Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is felfelé fejlődök. Vasárnapi motorozásom első három percében sikerült megfürödnöm egy patakban.
Labtartoval nincsen gondom, kenyelmesen tudok valtani vele...viszont a fek es kuplung karok, illetve munkahenger nem ra valok, nagyon szarok...meg azokra vadaszok es akkor jo lesz a gep...
Kuplungtol majd leszakadt a kezem, az elso telot is be kell allitanunk, mert nagyon kemeny, az is kifarasztott..

Viszont mivel eleg meredek a villaszog, olyanokat fordul meg egy olyan kezdo is hogy orom nezni!

Kepeken nem latszik, mert ami keszult a masik kanyarban, ott nincs mandiner, se nyom...poros volt es szaraz, sokat csuszkaltunk...persze -sajat boromon tapasztalva, de nem esve- hamar rajottem hogy az ilyen kanyarba egyenletes gazzal kell bemenni es kifele nagyon lassan, ovatosan novelni a gazt...mert ha elkezded rangatni a gazt a kozepen, hamara a motor alatt talalod magad...

Eredmeny? haat, nem nagy szam, de azt inkabb a kondiciom hianyanak koszonhetem: valahol a kozepmezonyben..20 korul volt az indulok szama, en valahol a 14. helyen voltam..de ez csak a bemelegites volt szamomra...most vasarnap edzes, utana hetvegen a kovetkezo fordulo..ha ott benne leszek az elso 8-ban, akkor elmondhatom hogy felfele fejlodok...
Szia

Király vagy. Gratula.

Eredmény?
Szia!
Gratula
Látom ott is kellemesen köves a talaj. Az feküdne nekem,eddig úgyis csak ilyen talajon tudtam pirítani.
Az első képen a háttérben az a kék masina egy régi Gas Gas?
Van néhány kép a galériákban ahol úgy tűnik mintha a lábtartó előrefelé hajlana kissé. De lehet hogy csak a fotó csal.
Az enyémen is így áll,miután kapott új lábtartókat,főleg jobboldalt,ha taknyoltam,szinte mindig arra az oldalra kapta az áldást.
Mindenesetre mikor a régi a helyén volt és nem volt szétkapva a gép,csak minimálisan tűnt görbének.
Vagy a konzolok görbültek meg vagy az egész váz csavarodott picit.
Ha mindent visszapakolok majd meglátjuk hogy fog állni,kissé zavaró,legalábbis a szemnek.
Jó lesz az alapnak!
Én azon gondolkodom hogy veszek egy bringát, aztán nekiállok tekerni..

Na ma megvolt az első versenynap a TM-el...nagyon nagyot pörög csak asajnos az állóképességem van a béka segge alatt...nagyon sok helyet előzhettem volna, ha bírom alkarral, meg marokkal...a végén a futamoknak, alig bírtam tartani a kormányt...

Nem villogtam ma, de voltak technikai problémáim, van még mit állítgatni, finomítani a motoron..
De legalább most sem estem, előzgettem, megugrottam a dupla ugratókat, szóval összességében meg vagyok magammal elégedve...kezdésnek jó ez.
Motorom nagyon jó, állóképesség meg majd jön, lassan....
Akkor Gábor, Te lebuktál...asszony tudja hogy este bújod a netet?
Nagyon pofás lett
Szinte kéreti magát hogy megrángassák a bajszát
Mennék már én is kifele,de mire kész lesz...áhh.
Addig marad a bringa,így esetleg kondi is lesz.
Ilyenkor már mindenki alszik..
Na mi van?
Mindenki leitta magát?


Az a lényeg!

Na itt tartok most a TM-el...
Vasárnap verseny (ha nem mossa el az eső)...ma beállítottuk a hátsó féket, láncot cseréltem, kapott egy Iris láncot..
beállítgattam a karokat is, légteleníttetünk a féken...feldobtam pár matricát...
Holnap még húzok a hátsó küllőkön (sajnos nincs még ccsere hátsó ráf + küllők, de majd szerzek)...hát...kb ennyi.
ja, még kell majd első teló szimering...de ahogy kinézett, meg amilyen állapotban volt, ahhoz képest szegéynke újjá varázsolódott! Amikor berugom, szinte dorombol...
de jó volt.
Az legyen a legnagyobb gondod!
2007 - ebn voltam loketben MX vb-n , na ott volt egy szűrőgyár (Marschald), az osztotta a csapatoknak a szűrőket - bemondásra. Megláttam , mondom nekem is kell ebből , de nem adtak , csak a csapatoknak. Na az volt minőség , esztétikai élmény , gyönyörű kidolgozás , nincs ragasztófolyás , elcsúszott illesztés. Keressetek rá!
Tegnapi nap mérlege: -1 kuplungkar
Én 3200 Ft-ért vettem a Twinair-t...jól van, akkor nem ba***ak át.

