na a mai nappal elkezdtem én is a kis napelem projektemet. panel , töltésvezérlő , 24volt munkaakksi van, még egy 24/220vos áramátalakító kell és kész a kezdetleges naperőmű
szerintem az egyik legjobb hobbi gép
a 250est ismerem csak, igazándiból kicsit vérszegény (pl egy wr250hez képest) de okosan használva egész sok helyen el tud menni a hegyen is
de akkor egy műszer vagy egy csoport lesz csak szar
itt meg kompletten volt minden szar
kb fél óra a csere 10 perc az átprogramozás, ha csak dízel óra van akkor kicsit több mert számlap csere is van
még a métert is ugyanúgy átírják benne szóval komplett a szerviz
egy győri emberrel beszéltem erről sok éve de előbb elvitték m intsem sikerült volna összehozni
gyári hibás, jager vagy mi a szar típus, a siemens vdo örök élet
nem forrasztva volt hanem fémtartalmú ragasztóval ragasztva, ami egy bizonyos felmelegedés-lehűlés után kontakthibás lett, és hidegen villogott
pár lámpa és a fordulatszám-km óra mérő hol mért hol nem, benzinszint is billegett ide-oda
igazándiból ez kb 5-10 percig tartott minden indításkor amikor nem volt a kocsiban 20 fok
30-40 pénz egy siemens óra csak sosem tudtuk összehozni hogy kicserélje az ember
vagy nem volt neki vagy nem jutottam oda vagy valami szar volt
Anyának pont ez kellett , a csomiba befér az egész Audi , a telefonjára gomb ñélkül csatlakozik , a fedélzeti minden utolsó apró szart kiír a rádió érintő kijelzőjére olcsón tele tankolja stb.
nekünk az a4-ben 400+ ezer volt gázüzemmel
és a km órán kívül minden tökéletes volt rajta
ha nem lett volna olyan szűk hátul megtartottuk volna még 20 évet
pedelec bicikli az év 8 hónapjában tökéletes városi ketyere
amúgy meg kell keresni egy jobb állapotban lévő corsa c kocsit 500 alatt
napi 100 indításhoz folyamatos hideg üzemben a dízel feleseges, főleg az olyan amiben dpf van
De akkor legalább mond meg , SZERINTED milyen autó kellene napi városi használatra , 100szor indítás ,gyerek, bolt stb és keveset fogyaszt akár dizel akár benyó !?
általában ott kezdődik a hiba amikor kihegyezik
amikor a 3 henger 900ccm tud annyi lovat mint egy 20éves szívó 1,8 annak bizony ára van
mivel csórók vagyunk ahhoz hogy 4-6 évente új kocsit vegyünk emiatt szívhatunk majd bőnyállal ezekkel a gyöszökkel mire meg tudjuk venni
ellenben a többi teljesen rendben van
https://www.homepornking.com/v...
a 250est ismerem csak, igazándiból kicsit vérszegény (pl egy wr250hez képest) de okosan használva egész sok helyen el tud menni a hegyen is
Nagyon elgondolkoztam rajta, talán téged is elbírna 😂
3 hét 3 motor eladás, olyan mértékben úszunk a pénzben hogy már nagyon zavaró
itt meg kompletten volt minden szar
kb fél óra a csere 10 perc az átprogramozás, ha csak dízel óra van akkor kicsit több mert számlap csere is van
még a métert is ugyanúgy átírják benne szóval komplett a szerviz
egy győri emberrel beszéltem erről sok éve de előbb elvitték m intsem sikerült volna összehozni
nem forrasztva volt hanem fémtartalmú ragasztóval ragasztva, ami egy bizonyos felmelegedés-lehűlés után kontakthibás lett, és hidegen villogott
pár lámpa és a fordulatszám-km óra mérő hol mért hol nem, benzinszint is billegett ide-oda
igazándiból ez kb 5-10 percig tartott minden indításkor amikor nem volt a kocsiban 20 fok
30-40 pénz egy siemens óra csak sosem tudtuk összehozni hogy kicserélje az ember
vagy nem volt neki vagy nem jutottam oda vagy valami szar volt
amúgy a pipi villanyos dácsiája se rossz, leszámítva hogy putrisabb mint a c corsa
és a km órán kívül minden tökéletes volt rajta
ha nem lett volna olyan szűk hátul megtartottuk volna még 20 évet
amúgy meg kell keresni egy jobb állapotban lévő corsa c kocsit 500 alatt
napi 100 indításhoz folyamatos hideg üzemben a dízel feleseges, főleg az olyan amiben dpf van
amikor a 3 henger 900ccm tud annyi lovat mint egy 20éves szívó 1,8 annak bizony ára van
mivel csórók vagyunk ahhoz hogy 4-6 évente új kocsit vegyünk emiatt szívhatunk majd bőnyállal ezekkel a gyöszökkel mire meg tudjuk venni