Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na jo a csonthartyadert talan kapok meg egy kis penzt. 😂
Qsssss! 😆
A te 20 millodat siman elkoltenem autora,esetleg lehet csokkenteni bogyo veseivel. 😂
Semminél azért több, és pont nem a lóerők miatt vettem, de igazából addig jó neked amíg ebben a hitben vagy, mert addig nem akarsz elkölteni egy autóra 20 millát 😆
Azért van hátránya. Fordulatszámmal csökken a nyomatéka a villanymotornak, így 150-nél már nem ugrik olyan nagyon.
Ez a hanyatló nyomatékgörbe, azért furcsa egy jó benzinmotor után. Szóval valószínűleg azért raktak bele ilyen erős motorokat, hogy legyen miből hanyatlani.
Ez azert durva, nekem legalábbis hogy 0-ról bőven 200fölé tud gyorsulni fix hajtással. Tud araszolni és nagyon gyorsan menni. Kemény.
Már rég rákívántam volna egy Teklára, ha nem lenne ilyen igénytelen fos. Tipikus usák síkhülyéknek tervezve, kb. mint az ájfón.
Egy egyszerű futómű, kb. Tata minőségű összeszerelés... egyedül a SW, amiben élen járnak, de ahhoz is kell az usák infrstruktúra, hogy jó legyen. Még mielőtt nekem ugranál, én láttam olyan szinten szétszedve, ahogy te bizonyára sosem. Minden porcikája primitív, ha pl. egy Audi mellé állítod... A 3-as már ilyen szempontból jobb, mint az S, de a németektől még kb. 20 év lemaradásban van.
Megy, persze, azzal nincs gond, 4-500 lóerők... pont, mint egy Ford Mustang. LE az van, de azon kívül semmi.
Indukcios motor hatul (mint a Roadsterben), allando magneses 6 polusu szinkrongep elol. Asszem.
Így van.
Azért az első hátsó motorral valamit variálnak. Az egyik alacsonyabb sebességen, a másik nagy teljesítményen hatékony. Aztán ha kell a tűzijáték, akkor meg úgy is kit izgat a hatékonyság.
Kéri sose volt úr....ne ess tulzásokba........egy kis beképzelt gyökér......
Akár ennyi lóerő akár ennyi kW - Az komoly
Úgy tudom, nincs váltó csak egy 9:1 áttétel és slussz. Minden egyéb szabályzás elektronikus.
Max. ha nem jól tudom, Kéri úr kijavít.
Ezeknek bolygókerekes váltója van? Vagy a villanymotorja ennyire brutális hogy 0-ról végsebességig képes elforogni ?
talán a prius nem a megfelelő példa de mondjuk 1 hajtű kanyart egy jó söför azzal is hamarabb bevesz mint talmácsi bármilyen motorral.(kezeit széttáró) Egyenesben autóval már mentek a sósivatagban hangsebesség környékén is, amíg motorból 500 km-nél nem nagyon tudtak többet kihozni. (kezeit széttáró)
egy 3-assal több a kw mint az astra, erre kár felvágni 😂
Long Range Model3-at vettem. Ez 4 kerék hajtású, két motoros.
Ezen felül van még a Performance változat, ami erősebb.

Amúgy lehet most rámutattál hogy átbasztak a biztosításnál. Az a baj, hogy nincs igazán hivatalos infó arról, hogy mekkora teljesítményű.
Simán lehet hogy a lóerő értéket írták be ezek a kretének kW-ban.
De ettől még 4.4másodperc alatt van százon, és mindezt elektromos hátbabaszós, fokozatmentes nyomatékkal.
De most már kíváncsi vagyok, és mérek egy teljesítményt, mi az igazság.
10-11 amperhoz szerinem a 10nm csak elég lenne
az meg nem vészesen drága
https://elektrobagoly.hu/mkh-h...
Úgy emlékeztem, azt írtad, a kisebbet vetted...
Mondtam nektek hogy versenyautó a Prius 😂
Hát akkor nincs más megoldás vegyél 1000Ft/méteres kábelt 30 métert. 😁
Csak nemrég még azon a két 500forintos csatlakozón is fillért basztál volna.
anno a 125-össel nagyon fájdalmasan gyorsult
komolyan mondom hogy gyomoridegem volt amikor néztem
aztán egy sok körös versenynél nyert 20 centi előnnyel
Tehát azt mondod Priusal simán ott kéne hagynom Talmácsit 😆
nem osztom(ujjával nemet mutató) Már csak a kanyar előtti lassításoknál az autó és motor között fényévnyi különbségek vannak(kezeit széttáró)
Egy motor sosem lesz gyorsabb egy autónál, sem kanyarban sem egyenesben, tetszik nem tetszik ez van(kezeit széttáró)
kint van a pusztán, max a kinti lécbudit tudnám mellé tenni, teli lenne porral 2 nap alatt
közelebb nem tudom vinni sok az árnyék
Elméletben, azonos íven feltétlen igaz. Plusz ugye autónál nem akkora para, ha kicsit csúszik, főleg ha teli van nyomva elektronikával ami megfogja.
De ha megnézed egy viszonylag szűk úton a szélesebb autóval csak rosszabb íven tudsz menni, motorral előbb lehet kezdeni a kigyorsítást, rövidebb féktávot lehet venni. Szóval ez a kanyaroktól is függ, hogy melyik gépnek kedvez.