Ezt mégis hogyan? Ahogyan én tudom, a hatvan napon túli tartozásokat az ÁSZ felé RENDSZERESEN benyújtott beszámolókban fővesztés terhe mellett jelezni kell, és igen komoly következményei vannak...
Jó a hátsó kerék hajtás, a legélvezetesebb, de nem hülyéknek való. (Miaták is eldobták elég könnyen ugyanezért) Hiába van menetstabi, a hülyék azt hiszik az mindenre megoldás, de ha az eldobja akkor van hűbazmeg, mert ember ott már csak utas lehet 😆 szóval meg kéne tanulni kezelni a gépet ha már vesz valaki ilyet, és akkor nem hiszi azt hogy a kocsi mindent megold.
Első kerék hajtás meg pont azért való a háziasszonyoknak mert jóval biztonságosabb, nehéz vele elkottázni.
Itt volt pár amelyiknél látszott hogy nem is ment túl gyorsan csak rálépett a gázra, azt már vesztette is el a tapadást.
Na azoknál tuti nem volt kipörgés gátló bekapcsolva...pedig kellett volna 😆
Ini, Subaruban még nem gondolkodtál horgászathoz? Nekem volt régen egy és igen kedveltük, hogy mindenhol elment, akkoriban sokat kirándultunk a családdal és nem nagyon volt olyan erdő, vízpart vagy valami ahová nem mertem vele bemenni és ahogy néztem elérhető éron van azért még ilyesmire használható: https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/subaru/legacy/subaru_legacy_2.0_4wd_gl_20th_anniversary-17769550
Fenét, már a 15 évesekben is olyan kifinomult kipörgésgátló van, hogy lehetetlen powerszlájdolni - persze ki lehet kapcsolni, ha valaki driftelni akar... de ilyen Nringen inkább csak segít. Alig mozdul meg a hátulja, az ívbelső máris fékez.
Itt a vidiben van pár (gondolom) nagy motoros öreg BMW, na azok könnyen keresztbe állnak.
Egyébként nyilvánvalóan jobb a háccsó hajtás - mivel a verseny sportban is olyan van... a fronthajtás háziasszonyoknak való 😅
Hogy legyen nyomokban valami motoros tema,vagy csak olyasmi.
Impulzusvasarlast csinaltam,kellett egy masik sisakba valami olcso füles,rogton a jol bevalt t-conn SC jutott eszrmbe.19 rugoert kinabol gyorsabb mint barmi.Ez az ar mar TAX-al egyutt ennyi.
A vicc hogy a kis kinaiak fejlesztik,a regi ilyen seholseszabvany csatlakozos,a zart sisakhoz valo puha mikrofon kabel kulon penzert volt,most egy plussz csatlakozoval mindketto a dobozban van.
Kerdes hogy elfer e a sisakban ez a csatlakozo.
Na szoval ennyi. 😆
Tudom, ezért kell gyakorolni.
Egy úrvezetőnél még el is fogadom, mert jó esetben simán nem vállalja túl magát, de aki egy Ferkát, vezet annak illene megtanulnia ezeket...vagy legalább is nem a Nürburgringen kéne megtanulni 😁
fékezni nem egyszerű
az agy is tud blokkolni nem csak a kerék
kibaszott murván többször jártam úgy hogy képtelen voltam a féket felengedni aztán mentem az út széli bozótosba pedig fék nélkül lazán bevettem volna a kanyart
Ezt mondom. BMW nem a fakezűeknek való, mert rögtön büntet, mégis minden hülye BMW-t vesz és azt hiszi kezelni már nem kell megtanulni a hátsókerék hajtást.
Mondjuk a legnagyobb hülye az nem BMW-s volt. Mert azért hátsókerék hajtással elég könnyű megpördülni, akkor is ha valaki nem fogalmatlan.
Talán Ferrari lehetett? 0:30nál Álló kerékkel egyenesen csúszott neki a szalagkorlátnak. Fék felenged aztán simán elkormányozhatta volna.
Na meg a tuning golfos is sokat gondolt magáról, 4:18-nál, csak az autóvezetést keverte össze a flipperrel 😂
B+, tudod, miért törnek itt össze ennyi BMW-t? Mert senki se Priussal megy fel... 😅
Egyébként télleg sok fakezűt látni - még véletlen se arra tekeri a kormányt, amerre kéne 😁
Ha nincs válasz akkor fikázzuk akkor a BMW-seket 😂
Most ezek a kedvenc videóim. Azért két dolog tűnt fel. Egy hogy többnyire BMW-sek vesztik el az uralmat a kocsi felett, a másik hogy azért itt is egyértelműen elválik a szar a víztől, hogy ki az aki tud is vezetni, meg ki az aki csak megvette a BMW-t. http://youtu.be/Ao53eRko2No
Közönség díjas az a Nissan Navara, amelyik nem fárasztja magát a kanyar bevételével, simán átmegy a füvön 😆
az egyterű sokkal nagyobb kényelmesebb