a hangosabb miért lenne jobb? az csak egy jellemzője a hangnak
pl egy vinnyogó 12db hang minden csak nem fasza
de ha olyan mély mintha a pincéből szólna akkor elviseli az ember a kicsit hangosabbat is és még tetszik kis egy kicsit
A malac alulról nyomatékos. Nem is kívánja igazán a fordulatot. 4000-nél már nyomaték csúcs van 7000-nél meg lóerő csúcs. 9500-tól meg már piros zóna. Nem hajtom szét olyan 4-5.000 körül járok vele általában.
Futóműről:
Cross edzés,srác rinyál:így nem jó-úgy nem jó,gödrös a pálya, stb
Kori odamegy, teker elől-hátúl,jobbról balról.
Srác felmegy a pályára, stopper jelzi jobb az idő, lejön, hú de jó lett,sima a pálya blabla...
Kori mit csináltál vele?Mondd el a beállítást?
Válasz: Semmit.
Amúgy a Honda gyári dobjai perverzül halkak. Nagyon durván csendesek. olyan 7000 felett már nyílnak a torkok de olyankor már közel járok a 200-hoz (mert amíg van magasabb fokozat nem nyúzom halálra magas fordulaton) olyankor meg már a menetzaj számomra mindent elnyom.
Mondjuk nem csoda hogy halk múltkor lemértem 60 centi hosszú a dobok öblös része. (mert még ott van előre a kötőcsöves rész is amit ugye majd a maszekkal kell csináltatnom és az is már vaskosabb mint a sima cső, így gondolom még az is tompít.
a szar sisak kurvára nem mindegy...
a jobb hang jobb élmény már magában is. a hangot meg nem értem miért nem fogadod el? szakadj ki a vizsgabiztosi székből...
Hidd el semmi magasztos háttérsztorit nem vonultatok fel mögé. Csupán teszik. Rövidebbet is szeretnék mármint kipufogó dobból. Meg hangosabbat. De nem kótyavetyélem el a gyáriakat. Mert pl ha valami hosszabb kirándulásra megyek akkor nagyon jól jönnek majd. No meg persze ott a killer. Azt pikk pakk ki be lehet rakosgatni.
szóval én nem jövök azzal hogy majd ezzel hú de biztonságos leszek. Esetleg 2 haszna lehet. Pályán dugóban könnyebben teremtek helyet magamnak a másik meg hogy az otthon lévők korábban meghallják ha jövök és kinyitják nekem a kaput hogy nekem lusta disznónak ne kelljen. Ennyi
Most oszinten, de miert jobb a hangosabb? Es azt nem fogadom el valaszkent, hogy 'meghalljanak'. Vagy csak szimplan a hallasromlas elorebbhozasa miatt szukseges?
Nekem egy kisebb 300 km-es tura utan is zug a fejem, pedig a GS nulla hangja van... Jo, szar a sisakom is, de szerintem az mar mindegy.
Jól van na. Mondom nincs viszonyítási alapom. Csupán abból indultam ki hogy rozzant két darab cső az egész. Okés hogy meg kell hajtani csak nem láttam benne ezt az értéket. De ha ennyi másfelé is akkor ennyi. Nem is szólaltam akkor meg. sosem volt még nem gyári kipufogóm így eddig ezen alkatrészek árával nem is találkoztam.
Persze.Spórolj.
A köcsög hondára KB 20-as volt a janodobnál az összekötő,neked kettő kell.
Plussz feljössz érte cinkota környékére és lazán bennevagy az 50-ben.
amúgy kérnék tippeket. Mivel úgy döntöttem beszerzem végre a hőn áhított hangosabb dobokat. Viszont ugye kötőcső az nem lesz hozzá. Azt csináltatni kell. Mivel én meg egy sóher dög vagyok drágállom a helyi kipufogós faszit aki a két kötőcsövet (Nem nem a motor alatt gyűjtőtől kéne mert mind a két ág szépen kijön a motor oldalára) együtt olyan 50.000-ért csinálná meg. Ami nekem viszonyítási alap nélkül meglehetősen drágának tűnik. Szóval van valami hasznos tippetek?
Persze. ezt talán még az XX fórumon beszélgettük. De az is lehet hogy itt. Már nem emlékszem. Meg is ragadt bennem a gondolat. De a fontossági sorrendet tartom. (Nah jó az esztétikai rész nem feltétlenül anyagi hanem amolyan van e rá időm hogy megcsináljam dolog)
Szeretném én a fejlesztést. De azért ez tényleg zsebbe nyúlós történet. Egyenlőre élvezem
Amúgy már az rohadt sokat lendített rajtam hogy a vezetési stílusomhoz jobban passzoló abroncs van a malacon. Az hogy Angel GT-ról Pilot Power 3-ra váltottam az olyan 12-16%-os kanyarsebesség javulást produkált nálam egyik pillanatról a másikra.
