Évente csak 2x, 3x rendelnek alkatrészt?
Basszus, hát mit árulnak ezek, búzát ?
Egyébként ha a gyárból tud vagy tudna az ember rendelni, akkor még a Parilla "közvetítői" díját is meg lehetne spórolni.
Nem tudsz esetleg egy fényképet csinálni róla, amit átküldhetnék az embernek? Mert így én sem tudom elmagyarázni neki.
Szia!Én értelek de nekem annyit mondtak erre az alkatrészre hogy nem kopo ezért nem tartanak raktáron!Rendelni most rendeltek a TM től kb 3 4 honap mulva fognak ujra rendelést leadni!
Szia! Én amikor először beszéltem a parillával, ugyan az volt az érzésem mint neked.
Majd innen http://www.tmracing.it/eng/dow... Pontossan évjárat szerint kiválasztottam az alkatrészt, és a cikikszámot mondtam nekik. Innentől sinen voltam mint Latinovics.
Ne értsd félre nem nyalom a seggüket, de amikor cikkszámot mondtam, és nem azt, hogy egy kis ezüstszinü izére van szükségem, ott a motor bal oldalán, rögtön működött a dolog. Remélem neked is fog. :) doxa
Szia!Szerintem ugyan az!A Parillában tök fogalmatlanok!De azt magyarázták hogy lehet hogy ugyan az!Ha tudsz segiteni hogy megkérdezed nekem hogy mennyit kérnek érte ja és persze hogy meg van e még!A segitségedet elöre is köszönöm!
Szia Andris!250 4t 2007 évjáratu!A fötengely jobb felén van egy 18 foas fosaskerék ami hajta a kiplungkosarat!Nekem jo ha ithol de az sem gáz ha külföld!A segitséget kösz!
igen az, a Keihin karbiba való, több méret van, a 450-esekbe 41 mm-es karbi van de drz-400-on is ilyen a karbi, csak az 39mm-es:)
kevlárból van, azért nem teszi tönkre a hengert, mikor beszivja, kiköpi:) szólok a kollegának, tegye ide a cimet:) gyorspostán hamar itt van, nemtom mennyi a posta, de a lemezke 12 ezer ft. üdv
arra a lemezkére gondolsz aminek a hátulján van az a kör alakú gumitömítés és az csúszik rá a síktolattyúra? mert ha igen akkor hogy kell rákeresnem... mert nekem is kellene és itthol a KTM-be 43090FT.... kösz előre is....
hat ahogy Gabor mondta, jobb elsore erkezni, mint hatsora..
Az elso telo sokkal tud ugye tompitani, mint a hatso..
En is sokat tanultam tegnap..pl. hogy ne legyek akkora barom hogy 1-esben akarjak rajtolni..akkora ero van benne hogy teljesen rahaslva a kormanyra is hanyatt akart b***ni...ugyhogy azota kettesben rajtolok..
Nekem is volt olyan hogy gyonyoruen beleugrottam a kovetkezo ugratoba..nem estem el, de nyekkentem egyet a kormanyon...akik neztek, biztos jot rohogtek rajtam..
Tegnap kimentem egy nevesincs kis pályára. Az egész egy meredek dombon van kialakítva. Nagyon szar minőségű és elhanyagolt. Tele vízmosással , mandinerek átvágva hogy levezessék róla a vizet. Gondoltam ha már idáig eljöttem megyek rajta pár kört. Egy volt a baj rossz irányból mentem, az egyik domb 4 nyélgáznál eldobott landolás elsőkeréken. Nem estem el de határ volt.
Basszus, hát mit árulnak ezek, búzát ?
Egyébként ha a gyárból tud vagy tudna az ember rendelni, akkor még a Parilla "közvetítői" díját is meg lehetne spórolni.
Nem tudsz esetleg egy fényképet csinálni róla, amit átküldhetnék az embernek? Mert így én sem tudom elmagyarázni neki.
Majd innen http://www.tmracing.it/eng/dow... Pontossan évjárat szerint kiválasztottam az alkatrészt, és a cikikszámot mondtam nekik. Innentől sinen voltam mint Latinovics.
Ne értsd félre nem nyalom a seggüket, de amikor cikkszámot mondtam, és nem azt, hogy egy kis ezüstszinü izére van szükségem, ott a motor bal oldalán, rögtön működött a dolog. Remélem neked is fog. :) doxa
Volt itt egy csóka, aki bontott egy 250-es 4T TM-et, de úgy látzsik hogy már mindenét eladta..
Viszont van itt egy 450-es, 2004-es , kérdezz rá, hátha ugyanaz a fogaskerék...
itt a link:
http://cgi.ebay.co.uk/TM-450-2...
Magyarországról vagy jó külföldről is?
Most vasarnap is verseny, kivancsi leszek a teljesitmenyemre...
Engem szerencsére nem látott senki.
kevlárból van, azért nem teszi tönkre a hengert, mikor beszivja, kiköpi:) szólok a kollegának, tegye ide a cimet:) gyorspostán hamar itt van, nemtom mennyi a posta, de a lemezke 12 ezer ft. üdv
Az elso telo sokkal tud ugye tompitani, mint a hatso..
En is sokat tanultam tegnap..pl. hogy ne legyek akkora barom hogy 1-esben akarjak rajtolni..akkora ero van benne hogy teljesen rahaslva a kormanyra is hanyatt akart b***ni...ugyhogy azota kettesben rajtolok..
Nekem is volt olyan hogy gyonyoruen beleugrottam a kovetkezo ugratoba..nem estem el, de nyekkentem egyet a kormanyon...akik neztek, biztos jot rohogtek rajtam..