Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Huhh a szinkronnal vigyázni kell mert nem biztos hogy a TPS-nek jót tesz,nekem elállítódott emiatt.
Amit be kell állítani,hogy a speed is ilyen azt passz,utána kell járni.

Valami TPS reset című móka a TuneECU programban.
Rendes Tőled!
Pont ezen gondolkoztam én is, hogy egy szalon/szevíz nem
igazán fog nekem postázni.
Amit tavasszal tervezek, egy szelephézag ellenőrzés, injektorszinkron,
gyári levegőszűrő, összes folyadék cseréje.
A kiegyenlítő tartályon egy kis 90 fokos visszavezetése is el van törve.
Megmókolták, de szeretném ha nem úgy lenne megoldva. (hűtősapka
alól visszavezetett cső ez)
Marad a pesti cég.Ott nekem kézbe adják pikpakk.
Vagy ebay.Angliából,de ahogy a sajátomat néztem nem olcsóbb sőt drágább mi8nt itthonról.

Ha kell szóljatok én elhozom feldobom postán és elutaljátok az összeget.
Néztem én is Mann és Hilfo oldalaikat, csak olajszűrőt gyárt hozzá mindkét
cég. Gyári papírszűrőt megkaptam hozzá, az nagyon fekete redvás.
K&N meg akkora lyukak vannak, hogy egy legyet még csak csak megfog
de egy szúnyog már átslisszol rajta.
nem tudom milyet tud........autós bolt és mindent be szereznek.......de pl B-kinghez is csak gyári volt,sok-sok pinzért
Csak gyari van nincs utangyartott.tud olyat is?
Tomikánál gyarmaton
Innen pestrol a kereskedesbol.
Gyertya volt a ludas. 3-ból 2 db össze vissza adta a szikrát, ki lett cserélve,
és indult is ahogy kell.
A K&N szűrőt tavasszal én cserélem gyárira. Azt honnan érdemes rendelni?
Sajna Én már nem is emlékszem mennyire király a típus.
Okt. 23-án voltam utoljára, és gyanítom Márciusig csak nézegetem.
De jövőre....
Lesz új kuplung- és fékkar, 0 km-es gumi....
Már alig várom....
En ma kigurulok egy kicsit
Én két hete csak egy olajcsere alkalmából 1 percre röffentésig jutottam.
Zoli32,
És még egy nyamvadt metert sem tudtam vele motorozni.
Robi, meglátjuk, holnap a végérejárok a dolognak.
A gond hogy ha kicsi az akkufesz nyekken 2-3-at de addig nem jut el hogy normálisan tekerjen mert lecsapja az ECU.
tehát ott nem a kuplung kapcsolóval lesz a gond mert az ha nem érintkezik,akkor nem eker,olyan nincs hogy teker és nem indul azért nem a kapcsoló a felelős
Micsináltok ezzel a csóri géppel?Egyre rosszabb állapotú.
az a baj hogy a kuplungnál lévő kapcsoló nem enged tekerni sem
Már indulni sem akar, valszeg a kuplungnál lévő kapcsolóban tört meg a vezeték, vagy szart be a kapcsoló. Csak tekert tekert, amikor megmozdítottam a kapcsolót, akart indulni, de megint lemerült az akksi.
Annyira menni akartam motorozni, hogy nem tünt fel, hogy indítom 5 perce, benzinszag meg nuku.

Kapja be, az Angol beteg, szopat, induljon be egyszer, kífujom az orrát
Jovan ha visszavinned es vennel az enyemet elviheted.ennek nincs baja.

Asszony kitalalta hogy kene neki egy kocsi, ha tovabb eroskodik akkor kenytelen leszek megvallni tole marmint a motortol
Köszi, bízom benne hogy megoldódik hétvégén a probléma.
Bíztam benne, hogy ilyen banális probléma okozza a gondot. De ezek szerint neki ott kell árválkodnia.
Az a csati nekem is ott van de fingom sincs mi az.
Nekem egy ilyen a usa kornyezrtvedelmi bizgere csatija ami csak fel van tekerve lerogzitve kozepen.
Bar mas modell mas evjarat mas kabelkoteg.
Röviden, alig mozog, csatlakozó után alig van szabadmozgása.
Viszonylag hosszu vezeteken log?