Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Erre annyit mondok, hogy elég dinamikusan hajtom a kis ezres Clio-t, egy Debrecen oda-vissza úton tuti megelőzök 50-60-100 személyautót, és engem max tíz-húsz hagy le. A Clio gyorsulása 11.7 sec 0-100-ra. Az autósok többsége egyszerűen nem nyomja neki...
Hát ha "papíron" 10 mp körüli a gyorsulása, akkor még a dízel Passzátok is rád tolnak 😁 meg az anyukák a SUV-okban. A román kamionok meg főleg 😁
Hogy a mai átlag autók dinamikáját kényelmesen meghaladd, kell min. 30-40 LE. Akkor nem fognak állandóan kerülgetni...
Azért régen se volt minden fenékig tejföl: a Pannóniánál szarabb / megbízhatatlanabb motort például nehéz elképzelni. 😂
Hát... ha csak úgy nem.
Nekem csak a fejének gyors lötykölődése tűnt fel.
Akkor nézd meg, hogy a békeidőkben mennyivel másabb anyagokból gyártottak eszközöket:

http://youtu.be/mtEJ3ePxWOw
Ugyan... tele volt a tyúb 300-at menő 600-as gixerekkel - csak azt felejtették odaírni, hogy a háccsó lánckerék nagyobbra van cserélve 😂 és ugye a szpídet nem keréken méri, hanem a kihajtáson 😅
Itt is lazán elképzelem, hogy ifjú jutyubberunk trükközött valamit...
"Mutassa" az óra azt talán.
Ennek ugyanannyi a súlya mint a kis csopperem volt, csak éppen nem 12 hanem 18 lóerős. 90-100-as utazót kell tudjon sík terepen. Amannak 80-85 volt a kellemes tempója (dombra fel meg negyedikben 70....), csak a román kamion tudott sajnos gyorsabban is menni.
Arra szamolj hogyha nem 60 kilos malaj ladyboj vezeti,es meg meg is cuccold tokugyanazt a 95 ot megy mint a kiscsoppered.
Persze, az első 300 km az esztergán való simító fogás helyett van 😅 igaz, tele lesz a blokk spénnel, de legalább hamarabb veszel másikat. Made in China 😅 A jahama is sztem az indiai piacra szánt modellben alkalmazza ezt a forradalmi újítást 😁
Ahogy írtad, nem fogsz vele a világ végéig menni, meg évi 10 ezret belecsavarni. Az a 3000 km csereperiódus ilyen 1 literes kapacitással nem olyan gáz. Ahogy elnézem, nem is egy komplikált dolog. Középállvány van, pikk-pakk kész.
A YBR125 se arról híres, hogy 50 ezer után eldobja a kanalat, hiába nincs benne szűrő.
Bogyó vérbalos mindent is elhisz!
De fogja bánni a járólapról vett gyöszt, de már lesz neki 2ő! 😃
http://symrobogo.hu/VF185/
Tiszta vicc ez a leírás 😅 17,5 LE, 150-et viszi, és 3 literes fogyi átlagban... én meg Erzsi vagyok! 😅
Nem mondom, hogy neked nem lenne jó, amire írtad, de akkor is több komolyságot, elftársak! 😠 A videókon is 135 - gondolom hátszélben, meg 2 km nekifutás után... persze a saját órája szerint, ami +10 😂
rotakapának sincs aztán milyen sokáig bírja.......
Az aggaszt egy kicsit, hogy a Yamaha YBR125-höz hasonlóan ennek sincs olajszűrője (a HONDA CB125f-nek viszont van). Az első olajcsere háromszáz (!!!) km után esedékes, utána meg 3 ezrenként. Pont egy liter olcsó félszintetikus 10W40 kell bele, mint amit a GS-ben is használok.
22 lesz, az a2 lesz meg lassan 2 éve utána mehet a korlátlanra
Nem beszélek görögül, sajnos úgy látom, hogy onnan van a legtöbb infó ezekről. Csak annyi szűrődik át, hogy ezek a gyíkok felreszelik őket 18 paciról, egyes esetekben 30 ló környékére. Súlya meg szinte nincs.
Ha nincs basztatva, kihegyezve, lehet ez megbízható állat is.
A 130 tökre hihető, pl. a 250-es Virago 30 kilóval többet nyom, 33 éves karbis blokk és annak is 120 az utazója normális láncszettel.
A magyar teszt szerint a 130-at kényelmesen eléri, enyhe lejtőn még a 140-et is. A kis csopperemnek anno 95-96 volt a vége sík úton GPS szerint (óra sz. 99-100), a 6-os úton, hosszú lejtőn mentem vele 115 körül. Hát az félelmetes volt azzal a szar futóművel. Ez annál csak jobb lehet minden szempontból, és hát két nagy erdélyi körutat azzal is lenyomtam...
Mer mér? 😃 Nem komoly ne reagálj... 😂
Igen, 1000 alatt csak csajmotor van 😁
Még csak jövőre lesz olyan korú? Mekkora kölked van neked?
Én a végsebességet se.
Vagy 10 másodperc alatt érheti el a százas tempót, ez számomra vállalható (a GS500 kb. 6 másodperc alatt tudja, de nem szoktam úgy gyilkolászni). A 100-110-es utazó tempót tudja, az meg teljesen megfelelő számomra - kirándulgatni. A kamionoknál gyorsabb, a többi jármű meg nem zavar. Magyar teszt is dicséri: https://totalbike.hu/tesztek/2021/08/26/teszt_sym_vf185i_-_2021/
pár galaxissal arrébb...
kb semmit sem tudnak ezekről
csak annyit hogy lakható zónában van
pl nálunk ha csak 20 fokkal emelkedne a hőmérséklet máris a föld 90% lakhatatlan lenne
Nem tudom, babrálták-e a videót, amit linkeltél, de ez valóságosabbnak tűnik.
http://youtu.be/7_bGKAeBQXg
Nem szánok / nem tudok szánni az egész eksönre 6-700 ezer kp-nál, + a GS eladási áránál többet. Abból meg csak ilyesmi jön ki.