Aznnal tiltásig kell forgatni, az a fasza neki!
Én nem járatnám. Nem gyilkolnám de nem igazán járatnám.
A frissen fúrt minden kicserélt blokkra azt mondta a gépműhelyes hogy nyugodtan lehet normálisan használni, ezeket nem kell járatni. Normálisan mentünk vele mint előtte és nem esett szét.
Annál tovább, de hacsak nem szántani akarsz, akkor nagyon nincs is hova hosszabban kivenni azt a teljesítményt.
Nem fog lekorlátozni a Leaf, hogy elfogyott a kvótaidő 😆
Levi nem tudom mivel gyorsult, de ha új Leaf-el, akkor nagyon ECO üzemmódban lehetett, ha nem tudott lelépni egy diesel melós autót 😂
150LE 8sec/100 a gyengébbik, 210LE 7sec/100 az erősebb.
Az enyém 100LE-s, de én is mindig ECO-ban használom, amivel csak 80LE, mert felesleges ugrálni. Városban egyszerűen lomha a többi autó még így is. 1/4mérföldön biztos elfogyna már a nyomaték, de gyorsulási versenyekre a Priusal járok 😂
Egy cseh CAD-programmal, a ProgeCAD-del. A frissített verziója már elég gépigényes lett 3d-s firkálgatás közben. A régi verzió az i5-8400 alatt is szuperül futott, csak a 16 GB RAM, és a Phisics-képes grafkártya (nVidia) volt a követelmény.
Ja, a régi tartalék gépből is szerintem ki tudok árulni 40-50 ezret (i5-2500K, 4x4 GB DDR3, jó hűtő és egy RADEON 550XT videokártya), ha rászánom magam. Vagy oda ajándékozom valamelyik csóróbb ismerősömnek, ahogy anno az előzőt is.
Gép az van hozzá, szerintem elég pofás darab: i7-11700 (non-K), 16GB (2x8) 3200MHZ-es DDR4 RAM, Nvme és SATA SSD-k. Szóval kell a rendes(ebb) videokártya, na! 😇
200k-ból most újítottam fel a cuccost - és így a tartalék gépem is tök normális lett (i5-8400, 16GB 3000MHZ-es DDR4 RAM, Nvme SSD abban is). Két gép lett rendbe szedve 2 kilóból, ha 2 kilóért veszek még egy videokártyát, akkor is 5 évre le lesz tudva a dolog legalább.
ehhez gép is kéne... min. egy utolsó generációs i5 de inkább i7, 16 GB RAM, meg jó SSD-k. Ezek nélkül kidobott pénz a 200k videókártya
...meg persze egy jobb stabil táp, mert ezek a nagy VGA-k szíjják rendesen.
Szinkronmotor. Régiekben 80kW, újakban 110kW, de szerintem a motor az ugyan az, csak a meghajtón reszeltek főleg, illetve a nagyobb akku, nagyobb teljesítményt tesz lehetővé. Ugye ezeknél jellemzően nem folyamatos teljesítmény.
A motor maga nem nagy, de egy blokk a reduktorral, és difivel, illetve a tetejére van ráépítve a meghajtó elektronika.
Hacsak nem az Avatart akarja újraforgatni, semmi szükség ilyesmire egy CAD programnál, pláne nem ennyi pénzért. Simán játszani akar, de az asszonynak meg kell indokolni hogy miért kell 😆
Én nem járatnám. Nem gyilkolnám de nem igazán járatnám.
A frissen fúrt minden kicserélt blokkra azt mondta a gépműhelyes hogy nyugodtan lehet normálisan használni, ezeket nem kell járatni. Normálisan mentünk vele mint előtte és nem esett szét.
Hajtokar csapagyakat is csereltem. 🤔
Nem fog lekorlátozni a Leaf, hogy elfogyott a kvótaidő 😆
Levi nem tudom mivel gyorsult, de ha új Leaf-el, akkor nagyon ECO üzemmódban lehetett, ha nem tudott lelépni egy diesel melós autót 😂
150LE 8sec/100 a gyengébbik, 210LE 7sec/100 az erősebb.
Az enyém 100LE-s, de én is mindig ECO-ban használom, amivel csak 80LE, mert felesleges ugrálni. Városban egyszerűen lomha a többi autó még így is. 1/4mérföldön biztos elfogyna már a nyomaték, de gyorsulási versenyekre a Priusal járok 😂
200k-ból most újítottam fel a cuccost - és így a tartalék gépem is tök normális lett (i5-8400, 16GB 3000MHZ-es DDR4 RAM, Nvme SSD abban is). Két gép lett rendbe szedve 2 kilóból, ha 2 kilóért veszek még egy videokártyát, akkor is 5 évre le lesz tudva a dolog legalább.
...meg persze egy jobb stabil táp, mert ezek a nagy VGA-k szíjják rendesen.
Újabb lámpás volt, ledes. Azt hittem gyorsul majd ez is olyat mint az i3.
A motor maga nem nagy, de egy blokk a reduktorral, és difivel, illetve a tetejére van ráépítve a meghajtó elektronika.