Nekunk a konyvelonk elvetemult. O harom nap alatt korbefutotta. Oraban ez nem tudom mennyit tett ki nala, de minden hetvegen valami futoversenyen van. Hobbi szinten, de eleg komolyan uzi...
Munkatársamék 12 óra alatt kerülték meg a balatont. De ez a 12óra a mozgási idő. De ők 3 nap alatt tették meg a távot
Ebben volt mindenféke bicikli , monti meg sima városi 3 sebességes valami is
Ha mentek olyan 18-20km-es sebesség volt az átlag a csúcsa valami 60+ volt lejtőn lefelé
Nyilván nem titok, hogy félprofik. Mint a méretes szabóságban, úgy készült rá a váz, vagy 800ezerért. 2001-ben járunk. Valami Jasek nevű csinálta neki. Vikt majdnem 8 kg a menetkész cájg.
Hát más a lökettérfogat. Esetemben mint ahogy minden motor esetében. általában egy motort. a Nyomaték csúcs és a Lóerős csúcs közötti tartományban szeret lenni. Ez nálam 4000 és 7000 -es fordulat közöttit jelent. Fejem lágya sem nőtt be így 5.-ben egy 6000-es fordulat jelenti nálam ezt a tempót. Azaz 160-180-at Időjárás függvénye. Pl enyhén hűvös párásab időben ez adott fordulatnál kb 10 Km/h-t jelent pluszban. Abban jobban szeret működni.
Neha nekem is jol esett volna a csutkagaz, Balatonakarattyatol Aszodig a palyan egyszer csinaltam is, ami kokemeny 170 km/h-t jelent a GS-nel cserebe 8 litert benyakalt a köcsög de alapjaraton eszembe sincs orakig igy menni, akkor is csak kivancsi voltam mit bir a kis szaros
Az mondjuk teljesítmény ha jól emlékszem 200 Km a 70-esés 71-es körbe. Az azért egy igen kemény óránkénti 50 Km-es átlaggal. Ai azért bringával nem csekély. úgy is 4 óra. De Szerintem inkább 6. Ebéd utána pihi után lenyomni 6 óra tekerést nem rossz. Gondolom nem valami vidéki drótszamár hajtó népek hanem és nem először láttak bringát.
Persze. Félre ne érts. Ha kiváltom a sebesség korlát nélküli pályatikettet. És várna lent a tengerparton egy másik készlet abroncs +vennék egy rám szabott bőrruhát no meg olyan vastag lenne a buxa hogy bőven elég lenne azt magammal vinném összesen. És persze egymagam mennék ismervén a saját határaimat és a motorét. Akkor én sem terveznék. 10 óra felé felülnék a malacra és nyélen ami kifér a csövön lecsapáznék a címig. 3 megállás mert ugye tankolni csak kell. alkalmanként 2-2 cigi meg némi folyadék két tankolás között meg nyélgázzal suhanás 200-as átlaggal. NEm kivitelezhetetlen, akkor 4 óra alatt lent vagyok.
De sem szétszakadni sem megdögleni nincs kedvem. Pedig aki ismer tudja hogy nálam az autópályás utazó az inkább 160-180 mint 110. De egy ilyen dolgo nem arról szl hogy rekordokat döntsek. Arra ott van az amikor valaki megrémülve hív hogy azonnal gyere mert baj van. Olyankor van az hogy nem kérdezek semmit csak felülök a motorra és Péntek délutáni csúcsforgalomban BAatonföldvárról 50 perc alatt a Lágymányosi felé a Hungárián körbe Pest Északi felén vagyok. Mert akkor menni kell. De mikor nem kell és olyan helyen járok amit motorról még nem láttam soha akkor nézelődök élvezem az utat ami időbe telik. De azt sem szeretné az ember hogy hűvös hajnalban a sötétben kelljen indulni és sötétben érkezzen.
Hanem nyugalmasan eljusson ahova indult. Hogy onnan másnap derékfájdelom és minden egyéb nélkül elindulhasson felfedezni azokat a helyeket amiket eddig még nem sikerült.
bringás munkatársam mindig kérdezte,hogy hétvégén voltam-e motorozni.a beszámoló után én is megkérdeztem őt. aszongya hát,ebéd,pihi,aztán megkerültük Balatont...
kezdők vagytok
ismerős mindig mondogatta hogy délbe ettek, utána megcsinálták az asszonyt majd berúgták az xx-et és este már a tengerparton söröztek
bár ahogy nézem évek óta csak mesélik mert el vannak lustulva
Ha hosszutavra indulunk en mindig ugy szamoltam az elso 3 nao meg kilehet birni a napi 500-at, foleg akkor ha nincs tele 90%ban szerpentinnel. Aztan napi 300 kore lovom be a tavokat, de abbol mindig tobb lesz. Pl a nemeteknel volt olyan nap, hogy OTSZOR futottunk bele lezarasba, es persze nagy kerulovel tudtunk tovabb haladni csak...
