Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

man 2 mikronos szűrő sem volt több 11 ezernél. (kezeit széttáró) Egy dízel autó lelke, hogy a gázolaj ne egye meg a porlasztókat. 15 ezrenként olajcserével együtt cseréltetem. kb. 25 ezret megyek el egy évben már nem kell sokat autóznom szóval nincs 2 csere évente. Ennyit kibírok, hogy ne a magasnyomásút kelljen, meg a porlasztókat cserélni millióért. Szerintem áldozd rá te is. Neked ezen felül pont eleget kell költened a 2-ős tömegűre úgy, hogy ne keresd a bajt az üzemanyag ellátó részen 😅
Szerintem itt sokunknak nem kell ilyen magasan pozícionált autó(kezeit széttáró) Inkább megvesszük a minőséget olcsóbban, mert ez a mi szintünk 😅
jo neked , nekem 20 000ft a gazolaj szuro , viszont nincs vezerlesne semmi csere !
Szar is, főleg a tied.
Pont ezt néztem én is... Pedig állítólag ért az autóhoz 😅
Közben meg szidja a hülye gumist, aki rávereti 😅
Az enyémben negyed milla van és nem zörög semennyire sem... nálad ez a "szar BMW" valami becsípődés? ne irigykedj, inkább vegyél egyet 😄
Haver is ezt hitte... 20 ezerrel ezelőtt volt cserélve
Persze A bolgár tengerparton adta meg magát 😁
Na le is írtad, mi ennek a barkács fosnak a legnagyobb hibája .... az a baj hogy a fekete meg már annyiba kerül mint egy márkás
Kicsit elszaladt a fantáziád......az az autó már kihordta az idejét,úgy voltam vele hogy megy ameddig megy aztán megy alátétnek,aztán jött egy ismerős hogy ő megvenné,mondom de nem cseréltem vezérlést ,nem baj,nem cseréltem olajat, nem baj.Akkor vidd.Még a mai napig megy az autó.
Ezt az 1 feketét találtam(gondolkodós) Ennyiért elég borsosnak tűnk, hogy ütő funkció nincs is rajta, lehet ezen az összegen már márkát is lehet venni(gondolkozós) persze nem biztos, hogy az jobb.
akkor gondos gazda vagy 😅 Az én autóim úszhatnak a ganéban is akár semmi nem érdekel, 1 dolog amire viszont különösen odafigyelek. Az az, hogy az olajak és a vezérlés a gyári előírt időn belül cserélve legyenek. Egyetlen egyszer volt olyan néhány éve, hogy az olajat túlhordtam már vagy 300 km-ert. Indultam volna pecázni ami 600 km. Még csak véletlenül sem találtam egy autószerelőt aki megcsinálja a fél órás mutatványt. Nem szeretem magam összekoszolni ilyennel de inkább megcsináltam én, mint tovább hordjam az olajat. Olajcseréknél nem csak az olajszűrőt és az olajat cseréltettem, hanem mindig cseréltettem a levegőszűrőt és a gázolajszűrőt is, pedig azt elég lenne 2 ciklusonként. Na min1 megcsináltam mert a leg alapabb karbantartás hiánya az engem aggaszt. Az olajszűrő ráadásul jó kellemetlen helyen is volt a hajesznál 10 perc volt mire egyáltalán megtaláltam, meg félóra mire célszerszám nélkül meg tudtam indítani. Szóval a lényeg az, hogy nem attól gondos gazda valaki, hogy napi szinten kipippeli az autóját, hanem attól, hogy a kötelező karbantartásokat időben elvégezteti, elvégzi. Mondjuk az az autó amelyik az olajcseréken, szűrőcseréken és a vezérlés cseréken felül még igényel mást az nem az én autóm(ujjával nemet mutató) Az meg, hogy te 50 ezer km-errel túlhordasz egy szíjat az igen nagyfokú felelőtlenség amire nem büszkének kellene lenned, hanem mélyen kellene róla hallgatnod. Nálam ilyen elő nem fordulna. Én inkább 10 ezerrel hamarabb cseréltetem a szíjat mint 200 km túlfutással később. Lehet, hogy az én autóm úszik a szarban de a saját nemtörődömségem miatt alólam 1 se fog kihalni(ujjával nemet mutató) Neked meg qrva mázlid volt. Nem bántam volna, ha egy ilyen jutubos videó a te b4-edről készült volna ahol ott siránkozol az autó felett szétvert szelepszárakkal, leszakadt, himbákkal összetört dugattyúkkal meg miszlikbe tört vezérműtengellyel 😂 Meg érdemelted volna(kalapot emelő)
b4 passatba 90ezernél kell én úgy adtam el hogy 140ezer volt benne.
szíj
ebbe meg 150 nél kellett volna mert ennyi a gyári előírása és vagy 5 év.
Erre vállal a gyártó garanciát.
A fostalicska passzátod szíjas vagy láncos?
ja,abba 210nél kell cserélni.
A kommentek is megérnek egy misét.
Ennyi, cserélni kell időben. Ha 50 ezrenként vagy 3-4 évente dobod ki elővigyázatosságból, akkor se ettől megy csődbe a család, nem egy vagyon.
Szörnyen szarok ezek.(gondolkodós) 200 ezret sem bír ki egy rohadt szíj(kezeit széttáró)
Na el is szaladok veszek néhány passzátot gyorsan 😂
tudod a szíj az szíj,ha nem tűnt volna fel idáig.Nem vw embléma rágja ketté.....
Most melyiket nem érted? Mondom tojotáim voltak, vannak nem passzát (kezeit széttáró)
Nálam jó helyen lesz, amilyen láncszetteket kell időnként cserélni, kapóra fog az jönni.
Nem rossz a Lidl-s, de már van néhány feljavított Makita-jellegű akksim, ahhoz lövök masinát.
auris láncos volt,meg sem fordult a fejembe, hogy le kell cserélni a vezérlést.
és ha szakad a szíj 52ezernél?
úgy bazmeg, hogy a pinkitől kérek egy manuált amibe bele van írva, hogy tojota hajesz vezérléscsere 5 év vagy 150 ezer km. Nos nekem egy barna ragasztószalag fel van ragasztva a napellenzőm belső felére ahová alkoholos filccel rá van írva: vezérlés cserélve, dátum km. Következő csere hozzáadva + 150 ezer km-ert és leírva. váltóolaj cserélve dátum km következő olajcsere +100 ezer km, difi olaj cserélve dátum km. A következő + 60 ezer km. Motorolaj cserélve: dátum, km következő +15 ezer km. Nos én innen tudtam miundíg mikor kell cserélni(kezeit széttáró) Szóval nem atomfizika. a€ mostaninál ennyit sem kell szólnak a szalonból ha mennem kell(fejét fogó)
Láncos autónál meg hallani ha igényli a törődést.
200-al?az sok.