kedden kell vinnem a szerelőhöz, akkor ér rá, szerintem 100%, hogy a karbiban ment ki valami, vagy dugulás, sztem: ) mikor odahuztam volna neki, akkor visszahörgött, majd megindult, mint akit tolnak, alig birtam kordában tartani:)
Hali, a 4T-s én lettem volna, csak a verseny előtt a bemelegitésnél valami prücök lett a karbiba, mert felszökött az alapjárat és elkezdett dadogni a motor, bármit állitottam, semmi nem használt. Igy mentem, egy pár kört, aztán kiálltam , mert már nem birtam a kuplungot egyfolytában fogni, meg le is fulladt 1szer 2szer. A 2T-s az meg szlovák versenyző volt, jól is ment.
JHa, igen...a 250-es MX-nek 9 literes tankja van, tehát papíron 44 tankolás után kell dugót cserélned benne, hobby szerű használat mellett. És minden második dugócsre után hajtókart is kell hogy cserélj.
Alkatrészre még mindig az Ebay tudom ajánlani...ma vettem első-hátsó sárvédőt, első rajtszámtartóval, telóvédővel 16 euróért.
Ami a szervíz intervallumot illeti, a gyári szervíz manual ezt írja:
3) Fuel Mixture (all models)
A-B-C = 3% or 3.5% Mixture (depending on the usage)
4) Spark Plugs (all models)
A-B-C = Change every 6 months (For two stroke 250/300 cc use Spark Plug Part # NGK BR8EG)
5) Piston
C= If you ride the bike on the track or race with it, you should change the piston after 120 liters of fuel mixture
(approx 32 gallons)
A-B= For street riding only, change it after 350/400 liters of fuel mixture (approx 90-105 gallons)
6) Gearbox Oil (all models)
A-B-C= Change it twice per year (With ATF Oil). 650/700 ml.
Recommended Oil: Bel Ray 85W-75W
7) Air Filter (All models)
A-B-C= Clean the filter often, especially if you run the bike off road or on unpaved roads. Use the proper
cleaner or Mineral Spirits then soap and water to remove the dirt, let it dry and then oil with air filter oil
Azaz:
-6 havonta gyertya csere
- 120 literenként dugó csre, VERSENYSZERŰ HASZNÁLATNÁL
400 liter üzemanyag után cseréld HOBBY HASZNÁLATNÁL
-Váltó olajat kétszer cserél évente
-Légszűrőt gyakran cseréld (minden használat után mosás, olajozás)
Ha valakit érdekel, átküldöm az egész szervíz manual-t
Szerintem a motor alját is nézegesd meg,mondjuk ahogy így a motort képről elnézem,talán nincs ok aggodalomra,de jobb a békesség...
Az enyémnek repedt volt a blokkja,és csak akkor vettem észre mikor hazahoztam és alaposabban átnéztem.
Szép állapotban van...
Kerékcsapágyakat, himbát, kormánycsapágyat, féktárcsákat átnézed, meghallgatod a hangját, megnézed hogy nem okádja-e a füstöt melegen, stb..
Igazából egyszerű, mint egy vasszög...
menj egy kört vele, nézd meg a váltót..
A berugókarról is meg tudod mondani hogy hozzáértő gazdája volt (ha lóg, akkor egyrészt szart rá, másrészt ráugrott a berugókarra...sokan nem tudják, hogyan kell berugni egy motort)
Még a légszűrő szivacsot nézd meg, az nagyon fontos...
Jövő hétre ígérhetek több fotót, sörözés mindenképpen mehet, csak gyere ide
...egyébként meg jövőre gondolkodom hogy elmegyek megnézni a TT-versenyt, ha már úgy sincs messze...
itt ugyan nincs 80 cm3, csak 125, de ugyanaz...
Itt mindenki mindent megtalalhat regebbi modellekhez is...
http://www.tmracing.it/eng/dow...
ugyhogy teccenek ezek a bringák.
http://tmracingmotorcycles.com...
http://www.tmracingfrance.com/...
Esetleg Tm Mx 80-hoz tudnátok service manualt?
99évjárat a vasam.
Engem érdekelne
Villifog te nem indultál sóskuton a tm-el?
Ami a szervíz intervallumot illeti, a gyári szervíz manual ezt írja:
3) Fuel Mixture (all models)
A-B-C = 3% or 3.5% Mixture (depending on the usage)
4) Spark Plugs (all models)
A-B-C = Change every 6 months (For two stroke 250/300 cc use Spark Plug Part # NGK BR8EG)
5) Piston
C= If you ride the bike on the track or race with it, you should change the piston after 120 liters of fuel mixture
(approx 32 gallons)
A-B= For street riding only, change it after 350/400 liters of fuel mixture (approx 90-105 gallons)
6) Gearbox Oil (all models)
A-B-C= Change it twice per year (With ATF Oil). 650/700 ml.
Recommended Oil: Bel Ray 85W-75W
7) Air Filter (All models)
A-B-C= Clean the filter often, especially if you run the bike off road or on unpaved roads. Use the proper
cleaner or Mineral Spirits then soap and water to remove the dirt, let it dry and then oil with air filter oil
Azaz:
-6 havonta gyertya csere
- 120 literenként dugó csre, VERSENYSZERŰ HASZNÁLATNÁL
400 liter üzemanyag után cseréld HOBBY HASZNÁLATNÁL
-Váltó olajat kétszer cserél évente
-Légszűrőt gyakran cseréld (minden használat után mosás, olajozás)
Ha valakit érdekel, átküldöm az egész szervíz manual-t
Az enyémnek repedt volt a blokkja,és csak akkor vettem észre mikor hazahoztam és alaposabban átnéztem.
Kerékcsapágyakat, himbát, kormánycsapágyat, féktárcsákat átnézed, meghallgatod a hangját, megnézed hogy nem okádja-e a füstöt melegen, stb..
Igazából egyszerű, mint egy vasszög...
menj egy kört vele, nézd meg a váltót..
A berugókarról is meg tudod mondani hogy hozzáértő gazdája volt (ha lóg, akkor egyrészt szart rá, másrészt ráugrott a berugókarra...sokan nem tudják, hogyan kell berugni egy motort)
Még a légszűrő szivacsot nézd meg, az nagyon fontos...
http://www.kepesmotor.hu/tm-kr...
bármi infót szivesen fogadok! köszi
...egyébként meg jövőre gondolkodom hogy elmegyek megnézni a TT-versenyt, ha már úgy sincs messze...