Na pl egy ilyen tervnél ahol a menetidőnek több mint 9 órát számol ott én alaphangon rádobok + legalább 20%-ot mint pihenő. ami kb + 2 ór és már erősen közelítek a 12 órás menetidőhöz.. Nekem így hogy nincs különösebb hosszútávú külföldi motors tapasztalatom azért valamelyest visszatart azaz nem úgy értem hogy nem teljesíthető. a Napi 600+ Km nálam is abszolválható. De azért kell egy komolyat pihennem utána.
Hát Dél felé indulva . Nem hiszem hogy nagyon lényeges hogy Pest az indulás vagy A Balaton. Ha az ember Nyugatnak indul Letenyének akkor lényeges mert úgy plusz 100 Km.
Nekcse felé? Nekem valahogy térképen nézve Verőcénak logikusabbnak tűnik az út. Nagyatád - Verőce (Horvát) - Prijedor (Bosznia) - Drvar (Bosznia) - Gracac (Horvát) - Zadar (ha már ugye a ragaszkodok a végcélhoz) Bár ez az útvonal csak úgy tűnik logikusabbnak hogy rápillantok a térképre.
őőőőő nem kifejezetten,be tud úgy állni hogy motorral is szívás.Főleg a főutak.
A Bp-Barcs-Bosanska dubica-Bosanska Krupa-Bihac-Karlobag némi eltévedés eleje halálosan uncsi-némileg érdekes-kellemesenvicces-jóféle szopás kombináció volt a végén egy ellemes este 9 órás leérkezéssel a karlobagi szerpentinen.
Ezért kell bosznia felé menni. Szombaton 7kor indultunk és 5kor már pancsoltam a szálláson amit nem előre foglaltunk. Ennél nem nagyon gyorsabb pályázva sem, pláne hogy sok új helyet lattam amit a pályaról nem láttam volna.
Ebben volt mindenféke bicikli , monti meg sima városi 3 sebességes valami is
Ha mentek olyan 18-20km-es sebesség volt az átlag a csúcsa valami 60+ volt lejtőn lefelé
De sem szétszakadni sem megdögleni nincs kedvem. Pedig aki ismer tudja hogy nálam az autópályás utazó az inkább 160-180 mint 110. De egy ilyen dolgo nem arról szl hogy rekordokat döntsek. Arra ott van az amikor valaki megrémülve hív hogy azonnal gyere mert baj van. Olyankor van az hogy nem kérdezek semmit csak felülök a motorra és Péntek délutáni csúcsforgalomban BAatonföldvárról 50 perc alatt a Lágymányosi felé a Hungárián körbe Pest Északi felén vagyok. Mert akkor menni kell. De mikor nem kell és olyan helyen járok amit motorról még nem láttam soha akkor nézelődök élvezem az utat ami időbe telik. De azt sem szeretné az ember hogy hűvös hajnalban a sötétben kelljen indulni és sötétben érkezzen.
Hanem nyugalmasan eljusson ahova indult. Hogy onnan másnap derékfájdelom és minden egyéb nélkül elindulhasson felfedezni azokat a helyeket amiket eddig még nem sikerült.
ismerős mindig mondogatta hogy délbe ettek, utána megcsinálták az asszonyt majd berúgták az xx-et és este már a tengerparton söröztek
bár ahogy nézem évek óta csak mesélik mert el vannak lustulva
https://www.google.hu/maps/dir...!4m17!4m16!1m5!3m4!1m2!1d16.7008055!2d44.9683666!3s0x4760ccb19a7892d1:0x61005ce4dfc113e1!1m5!1m1!1s0x4762220fb67f145d:0x9fc7032f1cac549c!2m2!1d15.0784048!2d44.3038358!2m2!1b1!2b1!3e0
A Bp-Barcs-Bosanska dubica-Bosanska Krupa-Bihac-Karlobag némi eltévedés eleje halálosan uncsi-némileg érdekes-kellemesenvicces-jóféle szopás kombináció volt a végén egy ellemes este 9 órás leérkezéssel a karlobagi szerpentinen.