Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1M-böl szép Pegasokat árulnak.:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/pegaso/aprilia_pegaso-17572329
2005-ig rokon, ROTAX motorral, utána már nem.
+1 a transalpnak, ha fontos hogy két hengeres legyen és nem baj ha nehéz.
Majdnem ugyan az mint a BMW csak nem presztízs az Aprilia Pegaso. És szerintem sokkal jobban is néz ki. A 2005 előttiek (majdnem)ugyan azzal a ROTAX motorral vannak mint a BMW. Mondjuk én egy 2005 utáni Strada-t vennék Minarelli blokkal, vagy ha kifogsz egy factory-t ami sokkal jobb fékes és futómüves változat.
Miért jó hogy gépek uralkodnak feletted? Mert buta vagy magadtól...
Nem hinném hogy mindenki hülye és mindenkinek tetszene így, de akinek igen, az elég érzéketlen a vezetéshez, neki biztosan nagy elöny is, hogy még ha szarul is, de figyel helyette az autója...
amikor lusta vagy fűrészelni.....
😂
Azzal zártam, hogy az ő dolga. Az XJ dokumentáltan nagyon puha, hamar felkoppan. Ha ennyi a júzer baja, akkor ez a kezelése.
Csak feldobtam, mint alternatívát.
És vagy jó lesz vagy nem. Hozzátesz egy kicsivel többet és vesz egy minden szempontból jobb motort 🤷🏼‍♂️
Egyetértek Inivel. A Transalp szerintem is jó választás lehet. Egyik barátomnak az van, úgy kb 4 éve, és nagyon szereti. Könnyen kezelhető, megbízható,kényelmes. kicsi a fogyasztása, és még sorolhatnám napestig.
200-250 a full extra mindenből cartridge emulátorral. Meg lehet állni olcsóbban is.
A két prog. rugó 50-60 ezer. A fékbetét (pl. Goldfren S3, 048-as típus) 12-13 ezer fullra a két tárcsára. A hátsó gátló, ami drága, de az opcionális és lehet csak rugót cserélni 35 ezerért. Az XJ lehet, hogy 30 éves, de ha oda van rá figyelve, túléli a gazdáját is.
De nyilván a te dolgod.
Ez az oldal helyett ajánlom hogy próbáld meg a márkakereskedést, a legtöbb esetben sokkal olcsóbb ha közvetlen a márkakereskedéstől rendelsz.
'94-es XJ, maholnap 30 éves lesz nem szivesen költeném rá a motor árának az 50-60%-át a futóműre. Illetve a másik, hogy tetszenek is a túraendúrók. Persze lehet, hogy nem lesz semmi az egészből, mert 1.5M-t biztosan nem költök arra, hogy évente mondjuk 20x motorral menjek munkába.
Bármilyen motor ami belefér a 1,5millába jobb is ha nincs benne abs.
Köszönöm, de ez eddig nem került képbe. 😉
Bogyó-bá'! Ajánlom Önnek a Honda CB 300R-t. Van is itt egy eladó.
Nincs vita, az SV blokk eleg nyugtelen. a TDM is ilyesmi, annak is hamar kikalapaltak a bajait bar az jellemzoen a korai karbi volt csak.
Bar ha az a keplet, hogy masfel millara jonne ki a dolog, lehet inkabb az XJ futomuvere locsolnek 200-250 ezret. Embertelen, mi kulonbseg erheto el ket progressziv villarugoval, fasza fekbetetekkel es egy normalis hatso gatloval.
BimmerCode tudja ezt is 😉
Bar fasz tudja,15-20 ev alatt kijohetett minden,meg azert tobbet szamit hogy mit kapot ennyi ido alatt.
De akkoris ha ilyen sotlan kozlekedoedeny kell akkor DL a tuti megha dragabb is.
Az a hir jarja,a pegaso 650 a rokon,csak az otszelepes a bimmer meg 4.
Azok kehesek?
Huuhh,ranztem,rotax egyhengeres lehet,szerintem nem veletlen hogy ennyivel dragabb az abs-es DL.
Asszem 2008-tol volt az kethengeres, 2000-2005 sztem meg a Rotax szingli.
Ezért lenne pont jó nekem :)
nyugdíjjas ismerősnek volt f650gs, gyors el is adta mert neki gyenge volt
lett helyette f800gs, az már tetszett neki