a spórolástól lehet agyfaszt kapni 6os csavar 8as fejjel és társaik
mert az hogy a japóknál a 13as a 12es és így tovább minden páros azt meg lehet szokni, a ktm-nél meg ugyen minden páratlan(13 17 stb) most az a fura
van vírus, de nem sok, nem sok az esély hogy belefusson az ember, de van víruskereső hozzá ha teljesen biztos akar lenni az ember magában
driverekkel van némi hiányosság amd (at)i kártyákkal nem mindig van meg az összhang
Én mikor imbusz kulcsok kellenek soha nem találom el mekkora kell elsőre. Ezért inkább leszedem az összeset a falról ami csak kb jó lehet odahordom a motorhoz aztán ami jó azt használom. aki nem szerelésből él azoknál nem mindig alakul ki "Az elsőre szemmel látom mekkora kulcs kell hozzá" nézés. Nekem sincs ilyen. Halvány lila fogalmam sincs hogy ránézésre egy anya mekkora.
Lehet lökni a mekkora láma vagy dolgokat simán nézek egy 7-es anyát még akár 10-esnek így kb 3-szor fordulok a szerszámos faltól, de legalább jó kardió edzésnek a sok séta
Nem tudom, nem felhasználásra használtam a Linuxot, csak megnéztem, valójában tanulmányi út volt több évvel ezelőtt, valamint szerverként gyakran szokták használni, annak egész jó!
Én a 10-es Winnel vagyok megelégedve jó ideje. 13-as, -16-os Office. Sztem elég stabil
Az oké hogy normál gázkulcs méret. mondjuk én a gázpalackon simán meghúzom a csavart egy sima vízpumpafogóval, de ugye azzal azért rendesen nehéz meghúzni a hátsó tengely anyáját úgy hogy ne hagyjam el a kereket
a hetes teljesen korrekt, az xp után nekem is fura volt de meg lehet szokni, szerintem van olyan kiforrott mint az xp, kicsit gépigényesebb de nem vészes 4-5 éves gépeken is még simán elkocog
bár nekem sokáig ubuntu linux volt, csak az utóbbi időben el lett cseszve teljesen és nem térek vissza hozzá, de egyre jobban hiányzok valami egyszerűsített "ventillátor kímélő" oprenszer, mostanában semmi melóm nincs amihez kellene a win oprendszer
érdekességképp a laptopon ha a linux futott egy órát többet bírt az akku mint xp-vel , még filmnézéskor is sokkal tovább bírta nem tudom hogy csinálták de jelentős a változás hogy 2,5 óra vagy 3,5 óra
Én a 27-es krova fejjel vagyok így. Se villás kulcsom nincs akkor se krova fejem és mikor kérek egy cimbitől nem ám az a válasz hogy van vagy nincs hanem az hogy "az meg mégis mi a francnak kell neked?"
Kérdem mindenkitől. Tényleg ilyen ritka hogy a hátsó kerék tengelyen ekkora az anya ? Mert nálam ekkora van.
én élvezem, hogy 10 éve hímneműekkel dolgozom. Sokkal jobb beszélgetni velük, nem az a téma, melyik nap milyen színű a körme, hanem van -e kölcsön egy 14-es imbusza. imádom!
ááá ott a legapróbb szarokon is vérre menő csaták zajlanak. "Be legyen e húzva a függöny" vagy "Menjen e a légkondi" Szabályzatban van előírva a hőmérséklet az csak abban az irodában mert ha elkezdik akkor kb 3-4 órán át csak vitatkoznak. Az ösztrogén ilyen koncentrációban szerintem már vegyi fegyvernek minősül.
Apuméról nincs röntgen képem. Neki úgy tört hogy épp hogy épségben marad a két végén a forgó. De csak annyi maradt meg hogy a velóűrszeget még be tudták fogadtni. Azt mondták a Horvát dokik ha még egy picivel fentebb vagy a térdénél lentebb törik akkor nem tudnak mit kezdeni vele. Akkor ilyen kívülről befúrt becsavart keretet kellett volna építeni. Így is már a "mozgó" csavart (Nem tudom a rendes nevét) már csak fixre tudták bele rakni.
mert az hogy a japóknál a 13as a 12es és így tovább minden páros azt meg lehet szokni, a ktm-nél meg ugyen minden páratlan(13 17 stb) most az a fura