Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, sajna 50.000 , de viszont en is ugy gondoltam hogyha mar egyszer belenyulok, akkor legyen jo..

Jo valasztas volt a Te motorod, hidd el. Csak a sok hulye nem ismeri a markat. Nagyon jol felszerelt, sokat biro gepek ezek.

Akkor neked most MX 125-od van, ha jol ertem? Mert az adatlapodon 80-as van irva, de lehet hogy elneztem.

Nos en sok 250-es crossal mentem (annak idejen egy motorszalonban is dolgoztam es ott majd minden hetvegen kivittunk egy par motort "tesztelni")
Volt alattam KTM SXF 250 , 450 YZF, 250 SX, GasGas Ec 250, gasGas EC 300...

Crossgepek ugye uzemorasak, a legjobb ha a gyartot honlapjat megnezed hogy be tudd tartani a megfelelo szerviz intervallumokat.
Endurok (250-300) siman elmennek egy evet, masfelet egy dugoval.
Csak arra figyelj hogy jo minosegu olajat pakolj bele es tisztisd a legszurot rendesen.
Amit most vettem TM-et, annak a legszuro szivacsa sosem latott olajat, szarazon hasznaltak...hozzanyultam es elporlott.. ..de mar azt is rendeltem hozza, Twinair-t, hogy akkor mar az sem legyen szar.
Ennyire nem akartam felujitani a kicsiket, de nincs szivem csak felig hozzanyulni. Akkor mar legyen tenyleg pattent.

