akinek nincs ingyen áram a tetőről hát... Szóval akik nem léptek időben és nem éltek a kínálkozó lehetőséggel(kezeit széttáró)
A zotya által említett 8,5 millernek a feléből lett napelem és villanyautó a többit ti fizettétek nekem az adótokból 😆 Szegény bogyó is akkor kezdett befordulni, mikor kezdte ezt megérteni(fetrengős)
20kWh ~ 100 km villanyautóval.
70Ft most a kWh tarifa rezsicsökkentve, ugye? Az cirka 1500 Ft / 100 km költség. Az 2.4 literes benzinfogyasztással egyenértékű.
Hogy kinek mikor jön vissza a villanyautó felára és megérős-e.... Neked nem. És nekem se. :D
A forgórész rövidzárásból indul, a nagyobbaknál a tehetetlensége miatt ez a folyamat hosszabb, igy egész jól látható az indítási áram nagysága.