Ez egy fórum Főni, ha eddig ez se tűnt volna fel. Nem csak rólad szól, bármilyen meglepő is. Ilyen ez Főni, lassan hozzá kellene szokni. Van egy téma, és abban nem a te megállapításod vagy az enyém, a hiteles, helytálló. Vágod főni? Remélem. 😉
17 év alatt 2x cseréltem, + vétel után
200 felett jár azóta a futás
a szíj minden esetben kiválló állapotú volt, a húzott oldalon látszódott hogy egy picit gömbölyűbb a sarka, szerintem legalább ennyit kibírt volna még
csak a feszítő fütyült már mint a turbo, legutóbb meg a vízpumpa kolompolt
pedig az utóbbi időben fürdött az olajban mert elég jól engedte a főtengelynél, vagy 5 éve nem is cseréltem olajat mert mindig elfolyatta
egy jó szíj plusz egy jó konstrukció örök élet
Havernak nyáron ugrott át, nekem 2 éve kollégák közül 3-nak az utóbbi 1 évben.......és messze voltak még az előírt intervallumtól, mondjuk öcsémnek az 1.4 octavia 2008-ban 8 hónaposan 60000 körül pont szerviz után ugrott ét a nulláson és nem akarták gariban megcsinálni mondván, hogy taxira nincs gar....végül az egyik szerviz megcsinálta és mondták, hogy nem ritka, hogy annál a motornál átugrik az előírt 90000 előtt.
Mondtam, hogy gyengén érvelsz. És mellébeszélsz. Én nem akarok autót cserélni, és nem érdekel az ára gázolajnak. Én annyit írtam, hogy nem olcsóbb lett hanem drágább. Nem azt írtam, hogy drágállom. Két különböző dolog. Mi történt veled? Gyengülsz.
Évi (nem a csaj 😂) 30e Km-ert hajtok szóval a idő fél-e öregedéssel nincs gond
Amúgy igen mindet szoktam cserélni vízpumpa ,görgök ,feszítők , szíjak 😊
Csak már valaki remegtetett hogy 60e km cseréljek én 100-ra voksoltam
Azt gondoltam feldobom ide is a témát ................................... 😃 mert az a igazság ebbe a fórumba bízok a legjobban 😂 😂 😂
En is 47 ezernel basztam ki pumpastol, gorgostol. Elmult hat eves, latszott is a szijon a sok apro repedes. Nem eri meg halogatni, harminc-negyvenezres tetel, a dugattyu-szelep talalkozo kicsit dragabb.
Az idő is fontos, ez általában 5 év, a km meg legtöbb esetben 100ezer.
Nekem a vizpumpa is része a vezérléscserének, a lapátja 2500km-el a csereperiódus előtt fordult meg a tengelyen, az 5 évet viszont nem tartottam be.
Pont addig tudod használni amíg el nem szakad, nem tovább. 😆
Kollégákat hallva 90ezernél szokták ledobni a szíjat.
Nekünk láncos mindkettő autó vezérlése.
Na gyerekek 😁 más téma mehet ??????
Kocsiba mikor cseréljek vezérlőműszíjat 70e KM ????????? vagy 100e KM ?????????? vagy 130e KM ??????????? 😁
1.4 es 16 v benzines motor van a kocsiba és INA márkát rakattam bele , most 70e KM-nél tartok ................mehetek még vagy bír még 30e KM-er ???????? 😃
UI: nem zavar ha elvagyunk ezzel karácsonyi 😂 😂 de azért kösz a kontra rekontra véleményeket 😊
Ellentmondás?
Feloldanad azt hogy ma itthon használt kb 3-4 millió alatt nem lehet kapni boxer-jumper-ducato dízel furgon helyett benzinest?
Elektromost igen 25 millióért.
Nem egy Audi mittomenmit lecserelni benzinesre összeg,meg csak nem is egy I3 felé kiadás.Amitol te morcogsz.
Sokat mész,vernyakolsz az üzemanyagon,csereld le olcsóbb üzemanyag hajtottra vagy ne vernyogj.
Ennyi.
Ne idegelj,más nem forog a fejedben,csak hogy Egerben tankoltal 720 ért?