Irigyellek hogy Pomazi vagy, nagyon hianyoznak a kornyekbeli motoros helyek!
Sok szep emlekem van a Csobankai banyarol, katonai gyakorloterrol, pomaz kornyeken is sokat motoroztam....
Ha van/lesz par keped a motorrol meg a kornyekrol, szivesen megneznem!
Szia!
50 mátyás? Az igen
Szerencsére nekem tengelyt nem kell cserélnem,legalábbis úgy néz ki.
Csak úgy kompletten a belét.
Bár a lengőkar is kissé viseltes,pláne a töve,az első lánckerék valahogy kimarta annak idején.
Lényeg hogy lassan alakul a kecske
Nálam a blokkban húszon egynéhány alkatrész lesz cserés ha jól számoltam,ugyan ezek háromnegyede apróság,de egy fincsi henger nikaszilozással egybekötve kemény végösszeget ad
De így is mákom van,mert állitólag a korához képest jó állapotban volt.
Na mindegy lényeg hogy májusban talán már pöfögni fog
Apropó,mivel neked már több ilyen nagy géped volt,egy ilyen 250/300-asba durván mennyit bír a dugó?Pusztán kíváncsiságból.
Szia.
Pont ma raktuk össze a hátsó lengőkarját az enyémnek + himba.
Nem akarlak elkeseríteni, de még a netes , olcsó beszerzés ellenére is most tartok kb 50.000 Ft-nál.
A lengőkar és a himba is teljesen, full újra lett csapágyazva, tengelyezve.
Közben úgy döntöttünk hogy csak gyűrű csere lesz, dugó marad, mert semmi baja.
Már látom az alagút végén a gyertyafényt...
Sziasztok
Himba/lengőkar csapágyazás ügyben lenne 1-2 kérdésem.
Újítom fel a motort gőzerővel,nemrég leszereltem a lengőkart,és hát csúnya látvány fogadott.
Még mielőtt nekiálltam volna az egész "restaurálásnak" tavaly,ugy gondoltam Prox szettet vennék ide,ez nagyjából 35 gurigára jönne ki,lengőkar+himbacsapágyak,hézagolók,perselyek,meg tittiri meg tattara...
Viszont ha jól emlékszem '96-tól van,évjárat szerint,nekem ugyan 85-ös ez a masina,de ugye 125-ös vázzal,és pont '95-ös elvileg,én úgy érzem jónak kell lennie ennek a szettnek.
Viszont a gyári kevésbé lutri. Annak mennyi az ára úgy sacc? Nem támadtam be a parilláékat ebben az ügyben még. (csak hátha valaki a közelmúltban,vett vagy érdeklődött..)
Sajnos a teljes csapágyazás emberemlékezet óta nem látott zsírt,konkrétan szanaszét kotyog az egész és full rozsdás,és ha már annyi lóvét beleölök ebbe a vasba (csak a blokk lesz majdnem 2 kiló),akkor csípőből cserés,működjön úgy ahogy kell.
Ha esetleg eladnám később ezen a bulin már úgyis rengeteget bukok,de leszarom,amig nálam van,legyen tökéletes
Anno ajánlotta itt valaki azt hogy csapágyboltban vegyem meg a tűgörgőket,ami remek ötlet,de ide azt hiszem kell majd más is...
hello hogy vagy?mi a helyzet motoral versenyekel fotok?
9000 az jo ar, neten sem talalsz olcsobban...szerintem is erdemes SKF boltba bemenned, alltalaban mindig van nekik...ha nem, rendelnek.
Szerintem elöször menyél be egy csapágyboltba kérdezd meg hogy hátha van ilyen méret!Nekem szerencsém volt 7000 találtam db ját!Egy robát megér!
Kérdezd meg a Parillát is , én náluk vettem és nem volt drágább mint amit a csapágy boltban mondtak rá (9000/db)! Ebben nagyon hülye méret van , a világon nincs ilyen semmiben , 41 -es tengely méret és még a gyártójának is Tm van ráírva!
Ha kitavaszodott össze hozzuk , lesz még ráérős hétvégém , akkor haverral elugrunk arra fele és valahol találkozunk!
SKF csapágyboltban nézd meg, én már vettem ott kerékcsapágyakat, speciális méretek is vannak:)
Hát pucolgatni nem kell az biztos mert szét van hulva, lóg belölle minden,+ a hosszú évek alatt elkopott a felírat is.
Azért hallgatok rád 1 csapágy boltban meg érdeklödöm h értékesitenek ilyet.
Először szerintem pucold meg alaposan a csapágyat hátha valahol bele van ütve,vagy gravírozva a mérete,és talán olvasható is lesz.
Nem tudom mennyire egyedi a mérete de egy próbát megér hogy csapágyboltban rákérdezz.
Beviszed a cuccot és a kezükbe nyomod,aztán kiderül mit tudnak vele kezdeni.
Én ezt tudom javasolni,ha esetleg a Parilla túl drágán ad gyárit.
A végeredményre kíváncsi lennék,mert hamarosan nekem is cserés lesz a kormánycsapágy.
Sziasztok
Tanácsot szeretnék kérni abban h van nekem egy 1996-os 125 MX.m és most újítom fel. A problémám h elkopott a kúpgörgős kormánycsapágyam. Megprobáltam utána járni, hogy honnan lehetne beszerezni ilyen tipusú alkatrészt. Egy külföldi oldalon találtam és ott azt írták h a Kawasaki KX 80 1986-2000 és KX 85 2001-2009 gyerek crossban is ilyen van. A csapágy méretei 25*47*15 Egy magyar honlapon nem ezek a méretek szerepeltek a Kawasaki 80-as neve mellett. Így most kicsit össze zavarodtam h jó hozzá vagy sem.
Légyszíves segítsetek megoldani ezt a rejtélyt. Vagy ha valakinek vagy ismerösének van ilyen alkatrésze engem érdekelne.
Elöre kösz
Hali, hát hála, nemsok minden kell hozzá, motorikusan rendben van, hanem a kopó alkatrészek, pont egyszerre mentek ki. Kuplung lamella, láncszett komplett, a láncvezetőt most cseréltem, a hondáé jó rá, na meg a gumik. Most hátra kinait tettem próbából 6 rugóval olcsóbb. Kiváncsi vagyok a tiedre, nem laksz messze, össze kéne egy találkát hozni, már itt a jóidő.
Írtad a napokban , hogy neked is szükséged lenne alkatrészekre. Mi van a mociddal?
vedd ki a kuplung kosarat, szedd ki a lamellákat, és valószinü, hogy belemart a kosárba, a legbelső:) ha belemart, akkor elviszed esztergélyoshoz, leszedeted egyenesre, és csináltatsz vele 0.5-1 mm-es lemezt, akár vasból, és beteszed legbelülre, utána rakod vissza a lamellákat:) a lemeznek nem kell olyan bordázottnak lenni, csak sima kör:) ha nemnagyon kopott a lamella, akkor is cseréld el a legbelsőt, rakd középre:) remélem segítettem
Vagy be van verődve a kosár (is) csúnyán.
Gondolom...
Cserélj kuplunglamellát, mivel valószínűleg cssereérett lett.
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne hogy egy darabig tudok váltani aztán megszorul a váltokar 2 be utána valgyogy vissza erőltetem 1be és utána megint végig tudom váltani az összes sebességet!Majd ujra kezdödik az egész elöröl!Szerintetek mi lehet a hiba?
Ha nekem lenne most ennyi pénzem,én is megvenném
2004-es Tm 450 eladó az angol ebay-en, 250.000 Ft-éer:

http://cgi.ebay.ie/TM-450-2004...

Azt írja hogy alkatrésznek adja, pár dolog már hiaányzik róla, de még sok cucc rajta van...

Ha az enyém 4T lenne, megvenném..
Csá!
A Wössner dugattyú a Pinkmotors - nál 44600 ft, az szerintem nem vészes , HÍVD MÉG FEL A j-BTECH céget , ők forgalmazzák a Wiseco-t magyarországon , és egyébként is az a gyári a tm-ben. Nem a dugattyúval lesz problémád , hanem a hajtókarral! Senki nem gyárt után , de a Wiseco legyártja méret után , az meg van, csak mennyiért?
Gratula!
Duplan