Igen, sajna 50.000 , de viszont en is ugy gondoltam hogyha mar egyszer belenyulok, akkor legyen jo..
Jo valasztas volt a Te motorod, hidd el. Csak a sok hulye nem ismeri a markat. Nagyon jol felszerelt, sokat biro gepek ezek.
Akkor neked most MX 125-od van, ha jol ertem? Mert az adatlapodon 80-as van irva, de lehet hogy elneztem.
Nos en sok 250-es crossal mentem (annak idejen egy motorszalonban is dolgoztam es ott majd minden hetvegen kivittunk egy par motort "tesztelni")
Volt alattam KTM SXF 250 , 450 YZF, 250 SX, GasGas Ec 250, gasGas EC 300...
Crossgepek ugye uzemorasak, a legjobb ha a gyartot honlapjat megnezed hogy be tudd tartani a megfelelo szerviz intervallumokat.
Endurok (250-300) siman elmennek egy evet, masfelet egy dugoval.
Csak arra figyelj hogy jo minosegu olajat pakolj bele es tisztisd a legszurot rendesen.
Amit most vettem TM-et, annak a legszuro szivacsa sosem latott olajat, szarazon hasznaltak...hozzanyultam es elporlott.. ..de mar azt is rendeltem hozza, Twinair-t, hogy akkor mar az sem legyen szar.
Ennyire nem akartam felujitani a kicsiket, de nincs szivem csak felig hozzanyulni. Akkor mar legyen tenyleg pattent.
Irigyellek hogy Pomazi vagy, nagyon hianyoznak a kornyekbeli motoros helyek!
Sok szep emlekem van a Csobankai banyarol, katonai gyakorloterrol, pomaz kornyeken is sokat motoroztam....
Ha van/lesz par keped a motorrol meg a kornyekrol, szivesen megneznem!
Szia!
50 mátyás? Az igen
Szerencsére nekem tengelyt nem kell cserélnem,legalábbis úgy néz ki.
Csak úgy kompletten a belét.
Bár a lengőkar is kissé viseltes,pláne a töve,az első lánckerék valahogy kimarta annak idején.
Lényeg hogy lassan alakul a kecske
Nálam a blokkban húszon egynéhány alkatrész lesz cserés ha jól számoltam,ugyan ezek háromnegyede apróság,de egy fincsi henger nikaszilozással egybekötve kemény végösszeget ad
De így is mákom van,mert állitólag a korához képest jó állapotban volt.
Na mindegy lényeg hogy májusban talán már pöfögni fog
Apropó,mivel neked már több ilyen nagy géped volt,egy ilyen 250/300-asba durván mennyit bír a dugó?Pusztán kíváncsiságból.
Szia.
Pont ma raktuk össze a hátsó lengőkarját az enyémnek + himba.
Nem akarlak elkeseríteni, de még a netes , olcsó beszerzés ellenére is most tartok kb 50.000 Ft-nál.
A lengőkar és a himba is teljesen, full újra lett csapágyazva, tengelyezve.
Közben úgy döntöttünk hogy csak gyűrű csere lesz, dugó marad, mert semmi baja.
Már látom az alagút végén a gyertyafényt...
Sziasztok
Himba/lengőkar csapágyazás ügyben lenne 1-2 kérdésem.
Újítom fel a motort gőzerővel,nemrég leszereltem a lengőkart,és hát csúnya látvány fogadott.
Még mielőtt nekiálltam volna az egész "restaurálásnak" tavaly,ugy gondoltam Prox szettet vennék ide,ez nagyjából 35 gurigára jönne ki,lengőkar+himbacsapágyak,hézagolók,perselyek,meg tittiri meg tattara...
Viszont ha jól emlékszem '96-tól van,évjárat szerint,nekem ugyan 85-ös ez a masina,de ugye 125-ös vázzal,és pont '95-ös elvileg,én úgy érzem jónak kell lennie ennek a szettnek.
Viszont a gyári kevésbé lutri. Annak mennyi az ára úgy sacc? Nem támadtam be a parilláékat ebben az ügyben még. (csak hátha valaki a közelmúltban,vett vagy érdeklődött..)
Sajnos a teljes csapágyazás emberemlékezet óta nem látott zsírt,konkrétan szanaszét kotyog az egész és full rozsdás,és ha már annyi lóvét beleölök ebbe a vasba (csak a blokk lesz majdnem 2 kiló),akkor csípőből cserés,működjön úgy ahogy kell.
Ha esetleg eladnám később ezen a bulin már úgyis rengeteget bukok,de leszarom,amig nálam van,legyen tökéletes
Anno ajánlotta itt valaki azt hogy csapágyboltban vegyem meg a tűgörgőket,ami remek ötlet,de ide azt hiszem kell majd más is...
Kérdezd meg a Parillát is , én náluk vettem és nem volt drágább mint amit a csapágy boltban mondtak rá (9000/db)! Ebben nagyon hülye méret van , a világon nincs ilyen semmiben , 41 -es tengely méret és még a gyártójának is Tm van ráírva!
