Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát igen, ez egy majdnem egyedi eset lehetett, azért mindenre nem lehet felkészülni szerintem, erre meg pláne.

Te is fizetős túrákra jársz ?
Megnezem alkalomadtan.
Hát a szerb autómentős, akit a kocsmából.rángattak elő este félog bebaszva gumizott is aztán próbáltak.első körben valami 2003-as igencsak vékonyka gumit, az szemlátomást se vokt jó hátra aztán hozott valami traktorbelsöt 😂 végül vlami gumilapot szabott a defektes külső belső felére azzal evickélt haza.
Hogy a gumibeszerzés hol akadt meg már nem tudom, cimkeresés még volt.
Na ilyenkor csak egy belső lehetne megoldás. De azért europán belül 1-2 nap alatt fixen lehetne szerezni gumit. Addig meg be kell sörözni.
Kettőt vagy hármat toltak bele. Nem.lett jó.
Nem volt nála defektjavító? Mert odaadta nekem 😂😂😂
A kukac is lehet szar, a fólia rárohad és nem tudod lehúzni.
De ajánlom a dekatlonos biciklis vékony kukacot. Kisebb helyet foglal, szög miatt nem kell nagy lyukat reszelni a gumiba.
Ha eljutsz kutig akkor általában van. Balkánon az se mindig.
Szerbiába a hegy közepén mindentől harminc km nincs térerö defekt kollégának. (Yoss, majd kérdezd meg 🙂) jó, mondjuk itt egy kompresszor már nem sokat segített volna.....
BMW-je van. 😁
Eszembe nem jutna nyomatékkulcsot cipelni. Egy nagyon aranyos kis bites-dugókulcsos készletem van. Egyetlen nagyobb kulcsnyílás van, az a kerék, az meg a gyári készletben a lemezből vágott. Kb ennyi. Simán szétkapom a motort vele amennyire kellhet egy túrán. Hengerfejet csak nem kell levenni, bár volt hogy patakból kellett itatni a motort.
Probaltam az ilyen pantomimet,nem jott be.
Szerintem minden autónak meg van a saját tanítási folyamata.
Jo hogy mondod,5 eve benne rohad,vennem kene frisset,a kukac meg a CO nem romlik meg? 😂
A ragacsot ellenőrizd le mert Boszniában megszoptuk rendesen. Három motorból csak nekem volt készlet, abban is beszáradva a ragasztó 😂
Ez bizony ahogy mondod gém over ! 😅
Kutakon kifogyott a levegő?
Az ulesem alatt ott a kukackeszlet,patronnal.Mondjuk szomoru vagyok mer a kekfog modul elfoglalta a tarcsazar helyet.
Én is matekoltam hogy vegyek olyan 70mai-t vagy ne. De aztán elengedtem. Vettem inkább a dekaonban 4db 16grammos CO patront, bent az ülés alatt aztán ha defektes, megcsinàlom.
Inkabb kardan csapagy,az mindig kellhet.
Nem tudom, de ha annyira kisujjadban van a bringa, hogy út szélén nekiállsz szerelni, nem nagyon kell nyomatékkulcs.
Pakisztanban az utszelen guggolva bőrpapucsban egy palcaval es jo esetben egy kormos uvegdarabbal a kezben hegesztik. 😂
Komoresszort én.isviszek ha van hely, de ilyen akkus minyurkát.
Nekem csak most dobta fel, nem igazán néztem merre hova jár de azért ez durva. Hajtókarcsapágy is lehet nála ?
ez a gém over (kezeit széttáró) 😆
Suzukikon is kb ilyen szint. Ott az ajtónyitás érzékelőjét kell ugyanígy 3 x 1 szekundumra megnyomni és akkor kattint egyet a centrálzár, azzal jelzi, hogy tanítható vagyok, kisgazdám. Nyomod a gombot az új lófaszon, aztán amikor reagál, akkor kész is vagy.
Persze hogy figyelem regota,jo turakat nyom,es sokat?
Picit tulpakol mert van hely,bogyo a kompresszort vitte. 😂