Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mittomen,kiboktem a fizetos utakat es kivette az a szar.
A 445 otoson kerultem meg.
Az M9 mióta fizetős?!
Azért, mert így Kecskemétet épphogy csak érintem, nem kell a városban 20 percet elbaxni....
Toszeg fele minek kerulni ha nagykorosnel rovidebb?
Amugy mondom,elindultam szekszard fele,mire eszbkaptam hogy az m9 fizetos,igy ujraterveztettem.Km ugyanannyi,az 54 es is csak egy fokkal jobb.
Amerre írtam hogy járok, ott Szolnoknál most baszkurálják a 4-es /M4 csomópontot, kb. csak ott sz@r egy pár km-en a terelgetés miatt, a többi részen végig lehet nyomni neki. Kecskemét innenső oldalán már 4-sávosítva lett az M5-kereszteződéstől befelé, tele dupla körforgóval.
A szentkirályi "alsó" út is végig meg lett csinálva.
Cegled fele palya off ezt osztotta a guglimapsz.
A baj szerintem hogy horn idejeben is ilyen fos volt.
Ez kb dany-koka szakasz nagyban,csak azt mar megcsinaltak.
az lc4-et nemigen hatja meg, járt durvább helyen is
amerre járunk románba van egy útszakasz ahol annyi a folt mint a paintball pályán a tereptárgyakon, folt hátán folt
Egyetlen métert nem megyek az 52-esen, utálom mint a sz@rt.

Kalocsa, Kiskörös, Soltvadkert, Kecskemét, Szentkirály, Tószeg, Szolnőknál fel a 4-esre.
Igazi tanklőtér. 😆
én ott szoktam edzeni a román túrákra, tolok egy solt-kecskemét oda visszát megelőzök 150 kocsit aztán indulhat a román hegyi előzgetés
Persze,foleg az 52-esen. 😆
Namennye maaaa. 😆
én csak kifizettem a 150es letört alkatrészeit, nem kellett megvenni 😂
Nekem nem volt azzal bajom sőt volt, hogy bowden szakadáskor 2 hétig anélkül jártam vele viszont volt egy vicces esetünk ezzel, laktunk tanyán a 80-as évek közepén és apámék pár öcsémmel lejöttek mire a legidősebbnek aki akkor 15 körül lehetett (de elég nagy darab volt) odaadtam egy körre, megmutattam mit kell és egyesbe tettem, hogy lassan menjen vele és elindult oszt eltünt a dűlőkön mier pár perc múlva előtűnt, de gyanúsan nagy sebességgel amit nem értettem hisz váltani nem tudott és csak 1-ben volt elinduláskor, na ahogy közeledett megpróbált bekanyarodni a tanya felé, de bevágódott a szántásba amibe a motor beleragadt ő meg a kormányt erősen fogva átlendült és a hátára esve földön maradt, szerencsére nem lett semmi baja, de megnéztem, hogy hogy a francba ment ilyen gyorsan mire meglepetten konstatáltam, hogy a gép 4.-ben van és kérdeztem, hogy ezt miképp sikerült mire mondta ahogy ment a göndrökben a dűlőn ahogy ugrált a gép és mereven ült sikerült időnként feljebb váltani. 😁
egyébként azért vettem emzét, mert 15évesen kölcsönkértem egy haverom peregyesét, elcsúsztam vele egy macskakövesen, asztmonta: megveszed akkor, mert pont el akartam adni. igy leperkáltam 13ezret a csúszott motorért, vettem rá tükröt ,indexeket, kipufogót, aztán járkáltam vele mindenfelé, majd egy év múlva le is vizsgáztam vele nagymotorból
Éjszakai világosság.
Ez jó, ez tetszik! 👍️
Ok és ezért vettél anno MZ-t mert a többivel esélytele lett volna állatkodni mert szétestek volna. 😄
A 250-eshez én is túl fiatal vagyok, nekem már csak 12V-os 350-es jutott, de szerencsére hamar sikerült eladnom. Azt vasalt orrú bakancson kívül bármiben vezetni kínszenvedés volt. A kombinált váltó/berúgókar miatt akkora útja volt annak a váltónak, hogy sportcipőben csak majgerivel lehetett dugni a fokozatokat kettestől négyesig.
😅
Még mindig.
Meg holdfény
Megint van áram Ausztriában? 😁
ehhez nem értek, nem is láttam még olyat, vagy ha láttam nam tudtam hogy az a 250es
rokon ember mondta mindig hogy milyen fasza, plusz egy másik motoros cimbi avval versenyzett fiatalkorában és az is mindig dícsérte
Hát te aztán sokat tudhacc az előzésről, az öreg Asztmáddal 😅