Rengeteg dolgot belepakoltam már az enyémbe, de még mindig lenne mit javítani/cserélni..

Tegnap jót röhögtem: elkezdtem nézni egy "komoly" filmet...Disney film, ez már mindent elmond.
A címe: szágulj, csajszi (persze az eredeti címhez köze nincsen: Motocrossed)
Lagymatag kis vasárnapi, matinés családi film a motocrossos családról, amiben a húg nyeri a díjjat a bátty helyett, mert az lesérül...lényeg hogy van benne egy rész, ahol a helyi vagányok fikázzák a csajt...az egyik srác még a kis tizenéves (kb 17-18 ) Travis pastrana...azt a kölyökfejet! ...jót röhögtem...akkor még nem volt olyan nagy ász, mint manapság...
Igen Racetech-en én is törtem a fejem,de a CR/TM kettősség kissé bezavart,aztán felvilágosítottál anno.
Köszi az újabb infót,majd a pénzügyek eldöntik,de egy próbát mindkettő megérdemel
Én légszűrő szivacsot az universalmotornál szoktam venni , a Racetechet árulják , 3600 ft darabja és szerintem még igényesebben van összeragasztva mint a twin air. Egyébként már vettem hozzá yamaháét is , a talpa ugyan az , csak kevésbé öblös , de a cr 250-é 1 az egyben .
Doxa!
Végre látom hogy is néz ki a TwinAir szivacsa TM-hez
Ilyet kap majd az enyém is. A mostani (régi),nem tudom miféle,de böszmenagy tepsiszerű,a szorítóhoz sem fér be kényelmesen a kezem,olyan bumfordi,remélem ez kisebb.
Az én blokkomba "103" van ütve. Talán az adott típusból addig legyártott x-edik példány számozása lehet.
Sokat agyaltam rajta,mert ugyanez a vázba is bele van ütve,viszont a fejcsővön már értelmesebb kód is van.
Csupán ennyire jutottam
Az első felnit is cseréltem már, bordatörés után. Mert kellett. Még szerencse, hogy amikor vettem a fricc-töl (Ebay.de), megajándékozott egy garnitúra küllővel + csavarral. Mondtam neki: ez nekem biztos nem kell, erre Ő : vidd csak el ingyé adom.
Csak úgy ad nekem, ha én is megadom neki ami jár! Öt rugó volt a szűrő. A lánckerekeket pedig Olaszo.-ból hoztam, mivel itthon megakarták magyarázni nekem, hogy márpedig olyan lánckerék nincs, ami 9 csavaros. Biztos rosszul emlékszem. Mondom, akkor áruljanak komár alkatrészt, ahhoz talán értenek. :) doxa
...vegre nem csak en teszek fel kepeket...
Nekem is ilyen legszuro szivacom van. mennyiert osztogatjak otthon?
Helyes, latom hogy mindenbol a legjobbat adod neki...meghalalja, meglasd!

Evjaratot elvileg meg az idomokba is beutik..ha nem, akkor a vazon rajta van...
ja, meg a felniben is, ha gyari.
Valamint +kapta a régóta igért láncszettet és mitas 20-ast. Apropó abból, hogy: TM *230* a blokkba beütve, +lehet tudni, hogy valójában mikori?
Yo, hogy mondod a szivacsot! az enyémet is kikezdte az idő!
Az en legszuro szivacsom olyan volt hogy amikor kivettem belole, csontszaraz volt es szetporlott a kezemben...ezek sosem hasznaltak olajat hozza...

Nekem az a @T GG-on szakadt el...azzal vigyazz, mert tenyleg tonkre teszi a dugot, hengert..
Mivel jo par ezer Ft lett volna egy kis humiszar, en egy Lada hutojenek a gumicsovet tettem ra...pont rament, mintha ragyartottak volna...persze nem tudom h a te karbid bemenete milyen atmeroju..de ha elmesz a MEH-be vagy bontoba, siman talalsz...raadasul jo vastag, nem fog elszakadni.