Az 1000RR asszem fordított telós. Az XX-é talán jó. nem vagyok benne biztos. Bár az tuti hogy az utánfutása is így a teleszkópok szöge is más az XX-en meg az X11-esen de lehet hogy jó lenne. Ezt nem tudom. Bár az XX első telóit is fel szokták speckózni mert azért az sem egy úrtechnika. De amúgy ráérünk erre még. Van még hova fejlődnöm mire istenesen kijönne az hogy nem a tudás hiánya gátol hanem a futómű gyengesége. addig még van vissza egy 30-50.000 Km-em szerintem
Idővel nekem is majd fejleszteni kell. Mert bár elég ritkán de azért mégis egyre sűrűbben veszem észre hogy elfogyott az első teló. Értem ez alatt azt hogy nem úgy reagál. Az úthibákon bedőlve nem az történik amit szeretnék. És mivel maximom csak a beülést tudom szabályozni azaz beljebb engedem a teleszkópokat a befogóban így nem sok mindent tudok tenni a dolog ellen. Idővel rugó csere lesz. (Mondjuk ez a promotót jó hogy említetted mert a Wilbers árai az én lelki egyensúlyomat is erősen megingatják)
nekem a promotó(senki sem tudja mennyivel másabb mint a wilbers, ugyanaz gyártja ugyanúgy néz ki csak olcsóbb) rugó 30 volt a ténérébe, aztán egy egész más motor lett belőle. ha veszek valaha még ilyen régi fost ez lesz az első amit kicserélek benne
nem tudom pontosan hogy működik ez az endúró elsőláb de van gyors csillapítás meg lassú meg a tököm tudja mi van még ott
az biztos hogy a huskyval nekimentem izomból olyan homokbuckának is amivel más egyszerűbb telós géppel fejreállás lett volna ez meg simán felment döccenés nélkül
Jó persze mindig mindent lehet fejleszteni. Azért esetemben is csak egy sima első telóban lévő rugó csere mondjuk Wilbers-re vagy 150.000 Ft. De ha isten igazán belenyúl az ember 1-1,5 millát simán ellocsol a telókra.
Meg értem én hogy két különböző cél van kinézve. Míg a sport motornál a változó csillapítás a lényeg addíg az endurónál gondolom én az hogy minél gyorsabban reagáljnon a hibákra. De azért akkor is durva mikor úgy üsszeülnek a futóművek hogy a a blokk alja szántja a földet, pedig alapesetben nyugalmi állapotban vagy 30-35 centire van felett.
kb úgy hogy egy jobb endúró elsőteló pár annyi mint egy használt pár éves gyárias sportmotor
aztán rengeteg hibát ki tud ám javítani egy több millás futómű tuniung
Én úgy vagyok az Endurósokkal. Hogy becsülöm őket hogy képesek azokat az ugrándozó összevissza mozgó ideges kecskéket megülni anélkül hogy állandóan mindenük gipszbe lenne. Az nem normális állapot hogy egy erős veretés alatt a talajon csak kb az út harmadát teszed meg a maradék 2/3-ban a levegőben vagy. Most akkor min ülnek motoron vagy repülőgépen
másik motor lett belőle
Halállaza videóik vannak uncsi délelőttökre.
http://youtu.be/PhmTfHBs1kA
nem tudom pontosan hogy működik ez az endúró elsőláb de van gyors csillapítás meg lassú meg a tököm tudja mi van még ott
az biztos hogy a huskyval nekimentem izomból olyan homokbuckának is amivel más egyszerűbb telós géppel fejreállás lett volna ez meg simán felment döccenés nélkül
Meg értem én hogy két különböző cél van kinézve. Míg a sport motornál a változó csillapítás a lényeg addíg az endurónál gondolom én az hogy minél gyorsabban reagáljnon a hibákra. De azért akkor is durva mikor úgy üsszeülnek a futóművek hogy a a blokk alja szántja a földet, pedig alapesetben nyugalmi állapotban vagy 30-35 centire van felett.
aztán rengeteg hibát ki tud ám javítani egy több millás futómű tuniung
1.: Hogy a picsába nem szakadnak ezek a motorok szét?
2.: Egyre jobban értem hogy miért kell nekem az aszfalton maradni