Labtartoval nincsen gondom, kenyelmesen tudok valtani vele...viszont a fek es kuplung karok, illetve munkahenger nem ra valok, nagyon szarok...meg azokra vadaszok es akkor jo lesz a gep...
Kuplungtol majd leszakadt a kezem, az elso telot is be kell allitanunk, mert nagyon kemeny, az is kifarasztott..
Viszont mivel eleg meredek a villaszog, olyanokat fordul meg egy olyan kezdo is hogy orom nezni!
Kepeken nem latszik, mert ami keszult a masik kanyarban, ott nincs mandiner, se nyom...poros volt es szaraz, sokat csuszkaltunk...persze -sajat boromon tapasztalva, de nem esve- hamar rajottem hogy az ilyen kanyarba egyenletes gazzal kell bemenni es kifele nagyon lassan, ovatosan novelni a gazt...mert ha elkezded rangatni a gazt a kozepen, hamara a motor alatt talalod magad...
Eredmeny? haat, nem nagy szam, de azt inkabb a kondiciom hianyanak koszonhetem: valahol a kozepmezonyben..20 korul volt az indulok szama, en valahol a 14. helyen voltam..de ez csak a bemelegites volt szamomra...most vasarnap edzes, utana hetvegen a kovetkezo fordulo..ha ott benne leszek az elso 8-ban, akkor elmondhatom hogy felfele fejlodok...
Szia!
Gratula
Látom ott is kellemesen köves a talaj. Az feküdne nekem,eddig úgyis csak ilyen talajon tudtam pirítani.
Az első képen a háttérben az a kék masina egy régi Gas Gas?
Van néhány kép a galériákban ahol úgy tűnik mintha a lábtartó előrefelé hajlana kissé. De lehet hogy csak a fotó csal.
Az enyémen is így áll,miután kapott új lábtartókat,főleg jobboldalt,ha taknyoltam,szinte mindig arra az oldalra kapta az áldást.
Mindenesetre mikor a régi a helyén volt és nem volt szétkapva a gép,csak minimálisan tűnt görbének.
Vagy a konzolok görbültek meg vagy az egész váz csavarodott picit.
Ha mindent visszapakolok majd meglátjuk hogy fog állni,kissé zavaró,legalábbis a szemnek.
Jó lesz az alapnak!
Én azon gondolkodom hogy veszek egy bringát, aztán nekiállok tekerni..
Na ma megvolt az első versenynap a TM-el...nagyon nagyot pörög csak asajnos az állóképességem van a béka segge alatt...nagyon sok helyet előzhettem volna, ha bírom alkarral, meg marokkal...a végén a futamoknak, alig bírtam tartani a kormányt...
Nem villogtam ma, de voltak technikai problémáim, van még mit állítgatni, finomítani a motoron..
De legalább most sem estem, előzgettem, megugrottam a dupla ugratókat, szóval összességében meg vagyok magammal elégedve...kezdésnek jó ez.
Motorom nagyon jó, állóképesség meg majd jön, lassan....
Nagyon pofás lett
Szinte kéreti magát hogy megrángassák a bajszát
Mennék már én is kifele,de mire kész lesz...áhh.
Addig marad a bringa,így esetleg kondi is lesz.
Na itt tartok most a TM-el...
Vasárnap verseny (ha nem mossa el az eső)...ma beállítottuk a hátsó féket, láncot cseréltem, kapott egy Iris láncot..
beállítgattam a karokat is, légteleníttetünk a féken...feldobtam pár matricát...
Holnap még húzok a hátsó küllőkön (sajnos nincs még ccsere hátsó ráf + küllők, de majd szerzek)...hát...kb ennyi.
ja, még kell majd első teló szimering...de ahogy kinézett, meg amilyen állapotban volt, ahhoz képest szegéynke újjá varázsolódott! Amikor berugom, szinte dorombol...
2007 - ebn voltam loketben MX vb-n , na ott volt egy szűrőgyár (Marschald), az osztotta a csapatoknak a szűrőket - bemondásra. Megláttam , mondom nekem is kell ebből , de nem adtak , csak a csapatoknak. Na az volt minőség , esztétikai élmény , gyönyörű kidolgozás , nincs ragasztófolyás , elcsúszott illesztés. Keressetek rá!
Én 3200 Ft-ért vettem a Twinair-t...jól van, akkor nem ba***ak át.
Rengeteg dolgot belepakoltam már az enyémbe, de még mindig lenne mit javítani/cserélni..