A motorod súlya a Tied is elég nagy ehhez párosul a lágy imbolygós futómű a múltkor is írta itt Neked valaki, hogy sokkal jobban fejlődnél egy jobb futóműves motorral... más nem is kell hozzá csak jó sok guba. Én nem bánom, hogy a Duksik drágábbak de alapból már benne vannak ezek, jó mindig van ugye jobb ezt ne feledjük.
Ne érts félre én szeretem a malacot így ahogy van. Egyenlőre jó így. Ha fejlesztek akkor előbb rám kell szakadjon a bank. Mert akármin is változtatnék 20.000 Ft csak a gondolat és ha hozzányúlok 1 valamihez jön a többi és hirtelen százezrekről beszélünk. Mikor fejlesztés van mindig úgy csinálom. Hogy előbb a kötelező szervíz. Pl idén télen szelep hézag szokásos folyadékok lánc+ lánckerék. És mikor meg van jön a fejleszteni való. Féktárcsa csere. Ami lassan esedékes de még ráér. Aztán kis esztétika új kerékjárati idom hátra átalakítva. De az nagy bontás építés. Aztán futómű. A fejlesztések közül ami elkészü elkészül ami nem az nem. Ha semmi sem fog akkor sem fogok sírni.
csak azt tudom hogy a gyári elrehült futóművel egyszerűen nem tudtam kanyarba menni az eleje elment az úthibákon, a hátulja meg annyira fos lágy volt hogy kanyarban mint a szar, emiatt könnyű lett az eleje
nyomtam én a kormányt úgy hogy kidagadt az ér a homlokomon de akkor se ment a dolog
utána promoto rugó elől, hátul faszán megkeményítve a rugó aztán olyanokat verettem a szerpentinen hogy alig értek a nyomomba, pedig nem szeretem a kanyarokat, főleg lefelé nem..... lc4 adventure, gs650dakar stb a nyomomba se ért avval a fos nehéz buta ténérén ráadásul fim endúró gumikkal(aki nem ismerné az cross gumi csak kissebb bütyök) mentem 0,5 bar nyomással
szóval ha egy 25 éves motoron egy szinte filléres beavatkozás ennyit ér akkor mennyit érhet a több millás futómű tuning.......
pl egy vinnyogó 12db hang minden csak nem fasza
de ha olyan mély mintha a pincéből szólna akkor elviseli az ember a kicsit hangosabbat is és még tetszik kis egy kicsit
Cross edzés,srác rinyál:így nem jó-úgy nem jó,gödrös a pálya, stb
Kori odamegy, teker elől-hátúl,jobbról balról.
Srác felmegy a pályára, stopper jelzi jobb az idő, lejön, hú de jó lett,sima a pálya blabla...
Kori mit csináltál vele?Mondd el a beállítást?
Válasz: Semmit.
Mondjuk nem csoda hogy halk múltkor lemértem 60 centi hosszú a dobok öblös része. (mert még ott van előre a kötőcsöves rész is amit ugye majd a maszekkal kell csináltatnom és az is már vaskosabb mint a sima cső, így gondolom még az is tompít.
a jobb hang jobb élmény már magában is. a hangot meg nem értem miért nem fogadod el? szakadj ki a vizsgabiztosi székből...
szóval én nem jövök azzal hogy majd ezzel hú de biztonságos leszek. Esetleg 2 haszna lehet. Pályán dugóban könnyebben teremtek helyet magamnak a másik meg hogy az otthon lévők korábban meghallják ha jövök és kinyitják nekem a kaput hogy nekem lusta disznónak ne kelljen. Ennyi
Nekem egy kisebb 300 km-es tura utan is zug a fejem, pedig a GS nulla hangja van... Jo, szar a sisakom is, de szerintem az mar mindegy.
A köcsög hondára KB 20-as volt a janodobnál az összekötő,neked kettő kell.
Plussz feljössz érte cinkota környékére és lazán bennevagy az 50-ben.
Szeretném én a fejlesztést. De azért ez tényleg zsebbe nyúlós történet. Egyenlőre élvezem
Amúgy már az rohadt sokat lendített rajtam hogy a vezetési stílusomhoz jobban passzoló abroncs van a malacon. Az hogy Angel GT-ról Pilot Power 3-ra váltottam az olyan 12-16%-os kanyarsebesség javulást produkált nálam egyik pillanatról a másikra.
nyomtam én a kormányt úgy hogy kidagadt az ér a homlokomon de akkor se ment a dolog
utána promoto rugó elől, hátul faszán megkeményítve a rugó aztán olyanokat verettem a szerpentinen hogy alig értek a nyomomba, pedig nem szeretem a kanyarokat, főleg lefelé nem..... lc4 adventure, gs650dakar stb a nyomomba se ért avval a fos nehéz buta ténérén ráadásul fim endúró gumikkal(aki nem ismerné az cross gumi csak kissebb bütyök) mentem 0,5 bar nyomással
szóval ha egy 25 éves motoron egy szinte filléres beavatkozás ennyit ér akkor mennyit érhet a több millás futómű tuning.......