Ahhoz képest remek vételt csináltál:)
Az enyémet is CSAK nyúzták,sőt,nagyon,épp emiatt nyúlok mélyen a zsebbe.
Mondjuk ez gyakori eset.
Nekem is mákom volt a hengerrel,minden létező rosszra számítottam,de egy kis újra nicasil-ozás,és mehet bele az új dugó.
Meg persze zsírúj légszűrő is,mert a hengerfalon volt jópár hosszanti karcolás,meg a dugón is.
Mondjuk a karbit a légszűrőházzal összekötő csonk el volt repedve,itt beszívhatott akármit.
Megpróbálok majd arra is valamit kiokoskodni.
Hat ha nincs rajtkor egy csini leanyzo, napernyovel a kezeben melletted, es nincs egy 10 tagu team plusszban + szponzor...jobb hamaradsz a 2T-nel...
En negyutemu motort mar csak utcara veszek, az is valami egyhengeres angol vagy japan, retro motor lesz, az tuti...
Abbol, amit rakoltottem a GG-ra, mar vehettem volna 5 TM-et....szo szerint, nem tulzas.
Minoseget az is mutatja hogy az enyemet eddig csak nyuztak, de nem nyultak hozza...dugot csereltek benne, hengert szerintem nem..ennek ellenere csak gyurut csereltunk (akrmennyire is mondjak az okosok hogy nem szabad csak azt cserelni)..
A hatso lengokart felujitottuk, na abban meg sosem lett csapagy cserelve, az tuti! Hidraulikus pressel kellettkinyomni a tengelyt belole!
Viszont a motor ment elotte is, 9 even keresztul ugyanazzal a csapaggyal !
Ez nekem mindent elmond a motorrol...ha meg a csapaggyal sem sporoltak + tele van extraval, az mar csak felso kategorias motor lehet.
Hát kíváncsi leszek hogy mutat majd esztétikai tuning után.
Így sárosan is elég meggyőző (szerintem),szóval már csak jobb lehet:)
Enyémre azt mondták hogy bár érdekesen van néhány alkatrész összepárosítva a belében,de egyszerű,jól bevált dolgok dolgoznak benne,a minőségük is remek ( pl. a váltó fogaskerekei szinte hibátlanok,ezt a saját szememmel láttam,és a főtengely is patent)
Szóval nem bántam meg.
Mikor hallom mennyi faszolás van hasonló 4T-kel,örülök hogy a szívem inkább a kétütem felé húz.
Az én pénztárcámhoz úgyis ez való.
O, koszonom szepen...mar csak azert is orulok hogy kesz es jol megy, mert a Gasgas-al is nagyon szivtam: beszart, 3 (!) evig allt, meg lett csinalva (520.000 Ft volt), aztan kihozattam ujabb 50.000-ert es az elso nap be sem in dult, ugy kellet bikazni, aztan szegyenszemre hazavinni..
Szoval nem szoktam hozza, hogy minden menjen, mint a karikacsapas...ezert is orulok duplan, most.
De varj, amig lemosom, lehomokfuvozom a rezot, felmatricazom, akkor fog talan igazan kijonni a kulonbseg az eredeti es a mostani allapot kozott...
Én fotóznék,ha lenne mit
Elég keservesen áll össze az egész. Rohadt pénz...
Mindig elkap a gépszíj,hogy na most akkor ezt meg ezt megcsinálom,aztán beugrik hogy hiányoznak apróságok,amik nélkül nem érdemes belevágni az adott műveletbe,mert a blokk még nincs kész,és nincs a helyén:)
Egy a lényeg,és nem győzöm elégszer hangsúlyozni,nagyon nagyon komoly lett a gép
Igen, igazad van, az első telónak jóval nagyobb a rugóútja...mennyire logikus, mégsem gondoltam még rá...
Jó lenne már addig eljutni hogy nem azon agyalok hogy "ugye nem esek pofára?"
Muszáj lesz megtanulni rendesen ugratni, mert anélkül megette a versenyzést a fene..
Ez a Csepel gyönyörű, max csókolomot lehetne neki köszönni..
Nekem valami olyan kell majd, amivel itt a szigeten is el lehet túrázni..de nem túl öreget, mert alkatrésszel bajban lennék, illetve valamilyen szintem megbízhatónak kell lennie...lehet hogy mégiscsak valami japán, öreg, egyhengeres lesz?
Vér a seggemben? be is vagyok szarva sokszor. Néha sikerül kicsit túlugrani aztán 6-8 méterről lapra esnii. Én szeretek úgy érkezni, hogy előbb érjen le az első kerék.. Ez volt eddig az én szerencsém mert már nekem is oda lenne mindkét bokám. Az első teló nagyon sokat feltud ilyenkor venni.