Tegnap jót röhögtem: elkezdtem nézni egy "komoly" filmet...Disney film, ez már mindent elmond.
A címe: szágulj, csajszi (persze az eredeti címhez köze nincsen: Motocrossed)
Lagymatag kis vasárnapi, matinés családi film a motocrossos családról, amiben a húg nyeri a díjjat a bátty helyett, mert az lesérül...lényeg hogy van benne egy rész, ahol a helyi vagányok fikázzák a csajt...az egyik srác még a kis tizenéves (kb 17-18 ) Travis pastrana...azt a kölyökfejet! ...jót röhögtem...akkor még nem volt olyan nagy ász, mint manapság...
Igen Racetech-en én is törtem a fejem,de a CR/TM kettősség kissé bezavart,aztán felvilágosítottál anno.
Köszi az újabb infót,majd a pénzügyek eldöntik,de egy próbát mindkettő megérdemel
Én légszűrő szivacsot az universalmotornál szoktam venni , a Racetechet árulják , 3600 ft darabja és szerintem még igényesebben van összeragasztva mint a twin air. Egyébként már vettem hozzá yamaháét is , a talpa ugyan az , csak kevésbé öblös , de a cr 250-é 1 az egyben .
Doxa!
Végre látom hogy is néz ki a TwinAir szivacsa TM-hez
Ilyet kap majd az enyém is. A mostani (régi),nem tudom miféle,de böszmenagy tepsiszerű,a szorítóhoz sem fér be kényelmesen a kezem,olyan bumfordi,remélem ez kisebb.
Az én blokkomba "103" van ütve. Talán az adott típusból addig legyártott x-edik példány számozása lehet.
Sokat agyaltam rajta,mert ugyanez a vázba is bele van ütve,viszont a fejcsővön már értelmesebb kód is van.
Csupán ennyire jutottam
Az első felnit is cseréltem már, bordatörés után. Mert kellett. Még szerencse, hogy amikor vettem a fricc-töl (Ebay.de), megajándékozott egy garnitúra küllővel + csavarral. Mondtam neki: ez nekem biztos nem kell, erre Ő : vidd csak el ingyé adom.
Csak úgy ad nekem, ha én is megadom neki ami jár! Öt rugó volt a szűrő. A lánckerekeket pedig Olaszo.-ból hoztam, mivel itthon megakarták magyarázni nekem, hogy márpedig olyan lánckerék nincs, ami 9 csavaros. Biztos rosszul emlékszem. Mondom, akkor áruljanak komár alkatrészt, ahhoz talán értenek. :) doxa
Az en legszuro szivacsom olyan volt hogy amikor kivettem belole, csontszaraz volt es szetporlott a kezemben...ezek sosem hasznaltak olajat hozza...
Nekem az a @T GG-on szakadt el...azzal vigyazz, mert tenyleg tonkre teszi a dugot, hengert..
Mivel jo par ezer Ft lett volna egy kis humiszar, en egy Lada hutojenek a gumicsovet tettem ra...pont rament, mintha ragyartottak volna...persze nem tudom h a te karbid bemenete milyen atmeroju..de ha elmesz a MEH-be vagy bontoba, siman talalsz...raadasul jo vastag, nem fog elszakadni.
Kuplungtol majd leszakadt a kezem, az elso telot is be kell allitanunk, mert nagyon kemeny, az is kifarasztott..
Viszont mivel eleg meredek a villaszog, olyanokat fordul meg egy olyan kezdo is hogy orom nezni!
Kepeken nem latszik, mert ami keszult a masik kanyarban, ott nincs mandiner, se nyom...poros volt es szaraz, sokat csuszkaltunk...persze -sajat boromon tapasztalva, de nem esve- hamar rajottem hogy az ilyen kanyarba egyenletes gazzal kell bemenni es kifele nagyon lassan, ovatosan novelni a gazt...mert ha elkezded rangatni a gazt a kozepen, hamara a motor alatt talalod magad...
Eredmeny? haat, nem nagy szam, de azt inkabb a kondiciom hianyanak koszonhetem: valahol a kozepmezonyben..20 korul volt az indulok szama, en valahol a 14. helyen voltam..de ez csak a bemelegites volt szamomra...most vasarnap edzes, utana hetvegen a kovetkezo fordulo..ha ott benne leszek az elso 8-ban, akkor elmondhatom hogy felfele fejlodok...
Király vagy. Gratula.
Eredmény?
Gratula
Látom ott is kellemesen köves a talaj. Az feküdne nekem,eddig úgyis csak ilyen talajon tudtam pirítani.
