Hát a szerb autómentős, akit a kocsmából.rángattak elő este félog bebaszva gumizott is aztán próbáltak.első körben valami 2003-as igencsak vékonyka gumit, az szemlátomást se vokt jó hátra aztán hozott valami traktorbelsöt 😂 végül vlami gumilapot szabott a defektes külső belső felére azzal evickélt haza.
Hogy a gumibeszerzés hol akadt meg már nem tudom, cimkeresés még volt.
A kukac is lehet szar, a fólia rárohad és nem tudod lehúzni.
De ajánlom a dekatlonos biciklis vékony kukacot. Kisebb helyet foglal, szög miatt nem kell nagy lyukat reszelni a gumiba.
Ha eljutsz kutig akkor általában van. Balkánon az se mindig.
Szerbiába a hegy közepén mindentől harminc km nincs térerö defekt kollégának. (Yoss, majd kérdezd meg 🙂) jó, mondjuk itt egy kompresszor már nem sokat segített volna.....
Eszembe nem jutna nyomatékkulcsot cipelni. Egy nagyon aranyos kis bites-dugókulcsos készletem van. Egyetlen nagyobb kulcsnyílás van, az a kerék, az meg a gyári készletben a lemezből vágott. Kb ennyi. Simán szétkapom a motort vele amennyire kellhet egy túrán. Hengerfejet csak nem kell levenni, bár volt hogy patakból kellett itatni a motort.
Én is matekoltam hogy vegyek olyan 70mai-t vagy ne. De aztán elengedtem. Vettem inkább a dekaonban 4db 16grammos CO patront, bent az ülés alatt aztán ha defektes, megcsinàlom.
Suzukikon is kb ilyen szint. Ott az ajtónyitás érzékelőjét kell ugyanígy 3 x 1 szekundumra megnyomni és akkor kattint egyet a centrálzár, azzal jelzi, hogy tanítható vagyok, kisgazdám. Nyomod a gombot az új lófaszon, aztán amikor reagál, akkor kész is vagy.
Te is fizetős túrákra jársz ?