Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tegnap ugrottam egy olyat majdnem meghaltam...Az őrangyalom ott volt a szeren.
Gratula
basszus , nem teszi be a kepet..
na itt vannak az oregek...meg aktivan versenyeznek, minden futamon ott vannak...
Koszonom Uraim!
Azt nem is mondtam (lehet hogy csak nekem furcsa) hogy az edzes es palyahasznalat teljesen ingyenes volt..tetszik az a mentalitas hogy itt nem probalnak mindenbol penzt csinalni, hanem azert vannak kint az emberek, mert szeretik csinalni es szivbol csinaljak!
Az oktato egy oreg harcos, motocrossos urge volt, ok meg 500-as 2T gepekkel nyomtak annak idejen..most is vannak kulon, senior kategoriak...valahol lattam is fenykepet, majd feldobom...
Ebay a barátod...

Na voltam ma edzésen, nagyon jó volt...oktatót előtt pereceltem is egyet... ,,,még mindig nem szoktam meg a power szelepet ezen a gépen..amikor nyit, akkor rendszerint hátracsúszok a hátsó sárvédőig..

Jó hír hogy elvileg fejlődőképes vagyok.
Volt utána két verseny..az első futamon 4 . lettem, a másodikon harmadik.
Remélem, ez nem csak egy villanás volt....bár a második futam felénél a 3. és 4. srác kb 150 méterrel volt előttem..aztán bepipultam, ott ordítottam a sisak alatt hogy ilyen nincs, nem igaz hogy nem tudom őket megfogni!
Kanyarokból kifelé jövet 2.-ban voltam, nem győztem hasalni a kormányra...aztán 3. srác hibázott, 4. emberkét picit blokkolta, én meg rácsavartam a gázra és mindjárt meg is lett a harmadik hely..
igy van, a 4T pedálnál nincs csapágy, oszt jól müködik:) amit kerestem, a vákum lemez a karbiba 4.5x4.7-es lemezke, itthon 44 ezer ft., ilyen van a ktm-ekbe is:) ebayon 12-ért rendeltem újat, amerikából, max 20 lesz postával:)
Ma szólt vissza az itteni importőr hogy a két csapágy darabja (!) 13 euró, a tengely meg 47 euró !
Az agyam eldobom...egy akkora vasdarab, mint a kisujjam vége, meg két biszbasz csapágy 30.000 FT ?
Az lesz, amit mondatok, beleteszek egy olyan tengelyt, ami pont belemegy, a közepén lyukkal, azon átmegy majd egy csavar, amit félévente cserélek. Ennyi...

Na megyek edzeni a pályára, este jelentkezem!
hali,nekem ott nincs is tűgörgő!csak simán egy csavar amin nincs végig menet és ott forog rajta a pedál,én is furcsáltam de így van.
Én kihajítottam belőle a tűgörgőt és csináltam bele műanyag perselyt. Azt meg kicserélem fél évenként , ha kezd lógni . Nem olyan igényes mint a tűgörgő , de működik!
ez igaz
Először azt kell megvárnom hogy kiderüljön, kit hoznak ki hibásnak a sünök...ez lehet akár egy év is
tudom, lattam, de az en hatso kerekemben a raf teljesen szet van menve + a kullok is szarok.

Van az Ebay-en egy komplett hatso kerek TM-re, de meg varok hogy a tag visszaszol.

Mikorra dontod el a geped sorsat? Mert akkor nem keresek munkahengereket sem a neten.
Annak sok értelme nem lenne - az én kerekemből pont az agy ami ér valamicske pénzt...
Hat legrosszabb esetben at kell fuznom a kerekagyat es az enyemet kell belerakni....mar ha belemegy
Azt én se tudom hogy a hátsó kerék jó-e a tiédbe. Eredetileg amúgy RM/DRZ-be való kerékagyak...


azt mar reg beigertem neked, csak sosem jossz...
na szep milyen uzletet emlitetem meg ez egy sorbe van
ezt mondjuk megertem
lehet hogy a hatso kereked is erdekelne...gumi, fektracsa es lanckerek nelkul..csak nem tudom hogy a TM-be belemegy-e?

De a munkahengerek mindenkeppen kellenek majd..ha megis odajutsz
Az a baj hogy nekem ezzel a motorral kapcsolatban már inkább a negatív emlékek kezdenek túlsúlyba kerülni...akármennyire is jó (volt) a gép maga...
...szar lehet, amikor a hon szeretett motorunkat bontjuk...

En most kurvara boldog vagyok a TM-el, pozitiv iranyban hatalmasat csalodtam benne...bar idaig is sejtettem hogy szar nem lehet, de valami iszonyat ero van benne.

Sok okos mondta a sportmotoron hogy nem leg gyurut cserelni, azt mindig dugoval kell.
megneztuk a hengert, hajtokart, dugot, mert amikor megvettem, annyi kompresszio volt benne hogy 2 ujjal lenyomtam a berugokart. Gyuru csere utan meg olyan lett benne, amit eddig ritkan lattam...
Remelem en is hogy nem kerul ra sor....