Egyszerűbb a megoldás, mint gondolnád. Húzzad ütve kulccsal... a pontos 110 persze nem garantált, de ki nem szarja le? 😅 80-ra se fog lelazulni, meg 130-ra se megszakadni...
A parkszájdos lófaszodat lehet állítani, vereted őszerinte 150-el, akkor reálisan 110 körül lesz 😅
Na az XBR-t ne vedd egy kalap alá a kis GS-sel meg a CBF-fel. Annak a motornak tényleg lelke van 😍
De most tényleg kerül fel hahu-ra a Gs, mert luxus 4 motort itt tartani...
Nincs vele gond, én mondtam neki, hogy ha nem is tudja lealkudni kevesebbre, hozza el, megérdemel egy új motort. Évek óta húzza-halasztja, vágyakozik... Megdolgozott érte, hagy örüljön végre!
Csak soha nem hittem volna, hogy lesz egy Triumphunk 😄
Én úgy emlékszem, bár rég csináltam hogy 4menetesszárat tekertem be a 4csavar helyére és anyákkal kihézagoltam, az agyat így full szabadon fixen tudtam fogni 🤔 de mar nem emlékszem tisztán, az sv már nagyon rég volt a hornet meg még régebb. Mióta ktm van, nem kell ilyenekkel foglalkozni 🤷🏼♂️
A gond hogy a kuplungtengely szabadon forog,a belso cucc a lamellakkal egyutt el van takarva.ebben lotyog belulrol a nyomolap.Na ahhoz nem rogzitenek semmit,pedig valahogy abba mehet a gyari lefogato. 🤔
Ott azért nagyobb erők vannak mint 110nm, ha kiszámoljuk hogy a fene tudja mekkora nyomatéka van főtengelyen annak a motornak, 60-70? Azt megszorozza a főtengely-kosár áttétel 🤷🏼♂️ El kell bírja.
Én csináltam lemezből egy ilyesmi szerszámot, összevissza mindenhova lehet tenni a csavarokat.
Nem igazán érdekel annyira megnézzem mi a bajod, de MZ-nél rossz lamellára hegesztettünk egy kart és azzal rögzítettük.
Amúgy meg légkulcs. Kis próbálkozással, légnyomás variálással elég jól el lehet találni a nyomatékot és akkor elég kézzel ellentartani.
Vegyé vagy gyárcsá lefogót, vagy 8-as csapágygolyóval teleszórod a hengereket, akkor se fordul át, húzhatod nyomi kulccsal! 😂
Olcso humor,lesz hozza meg reszetek. 😆
A parkszájdos lófaszodat lehet állítani, vereted őszerinte 150-el, akkor reálisan 110 körül lesz 😅
De most tényleg kerül fel hahu-ra a Gs, mert luxus 4 motort itt tartani...
Csak soha nem hittem volna, hogy lesz egy Triumphunk 😄
Tokeletes valasztas. 👌
Biztosra kene mennem. 🤔
Utolag atutalom ha nalam van. 🤗
Én csináltam lemezből egy ilyesmi szerszámot, összevissza mindenhova lehet tenni a csavarokat.
Amúgy meg légkulcs. Kis próbálkozással, légnyomás variálással elég jól el lehet találni a nyomatékot és akkor elég kézzel ellentartani.