Semminél azért több, és pont nem a lóerők miatt vettem, de igazából addig jó neked amíg ebben a hitben vagy, mert addig nem akarsz elkölteni egy autóra 20 millát 😆
Azért van hátránya. Fordulatszámmal csökken a nyomatéka a villanymotornak, így 150-nél már nem ugrik olyan nagyon.
Ez a hanyatló nyomatékgörbe, azért furcsa egy jó benzinmotor után. Szóval valószínűleg azért raktak bele ilyen erős motorokat, hogy legyen miből hanyatlani.
Már rég rákívántam volna egy Teklára, ha nem lenne ilyen igénytelen fos. Tipikus usák síkhülyéknek tervezve, kb. mint az ájfón.
Egy egyszerű futómű, kb. Tata minőségű összeszerelés... egyedül a SW, amiben élen járnak, de ahhoz is kell az usák infrstruktúra, hogy jó legyen. Még mielőtt nekem ugranál, én láttam olyan szinten szétszedve, ahogy te bizonyára sosem. Minden porcikája primitív, ha pl. egy Audi mellé állítod... A 3-as már ilyen szempontból jobb, mint az S, de a németektől még kb. 20 év lemaradásban van.
Megy, persze, azzal nincs gond, 4-500 lóerők... pont, mint egy Ford Mustang. LE az van, de azon kívül semmi.
Így van.
Azért az első hátsó motorral valamit variálnak. Az egyik alacsonyabb sebességen, a másik nagy teljesítményen hatékony. Aztán ha kell a tűzijáték, akkor meg úgy is kit izgat a hatékonyság.
talán a prius nem a megfelelő példa de mondjuk 1 hajtű kanyart egy jó söför azzal is hamarabb bevesz mint talmácsi bármilyen motorral.(kezeit széttáró) Egyenesben autóval már mentek a sósivatagban hangsebesség környékén is, amíg motorból 500 km-nél nem nagyon tudtak többet kihozni. (kezeit széttáró)
Long Range Model3-at vettem. Ez 4 kerék hajtású, két motoros.
Ezen felül van még a Performance változat, ami erősebb.
Amúgy lehet most rámutattál hogy átbasztak a biztosításnál. Az a baj, hogy nincs igazán hivatalos infó arról, hogy mekkora teljesítményű.
Simán lehet hogy a lóerő értéket írták be ezek a kretének kW-ban.
De ettől még 4.4másodperc alatt van százon, és mindezt elektromos hátbabaszós, fokozatmentes nyomatékkal.
De most már kíváncsi vagyok, és mérek egy teljesítményt, mi az igazság.
anno a 125-össel nagyon fájdalmasan gyorsult
komolyan mondom hogy gyomoridegem volt amikor néztem
aztán egy sok körös versenynél nyert 20 centi előnnyel
nem osztom(ujjával nemet mutató) Már csak a kanyar előtti lassításoknál az autó és motor között fényévnyi különbségek vannak(kezeit széttáró)
Egy motor sosem lesz gyorsabb egy autónál, sem kanyarban sem egyenesben, tetszik nem tetszik ez van(kezeit széttáró)
Elméletben, azonos íven feltétlen igaz. Plusz ugye autónál nem akkora para, ha kicsit csúszik, főleg ha teli van nyomva elektronikával ami megfogja.
De ha megnézed egy viszonylag szűk úton a szélesebb autóval csak rosszabb íven tudsz menni, motorral előbb lehet kezdeni a kigyorsítást, rövidebb féktávot lehet venni. Szóval ez a kanyaroktól is függ, hogy melyik gépnek kedvez.
Ez a hanyatló nyomatékgörbe, azért furcsa egy jó benzinmotor után. Szóval valószínűleg azért raktak bele ilyen erős motorokat, hogy legyen miből hanyatlani.
Egy egyszerű futómű, kb. Tata minőségű összeszerelés... egyedül a SW, amiben élen járnak, de ahhoz is kell az usák infrstruktúra, hogy jó legyen. Még mielőtt nekem ugranál, én láttam olyan szinten szétszedve, ahogy te bizonyára sosem. Minden porcikája primitív, ha pl. egy Audi mellé állítod... A 3-as már ilyen szempontból jobb, mint az S, de a németektől még kb. 20 év lemaradásban van.
Megy, persze, azzal nincs gond, 4-500 lóerők... pont, mint egy Ford Mustang. LE az van, de azon kívül semmi.
Azért az első hátsó motorral valamit variálnak. Az egyik alacsonyabb sebességen, a másik nagy teljesítményen hatékony. Aztán ha kell a tűzijáték, akkor meg úgy is kit izgat a hatékonyság.
Max. ha nem jól tudom, Kéri úr kijavít.
Ezen felül van még a Performance változat, ami erősebb.
Amúgy lehet most rámutattál hogy átbasztak a biztosításnál. Az a baj, hogy nincs igazán hivatalos infó arról, hogy mekkora teljesítményű.
Simán lehet hogy a lóerő értéket írták be ezek a kretének kW-ban.
De ettől még 4.4másodperc alatt van százon, és mindezt elektromos hátbabaszós, fokozatmentes nyomatékkal.
De most már kíváncsi vagyok, és mérek egy teljesítményt, mi az igazság.
az meg nem vészesen drága
https://elektrobagoly.hu/mkh-h...
Csak nemrég még azon a két 500forintos csatlakozón is fillért basztál volna.
komolyan mondom hogy gyomoridegem volt amikor néztem
aztán egy sok körös versenynél nyert 20 centi előnnyel
Egy motor sosem lesz gyorsabb egy autónál, sem kanyarban sem egyenesben, tetszik nem tetszik ez van(kezeit széttáró)
közelebb nem tudom vinni sok az árnyék
De ha megnézed egy viszonylag szűk úton a szélesebb autóval csak rosszabb íven tudsz menni, motorral előbb lehet kezdeni a kigyorsítást, rövidebb féktávot lehet venni. Szóval ez a kanyaroktól is függ, hogy melyik gépnek kedvez.