Hali!
Ezt a gyári vonalat már én is próbáltam még évekkel ezelőtt egy olasz ismerősön keresztül , de két hétig még az e-mailjaira sem válaszoltak , majd mikor felhívta őket , hogy sürgős az ügy , azt felelték , hogy tudnak az igényeiről , de várja ki a sorát! Mikor harmadszor is felhívta őket , nagyon csúnyán elküldték a francba!
Egyébként a hajtókaron kívűl mindent meg lehet venni olcsóbban kis utánjárással .
A hengerfej tömités, meg a vezérmülánc 40 E ft. volt. Most azt tervezem, hogy nyár végéig összegyüjtök nagyobb összeget, és kimegyek a gyárba bevásárolni, addig biztos kibirja a motor, mert jelenleg prima állapotban van. Az a baj, hogy alkatrész árlistát sehol se találok. Lehet, hogy meglepetés ér, és ugyanennyiért vásárolok majd be, de ott legalább kapok olyan kiegészitőket, meg idomokat, amit a kereskedők nem árulnak.
Engem is felhúz néha,ha szivatózni kellett akkor egy kézzel a kart tartottam,másikkal kapaszkodtam a kormányszivacsba,egyik láb földön,másikkal rúgom...
Ebbe Mikuni karbi van,anno a Pink-nél néztem mennyibe fájnak a fúvókák,ha jól emlékszem nem volt vészes árban.
Itthon is van (alat)Tomos szerkezet,de az permetező
Megérdeklődtem Parilláéktól a himba+lengőkar felújítót...hát borsos
A lengőkarhoz tengellyel együtt 25 ropogós,a himbához 32.
A Prox felújítók,a kettő együtt 35 ha jól emlékszem
Na ezt most nagyon át kell gondolnom.
az én szivatóm is csinált ilyet, fel is mérgelt egy párszor:) régebben volt egy hondám, és takaritás közben elveszett a karbiból az a kis kúpos szelep, ami elzárja benzint:) a hond a boltban 9 rugóért akartak adni , nem vettem meg:) hazafelemenet bementem a kocsmába, elpanaszoltam magam, és az egyik ismerős hazaszaladt, hozott egy doboz ilyen szelepet, abból 4-et tudtam kiválogatni ami jó volt, és kemény 2 sörért elvittem:) a tomos szivattyúnak pont ilyen szelep van a karbiba:) lehet, hogy neked se volna olcsó, az a pici fúvóka:) bár lehet, hogy csak le akartak húzni:)
Igen,én is arra gondoltam hogy (egyelőre) nem cserélem.
Mondjuk már november óta darabokban van a vas...
Kíváncsi leszek
Első indítás előtt majd szerintem biztos ami biztos mégegyszer kidzsuvázom.
Viszont pl. a szívatót ha kihúzom nem marad meg úgy hanem talán egy másodpercen belül visszaugrik,szerintem ott valami elkopott,remélem falsot nem szív.
Apropó,karburátor...
Tavaly,mikor gondom volt vele,szétszedtem hogy kipucoljam,észrevettem hogy a kisebbik(bizonyára ez az alapjárati)fúvókán van egy repedés.
Ez befolyásol bármit is elviekben?
Mert végülis pucolás meg volt,egy órás kínlódás után nagyjából belőttem,kezdetben eléggé rángatott motorféknél de utána ment mint a meszes és nem éreztem semmi különöset.
Meg persze alapból mindkét fúvóka patinás kicsit.
Szerintetek cseréljem-e ki,vagy hagyjam a francba?
hát, másfél év alatt, 1 hengerfejtömitést cseréltem, a többihez nem lett hozzányulva, már szólt a szerelő, hogy legalább a gyertyát nézzem meg néha, de sajnos éjjel nappal melózok, és nemnagyon van rá időm szerelgetni:) ja még kerékcsapágyat cseréltem, a lánckereket láncot, azt hamar megeszi:) igaz, én nem vagyok egy nagy versenyző, a Grillmayer biztos hamarabb elpusztitaná:)
De kell ra henger + dugo, ha jol lattam
http://www.math.bme.hu/akademi...
érdekelne h az újjab kb (2004től) mienek ezek a TM EN 250es és 300as 2t endurok, mert eléggé csipika figymámat, minden érdekel
Ezt a gyári vonalat már én is próbáltam még évekkel ezelőtt egy olasz ismerősön keresztül , de két hétig még az e-mailjaira sem válaszoltak , majd mikor felhívta őket , hogy sürgős az ügy , azt felelték , hogy tudnak az igényeiről , de várja ki a sorát! Mikor harmadszor is felhívta őket , nagyon csúnyán elküldték a francba!
Egyébként a hajtókaron kívűl mindent meg lehet venni olcsóbban kis utánjárással .
Ebbe Mikuni karbi van,anno a Pink-nél néztem mennyibe fájnak a fúvókák,ha jól emlékszem nem volt vészes árban.
Itthon is van (alat)Tomos szerkezet,de az permetező
Megérdeklődtem Parilláéktól a himba+lengőkar felújítót...hát borsos
A lengőkarhoz tengellyel együtt 25 ropogós,a himbához 32.
A Prox felújítók,a kettő együtt 35 ha jól emlékszem
Na ezt most nagyon át kell gondolnom.
Mondjuk már november óta darabokban van a vas...
Kíváncsi leszek
Első indítás előtt majd szerintem biztos ami biztos mégegyszer kidzsuvázom.
Viszont pl. a szívatót ha kihúzom nem marad meg úgy hanem talán egy másodpercen belül visszaugrik,szerintem ott valami elkopott,remélem falsot nem szív.
Tavaly,mikor gondom volt vele,szétszedtem hogy kipucoljam,észrevettem hogy a kisebbik(bizonyára ez az alapjárati)fúvókán van egy repedés.
Ez befolyásol bármit is elviekben?
Mert végülis pucolás meg volt,egy órás kínlódás után nagyjából belőttem,kezdetben eléggé rángatott motorféknél de utána ment mint a meszes és nem éreztem semmi különöset.
Meg persze alapból mindkét fúvóka patinás kicsit.
Szerintetek cseréljem-e ki,vagy hagyjam a francba?