Az első képen a háttérben az a kék masina egy régi Gas Gas?
Van néhány kép a galériákban ahol úgy tűnik mintha a lábtartó előrefelé hajlana kissé. De lehet hogy csak a fotó csal.
Az enyémen is így áll,miután kapott új lábtartókat,főleg jobboldalt,ha taknyoltam,szinte mindig arra az oldalra kapta az áldást.
Mindenesetre mikor a régi a helyén volt és nem volt szétkapva a gép,csak minimálisan tűnt görbének.
Vagy a konzolok görbültek meg vagy az egész váz csavarodott picit.
Ha mindent visszapakolok majd meglátjuk hogy fog állni,kissé zavaró,legalábbis a szemnek.
Én azon gondolkodom hogy veszek egy bringát, aztán nekiállok tekerni..
Na ma megvolt az első versenynap a TM-el...nagyon nagyot pörög csak asajnos az állóképességem van a béka segge alatt...nagyon sok helyet előzhettem volna, ha bírom alkarral, meg marokkal...a végén a futamoknak, alig bírtam tartani a kormányt...
Nem villogtam ma, de voltak technikai problémáim, van még mit állítgatni, finomítani a motoron..
De legalább most sem estem, előzgettem, megugrottam a dupla ugratókat, szóval összességében meg vagyok magammal elégedve...kezdésnek jó ez.
Motorom nagyon jó, állóképesség meg majd jön, lassan....
Szinte kéreti magát hogy megrángassák a bajszát
Mennék már én is kifele,de mire kész lesz...áhh.
Addig marad a bringa,így esetleg kondi is lesz.
Mindenki leitta magát?
Az a lényeg!
Na itt tartok most a TM-el...
Vasárnap verseny (ha nem mossa el az eső)...ma beállítottuk a hátsó féket, láncot cseréltem, kapott egy Iris láncot..
beállítgattam a karokat is, légteleníttetünk a féken...feldobtam pár matricát...
Holnap még húzok a hátsó küllőkön (sajnos nincs még ccsere hátsó ráf + küllők, de majd szerzek)...hát...kb ennyi.
ja, még kell majd első teló szimering...de ahogy kinézett, meg amilyen állapotban volt, ahhoz képest szegéynke újjá varázsolódott! Amikor berugom, szinte dorombol...
Rengeteg dolgot belepakoltam már az enyémbe, de még mindig lenne mit javítani/cserélni..
Tegnap jót röhögtem: elkezdtem nézni egy "komoly" filmet...Disney film, ez már mindent elmond.
A címe: szágulj, csajszi (persze az eredeti címhez köze nincsen: Motocrossed)
Lagymatag kis vasárnapi, matinés családi film a motocrossos családról, amiben a húg nyeri a díjjat a bátty helyett, mert az lesérül...lényeg hogy van benne egy rész, ahol a helyi vagányok fikázzák a csajt...az egyik srác még a kis tizenéves (kb 17-18 ) Travis pastrana...azt a kölyökfejet! ...jót röhögtem...akkor még nem volt olyan nagy ász, mint manapság...
Köszi az újabb infót,majd a pénzügyek eldöntik,de egy próbát mindkettő megérdemel
Végre látom hogy is néz ki a TwinAir szivacsa TM-hez
Ilyet kap majd az enyém is. A mostani (régi),nem tudom miféle,de böszmenagy tepsiszerű,a szorítóhoz sem fér be kényelmesen a kezem,olyan bumfordi,remélem ez kisebb.
Az én blokkomba "103" van ütve. Talán az adott típusból addig legyártott x-edik példány számozása lehet.
Sokat agyaltam rajta,mert ugyanez a vázba is bele van ütve,viszont a fejcsővön már értelmesebb kód is van.
Csupán ennyire jutottam
Helyes, latom hogy mindenbol a legjobbat adod neki...meghalalja, meglasd!
Evjaratot elvileg meg az idomokba is beutik..ha nem, akkor a vazon rajta van...
ja, meg a felniben is, ha gyari.
Nekem az a @T GG-on szakadt el...azzal vigyazz, mert tenyleg tonkre teszi a dugot, hengert..
Mivel jo par ezer Ft lett volna egy kis humiszar, en egy Lada hutojenek a gumicsovet tettem ra...pont rament, mintha ragyartottak volna...persze nem tudom h a te karbid bemenete milyen atmeroju..de ha elmesz a MEH-be vagy bontoba, siman talalsz...raadasul jo vastag, nem fog elszakadni.