faterom ért hozzá, megtudja csinálni olcsóbban és legalább tudom mi kerül bele milyen minőségben meg most annyira nem sürgős, mert eladó a gép, csak akkor lesz megcsinálva, ha nem megy el.
Mentem már én is ezekkel, a futómű nagyon fini mindkettőn, a motor a 250 2T-ben robbanékony, erős, a 450 4T is annak érződik, de nem volt akkora érezhető különbség más 450 4T-khez képest, mint amennyivel a 250 2T jobb volt.
Hamarosan lesz teszt és arról cikk TM-ügyben, kérdezzétek Faisst-et.
A TM-em első telójába szeretnék szimmeringet és olajat cserélni, de nem tudom mennyi olaj kell az első telóba (nem fordított, 45 mm-es Marzocchi teló van rajta). Esetleg valaki tudna segíteni, hogy hol lehet ilyesminek utánanézni a neten, van erről adat?
ha kinézek a kertbe nálam pont áll egy
Szerintem a következő Motorinfo magazinban lesz a teszt.
Ha még belefér. . .
Hamarosan lesz teszt és arról cikk TM-ügyben, kérdezzétek Faisst-et.
A TM-em első telójába szeretnék szimmeringet és olajat cserélni, de nem tudom mennyi olaj kell az első telóba (nem fordított, 45 mm-es Marzocchi teló van rajta). Esetleg valaki tudna segíteni, hogy hol lehet ilyesminek utánanézni a neten, van erről adat?