Huhh a szinkronnal vigyázni kell mert nem biztos hogy a TPS-nek jót tesz,nekem elállítódott emiatt.
Amit be kell állítani,hogy a speed is ilyen azt passz,utána kell járni.
Rendes Tőled!
Pont ezen gondolkoztam én is, hogy egy szalon/szevíz nem
igazán fog nekem postázni.
Amit tavasszal tervezek, egy szelephézag ellenőrzés, injektorszinkron,
gyári levegőszűrő, összes folyadék cseréje.
A kiegyenlítő tartályon egy kis 90 fokos visszavezetése is el van törve.
Megmókolták, de szeretném ha nem úgy lenne megoldva. (hűtősapka
alól visszavezetett cső ez)
Néztem én is Mann és Hilfo oldalaikat, csak olajszűrőt gyárt hozzá mindkét
cég. Gyári papírszűrőt megkaptam hozzá, az nagyon fekete redvás.
K&N meg akkora lyukak vannak, hogy egy legyet még csak csak megfog
de egy szúnyog már átslisszol rajta.
Gyertya volt a ludas. 3-ból 2 db össze vissza adta a szikrát, ki lett cserélve,
és indult is ahogy kell.
A K&N szűrőt tavasszal én cserélem gyárira. Azt honnan érdemes rendelni?
Sajna Én már nem is emlékszem mennyire király a típus.
Okt. 23-án voltam utoljára, és gyanítom Márciusig csak nézegetem.
De jövőre....
Lesz új kuplung- és fékkar, 0 km-es gumi....
Már alig várom....
tehát ott nem a kuplung kapcsolóval lesz a gond mert az ha nem érintkezik,akkor nem eker,olyan nincs hogy teker és nem indul azért nem a kapcsoló a felelős
Már indulni sem akar, valszeg a kuplungnál lévő kapcsolóban tört meg a vezeték, vagy szart be a kapcsoló. Csak tekert tekert, amikor megmozdítottam a kapcsolót, akart indulni, de megint lemerült az akksi.
Annyira menni akartam motorozni, hogy nem tünt fel, hogy indítom 5 perce, benzinszag meg nuku.
Kapja be, az Angol beteg, szopat, induljon be egyszer, kífujom az orrát
Amit be kell állítani,hogy a speed is ilyen azt passz,utána kell járni.
Valami TPS reset című móka a TuneECU programban.