Erre annyit mondok, hogy elég dinamikusan hajtom a kis ezres Clio-t, egy Debrecen oda-vissza úton tuti megelőzök 50-60-100 személyautót, és engem max tíz-húsz hagy le. A Clio gyorsulása 11.7 sec 0-100-ra. Az autósok többsége egyszerűen nem nyomja neki...
Hát ha "papíron" 10 mp körüli a gyorsulása, akkor még a dízel Passzátok is rád tolnak 😁 meg az anyukák a SUV-okban. A román kamionok meg főleg 😁
Hogy a mai átlag autók dinamikáját kényelmesen meghaladd, kell min. 30-40 LE. Akkor nem fognak állandóan kerülgetni...
Ugyan... tele volt a tyúb 300-at menő 600-as gixerekkel - csak azt felejtették odaírni, hogy a háccsó lánckerék nagyobbra van cserélve 😂 és ugye a szpídet nem keréken méri, hanem a kihajtáson 😅
Itt is lazán elképzelem, hogy ifjú jutyubberunk trükközött valamit...
Ennek ugyanannyi a súlya mint a kis csopperem volt, csak éppen nem 12 hanem 18 lóerős. 90-100-as utazót kell tudjon sík terepen. Amannak 80-85 volt a kellemes tempója (dombra fel meg negyedikben 70....), csak a román kamion tudott sajnos gyorsabban is menni.
Persze, az első 300 km az esztergán való simító fogás helyett van 😅 igaz, tele lesz a blokk spénnel, de legalább hamarabb veszel másikat. Made in China 😅 A jahama is sztem az indiai piacra szánt modellben alkalmazza ezt a forradalmi újítást 😁
Ahogy írtad, nem fogsz vele a világ végéig menni, meg évi 10 ezret belecsavarni. Az a 3000 km csereperiódus ilyen 1 literes kapacitással nem olyan gáz. Ahogy elnézem, nem is egy komplikált dolog. Középállvány van, pikk-pakk kész.
A YBR125 se arról híres, hogy 50 ezer után eldobja a kanalat, hiába nincs benne szűrő.
http://symrobogo.hu/VF185/
Tiszta vicc ez a leírás 😅 17,5 LE, 150-et viszi, és 3 literes fogyi átlagban... én meg Erzsi vagyok! 😅
Nem mondom, hogy neked nem lenne jó, amire írtad, de akkor is több komolyságot, elftársak! 😠 A videókon is 135 - gondolom hátszélben, meg 2 km nekifutás után... persze a saját órája szerint, ami +10 😂
Az aggaszt egy kicsit, hogy a Yamaha YBR125-höz hasonlóan ennek sincs olajszűrője (a HONDA CB125f-nek viszont van). Az első olajcsere háromszáz (!!!) km után esedékes, utána meg 3 ezrenként. Pont egy liter olcsó félszintetikus 10W40 kell bele, mint amit a GS-ben is használok.
Nem beszélek görögül, sajnos úgy látom, hogy onnan van a legtöbb infó ezekről. Csak annyi szűrődik át, hogy ezek a gyíkok felreszelik őket 18 paciról, egyes esetekben 30 ló környékére. Súlya meg szinte nincs.
Ha nincs basztatva, kihegyezve, lehet ez megbízható állat is.
A 130 tökre hihető, pl. a 250-es Virago 30 kilóval többet nyom, 33 éves karbis blokk és annak is 120 az utazója normális láncszettel.
A magyar teszt szerint a 130-at kényelmesen eléri, enyhe lejtőn még a 140-et is. A kis csopperemnek anno 95-96 volt a vége sík úton GPS szerint (óra sz. 99-100), a 6-os úton, hosszú lejtőn mentem vele 115 körül. Hát az félelmetes volt azzal a szar futóművel. Ez annál csak jobb lehet minden szempontból, és hát két nagy erdélyi körutat azzal is lenyomtam...
Vagy 10 másodperc alatt érheti el a százas tempót, ez számomra vállalható (a GS500 kb. 6 másodperc alatt tudja, de nem szoktam úgy gyilkolászni). A 100-110-es utazó tempót tudja, az meg teljesen megfelelő számomra - kirándulgatni. A kamionoknál gyorsabb, a többi jármű meg nem zavar. Magyar teszt is dicséri: https://totalbike.hu/tesztek/2021/08/26/teszt_sym_vf185i_-_2021/
pár galaxissal arrébb...
kb semmit sem tudnak ezekről
csak annyit hogy lakható zónában van
pl nálunk ha csak 20 fokkal emelkedne a hőmérséklet máris a föld 90% lakhatatlan lenne
Hogy a mai átlag autók dinamikáját kényelmesen meghaladd, kell min. 30-40 LE. Akkor nem fognak állandóan kerülgetni...
Nekem csak a fejének gyors lötykölődése tűnt fel.
http://youtu.be/mtEJ3ePxWOw
Itt is lazán elképzelem, hogy ifjú jutyubberunk trükközött valamit...
A YBR125 se arról híres, hogy 50 ezer után eldobja a kanalat, hiába nincs benne szűrő.
De fogja bánni a járólapról vett gyöszt, de már lesz neki 2ő! 😃
Tiszta vicc ez a leírás 😅 17,5 LE, 150-et viszi, és 3 literes fogyi átlagban... én meg Erzsi vagyok! 😅
Nem mondom, hogy neked nem lenne jó, amire írtad, de akkor is több komolyságot, elftársak! 😠 A videókon is 135 - gondolom hátszélben, meg 2 km nekifutás után... persze a saját órája szerint, ami +10 😂
Ha nincs basztatva, kihegyezve, lehet ez megbízható állat is.
A 130 tökre hihető, pl. a 250-es Virago 30 kilóval többet nyom, 33 éves karbis blokk és annak is 120 az utazója normális láncszettel.
Még csak jövőre lesz olyan korú? Mekkora kölked van neked?
kb semmit sem tudnak ezekről
csak annyit hogy lakható zónában van
pl nálunk ha csak 20 fokkal emelkedne a hőmérséklet máris a föld 90% lakhatatlan lenne
http://youtu.be/7_bGKAeBQXg