Az enyém is csak egyszer ijesztgetett, még egy évvel ezelőtt: felvonyított, és vörösen világított az ütközésveszély felirat a műszerfal közepén, de szerencsére nem taposott a fékbe. A forgalmi helyzet: 60-nal megyek lakott területen, széles, nyílegyenes úton, és 500 m-en belül semmi nem volt előttem, de tényleg semmi (még útszéli parkoló kocsik sem). Azóta sem fordult ez elő szerencsére. Tehát nekem nem a követő tempomat (olyanom nincs is - csak sima), hanem az automata vészfék hisztizett.
De volt már három eset amikor semmi sem volt elöttem és beletaposott a fékbe, csak úgy. ezek mindig ilyen egysávos kis mellékutak voltak és kis sebességnél, de akkor is. nehogy már egy kavicsot, vagy egy repedést az úton vészhelyzetnek nézzen? vagy nem is tudom mit nézett minek...
Passat B8
Minden lassú kamionnál csinálja, ha a sávomban utolérem, ha nem is satufékez, de nagyon erösen fékez olyan távból, ahol normális esetben még a gázt sem kellene elvenni. Satufékez olyankor, ha az a valami lassú és még lassul és éppen, mert mondjuk egy lehajtón akar lemenni a pályáról. Ilyen esetben nálam kerékcsirgósan fékezett. Kerékpárosokra is minden esetben belefékez egy hatalmasat, bármilyen odaltávolságot is szeretnél tartani. Egyszerüen nem viseli el ha egy sávban vagy vele, vagyis rendesen sávváltással kell kielöznöd, nem lehet kikerülni...
az én autóim még sosem csináltak ilyet... egyik sem taposott bele a fékbe hirtelen, pedig a legkisebb követési távolságra állítom mindig... milyen autó ez?
Na de ez néha egészen veszélyesnek is tünik. Legalábbis én nem szeretem ha az autóm váratlanul 140-nél beleáll a fékbe...de pl a kerékpárosokat is akadálynak veszi, ugyan böven elférnék mellette, mégis satufékez, ha egyet utolérek. Csodállom, hogy még hátulról eddig senki sem jött belém. Mondjuk már nem nagyon használom, mert veszélyesnek tartom és zavarónak. Az igazán zavaró benne, hogy az enyémet nem lehet átállítani hagyományos tempomat módra. vagy radaros vagy semmilyen.
Autópályán rémes. Mész 130-140-el, utolérsz egy kamiont a sávodban ami szépen megy 85 körül és már fél kilométerről beletapos a fékbe, semmi gázelvétel, motorfék, fékez mint a barom....
Nekem is volt anno a Golf-ban, direkt ezért kértem hozzá DSG váltót, nekem így tetszett. Városban annyi volt vele a gáz hogy túl nagy helyet hagyott, de autópályán tökéletes, nem tudsz ráfutni az előtted menőre, ha sávot is tartott volna akkor akár újságot is olvashattam volna.
ismerősnek van a kocsiban nekem tetszik
igaz én nem vezetek csak nézelődök a másik oldalon
útépítéses araszolgatáskor sokkal faszább mint 127x kuplungolni
Minden lassú kamionnál csinálja, ha a sávomban utolérem, ha nem is satufékez, de nagyon erösen fékez olyan távból, ahol normális esetben még a gázt sem kellene elvenni. Satufékez olyankor, ha az a valami lassú és még lassul és éppen, mert mondjuk egy lehajtón akar lemenni a pályáról. Ilyen esetben nálam kerékcsirgósan fékezett. Kerékpárosokra is minden esetben belefékez egy hatalmasat, bármilyen odaltávolságot is szeretnél tartani. Egyszerüen nem viseli el ha egy sávban vagy vele, vagyis rendesen sávváltással kell kielöznöd, nem lehet kikerülni...
van akinek belefér van akinek nem
igaz én nem vezetek csak nézelődök a másik oldalon
útépítéses araszolgatáskor sokkal faszább mint 127x kuplungolni
Bar reg nem neztem az oreget.
Par digo turistavideon kivul.
Nekem nincs facebook profilom.