Hát pucolgatni nem kell az biztos mert szét van hulva, lóg belölle minden,+ a hosszú évek alatt elkopott a felírat is.
Azért hallgatok rád 1 csapágy boltban meg érdeklödöm h értékesitenek ilyet.
Először szerintem pucold meg alaposan a csapágyat hátha valahol bele van ütve,vagy gravírozva a mérete,és talán olvasható is lesz.
Nem tudom mennyire egyedi a mérete de egy próbát megér hogy csapágyboltban rákérdezz.
Beviszed a cuccot és a kezükbe nyomod,aztán kiderül mit tudnak vele kezdeni.
Én ezt tudom javasolni,ha esetleg a Parilla túl drágán ad gyárit.
A végeredményre kíváncsi lennék,mert hamarosan nekem is cserés lesz a kormánycsapágy.
Sziasztok
Tanácsot szeretnék kérni abban h van nekem egy 1996-os 125 MX.m és most újítom fel. A problémám h elkopott a kúpgörgős kormánycsapágyam. Megprobáltam utána járni, hogy honnan lehetne beszerezni ilyen tipusú alkatrészt. Egy külföldi oldalon találtam és ott azt írták h a Kawasaki KX 80 1986-2000 és KX 85 2001-2009 gyerek crossban is ilyen van. A csapágy méretei 25*47*15 Egy magyar honlapon nem ezek a méretek szerepeltek a Kawasaki 80-as neve mellett. Így most kicsit össze zavarodtam h jó hozzá vagy sem.
Légyszíves segítsetek megoldani ezt a rejtélyt. Vagy ha valakinek vagy ismerösének van ilyen alkatrésze engem érdekelne.
Elöre kösz
Hali, hát hála, nemsok minden kell hozzá, motorikusan rendben van, hanem a kopó alkatrészek, pont egyszerre mentek ki. Kuplung lamella, láncszett komplett, a láncvezetőt most cseréltem, a hondáé jó rá, na meg a gumik. Most hátra kinait tettem próbából 6 rugóval olcsóbb. Kiváncsi vagyok a tiedre, nem laksz messze, össze kéne egy találkát hozni, már itt a jóidő.
vedd ki a kuplung kosarat, szedd ki a lamellákat, és valószinü, hogy belemart a kosárba, a legbelső:) ha belemart, akkor elviszed esztergélyoshoz, leszedeted egyenesre, és csináltatsz vele 0.5-1 mm-es lemezt, akár vasból, és beteszed legbelülre, utána rakod vissza a lamellákat:) a lemeznek nem kell olyan bordázottnak lenni, csak sima kör:) ha nemnagyon kopott a lamella, akkor is cseréld el a legbelsőt, rakd középre:) remélem segítettem
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne hogy egy darabig tudok váltani aztán megszorul a váltokar 2 be utána valgyogy vissza erőltetem 1be és utána megint végig tudom váltani az összes sebességet!Majd ujra kezdödik az egész elöröl!Szerintetek mi lehet a hiba?
Csá!
A Wössner dugattyú a Pinkmotors - nál 44600 ft, az szerintem nem vészes , HÍVD MÉG FEL A j-BTECH céget , ők forgalmazzák a Wiseco-t magyarországon , és egyébként is az a gyári a tm-ben. Nem a dugattyúval lesz problémád , hanem a hajtókarral! Senki nem gyárt után , de a Wiseco legyártja méret után , az meg van, csak mennyiért?
Jo valasztas volt a Te motorod, hidd el. Csak a sok hulye nem ismeri a markat. Nagyon jol felszerelt, sokat biro gepek ezek.
Akkor neked most MX 125-od van, ha jol ertem? Mert az adatlapodon 80-as van irva, de lehet hogy elneztem.
Nos en sok 250-es crossal mentem (annak idejen egy motorszalonban is dolgoztam es ott majd minden hetvegen kivittunk egy par motort "tesztelni")
Volt alattam KTM SXF 250 , 450 YZF, 250 SX, GasGas Ec 250, gasGas EC 300...
Crossgepek ugye uzemorasak, a legjobb ha a gyartot honlapjat megnezed hogy be tudd tartani a megfelelo szerviz intervallumokat.
Endurok (250-300) siman elmennek egy evet, masfelet egy dugoval.
Csak arra figyelj hogy jo minosegu olajat pakolj bele es tisztisd a legszurot rendesen.
Amit most vettem TM-et, annak a legszuro szivacsa sosem latott olajat, szarazon hasznaltak...hozzanyultam es elporlott.. ..de mar azt is rendeltem hozza, Twinair-t, hogy akkor mar az sem legyen szar.
Ennyire nem akartam felujitani a kicsiket, de nincs szivem csak felig hozzanyulni. Akkor mar legyen tenyleg pattent.
Irigyellek hogy Pomazi vagy, nagyon hianyoznak a kornyekbeli motoros helyek!
Sok szep emlekem van a Csobankai banyarol, katonai gyakorloterrol, pomaz kornyeken is sokat motoroztam....
Ha van/lesz par keped a motorrol meg a kornyekrol, szivesen megneznem!