En erosen gondolkoztam hogy beregisztraltatom a GG 450-est es atalakitom SM-nek, de sokba kerulne...mar igy is kb 2 millioba van a motor...raadasul egy megbizhatatlan rakat szar...az elmult 4 evben korulbelul 4 honapot mukodott...es nem szinezem ki a sztorit, tenyleg ennyi volt..meg lizinges + 3 honappal a vetel utan beallt a blokkja es arra fizettem ki 520.000 Ft-ot...ugyhogy asszem eladom igy, ahogy van es befejeztem..
Viszont nagyon szeretem a regi, oldschool motorokat az utcan...es hogy anglia nincs messze, szerintem be fogok szerezni valami regi, egyhengeres , 5-600 cm3-es angol gepet...BSA, Norton, stb...nagy almom egy olyan is!
Így nehéz elmondani. A legfontosabb talán az, hogy egyenletes egy gázon menj neki az ugrónak. Ne húzz rá többet ugrás előtt közvetlen,mert akkor gyertyát ugrassz és ne is enged el a gázt,mert akkor orra esel. . A levegőben a fékezés, az már egy kicsit később jön, amikor nem az ugró ívének megfelelő tempóval mész neki, akkor kell a fékkel vagy a gázzal belenyúlni. Próbálj mindig akkorát ugrani hogy a léérkezőre érkezz az ívnek megfelelő szögben.... Élőben jobban eltudnám neked magyarázni az egészet.
Pont kerestelek, szerettem volna toled tanacsot kerni hogyan lehet normalisan megtanulni ugratni (tudom, sok gyakorlassal)...zavar hogy vegre van egy normalis motor a seggem alat, a fordulok, mandinerek mar kezdenek alakulni, de sok idot vesztek azzal hogy nem tudok ugratni....vagy fosok vagy ha jo is a lendulet, majdnem csorosilletve gyertya lesz belole..
Tudom, ismerem a hatsofek es gazhuzas manovereket a levegoben , de jo lenne nehany tanacs...
Ígérem, fogok feltenni képeket még!
Sisakkamerám is van, talán csinálok majd egy filmet a versenyen, a bénázásomról..
Szerintem iszonyat jó motor..pontos váltó, hidraulikus kuplung is nagyon jól működik, telók nagyon jók (pedig az első folyik, kell majd bele szimering, rendkívűl erős, pörgős blokk....mi kell még?
Negyed tankkal mentem ki és egy órát bohóckodtam vele...persze nem mentem végig az órát, de rengeteg siratózás, pötyögés vot benne.
Mindenki azt mond rá, amit akar, nekem bejön...sokkal jobban, mint a legutóbbi motorom, a 4T 450 GG.
A futó jó vétel volt, kőkemény 30.000 Ft-ért vettem...jó,jó..kell rá egy sárvédő lemez, egy festés meg macskaszem a hátuljára és had szóljon!
ez az Andris! nyomassad a képeket tapasztalatokat,mert sokan nem ismerik a márkát és kell az infó nekik,hogyha motorvásárlás előtt állnak! én kifejezetten örülök neki,hogy valaki így vélekedik a Tm-ről és szórja befelé a képeket nekünk olvasókank!
király a futó...bárcsak lehetne itthon is ilyennel szaladgálni...már holnap ütnénk is összefelé
Nem szóltak még, itt hála istennek nem kell vizsga az utánfutókra, így rendszám sem...inkább egy prizmát kéne vennem rá, de le is akarom majd festeni...jó kis futó, kjönnyű, ráadásul van rajta egy lenyitható láb, így egyedül is fel tudod dobni rá a motort, a két oldalon előre feltett spanifer véggel meg a lábtartónál felfogatod...oldalra nem tud elmenni a sín miatt...kb 1 perc alatt fent van, nagyon szeretem.
Na srácok, ma végre kipróbálhattam a gépet..
Voltak fentartások, mert déelőtt szó szerint úgy dobáltam még rá pár cuccot...mondjuk úgy hogy reméljük, nem így megy jövő héten versenyre, mert a gépátvételkor elzavarnak a francba...
Szóval...nem tudom hogy az egy gyűrűs dugó miatt van-e, de ennyire még egy motorom sem vette a fordulatot! Pedig évekig mentem különböző 300-as 2T gépekkel, de ez valami nagyon brutális! Volt ott egy RM 250 meg egy Gasgas 300, de azok a nyomába sem értek!
Lőttünk pár képet a végén, de azért majd normálisan összerakom, felmatricázom és csinálok képeket még.
Az enyémet is CSAK nyúzták,sőt,nagyon,épp emiatt nyúlok mélyen a zsebbe.
Mondjuk ez gyakori eset.
Nekem is mákom volt a hengerrel,minden létező rosszra számítottam,de egy kis újra nicasil-ozás,és mehet bele az új dugó.
Meg persze zsírúj légszűrő is,mert a hengerfalon volt jópár hosszanti karcolás,meg a dugón is.
Mondjuk a karbit a légszűrőházzal összekötő csonk el volt repedve,itt beszívhatott akármit.
Megpróbálok majd arra is valamit kiokoskodni.