Hát ez az hogy gumiágyazást nem lehet megoldani, és ennek a hajtókarja is teljesen rendben van..
Nem vagyok nagy szaki, de úgy tudom hogy ezeken ballaszt tengely sincs, amin esetleg állítani lehetne. Még jó hogy krosszozni fogok vele és nem több napos túrákat tenni.
Mondjuk alapjáraton semmi baja, de ha húzol neki egy kövéret, olyan mintha sokkolóval ráztak volna meg...
Én is pont ezen agyaltam hogy csak létezik egy hőálló lakk...de még én sem találtam. Ez most géppel le lesz homokszórva, de az a baj hogy 1 hónap múlva megint ugyanilyen lesz.
Bár nem nagyon látszik így, de nem kevés munka van benne, viszont nagyon jó "kis" gép lett belőle!
Ha holnap délelőtt sikerül befejezni (még millió apróság van hátra), akkor délután kipróbálom meg talán filmezek is egyet...
Már most is gyönyörű
A rezót gondolom rozsdamarózod,aztán polír?
Az enyém valószínűleg festve lesz,bár kromofág,meg rozsdamaró után ha elég meggyőzően néz ki,lehet hogy hagyom natúr fémszínben.
Viszont nem igazán találtam megfelelően hőálló,meg lepattogásnak ellenálló,átlátszó lakkot eddig. Ami nem túl drága. De lehet hogy csak a két komponensű műgyanta alapú cucc jönne be...
Na mindegy,csak így tovább
A blokk nekem is rezonált néha nagyon(igaz hajtókaros is volt),gondolom emiatt törhetett el a blokk az alsó rögzítőcsavarnál.
Szerelőúrnak mondtam,ha visszarakom kap valamilyen gumiágyazást a blokk,és a rögzítőfül közé,úgy talán nem lesz vele gond.
Erre le lettem torkollva hogy hagyjam a f...ba,csak húzzam meg jól a csavarokat
De valahogy csak eltört...
Jaja, megtaláltam!
Igen, azt írja hogy nincs rajta karbi, a dekni hegesztve volt,kábeleket kell bekötni, kuplung csövet bekötni, az első fék munkahengert cserélni kell.
Azt hiszem hogy ez ugyanaz, amit máshol is hírdetett, de ott már nem találtam meg.
Na, ma voltaképpen összeraktuk a dögöt..
Még a láncot kell rá feltenni, meg a hütő idomokat..illetve van még egy olyan problémája hogy valami iszonyatos vibráció van benne..
Pedig az összes (4 DB) motor rögzitő tengely fullra van húzva..
Egyébként nagyon veszi a fordulatot, már várom hogy a pályán mit fog művelni
Szia, nemtudod megvan még az a 125-ös tm 50-ért, amit találtál ? Ha megvan még, elküldenéd a cikkszámát ? Ha kész a géped, egy videót dobhatnál, kiváncsi vagyok rá, köszi .
Hát 170.000 -ért vettem és kb annyit rá is költöttem...
Tudom, 340-ért már vehettem volna másik, újabb gépet...de nekem már régi álmom egy TM, főleg egy ilyen ritkább darab (300 EN)
Tegnap visszakerült a blokk, iszonyat kompresszió lett benne...vasárnap edzés, jövő hét vasárnap meg verseny..ha annyira tudnék motorozni, mint amennyire nem, akár az első háromban is benne lehetnék a kategóriámban...
Látom, gumis beleverte a fa****át a belsejébe...
Jó kis guma a Mitas C10, nekem kibírt egy Erdély túrát lábon, Budapestről, oda-vissza és még mindig fent van a GG-on..
Asszony kitaposna a belemet!
c/o Harry J Ross FTII FCA
19a Manchester Street
LUTON, Bedfordshire
LU 1 2QB GB-England
E-Mail: info@technolit.de
meg hol melegitem fel 170 fokra ?
Esetleg ha raegetem langgal?
Persze fontos kérdés,mennyi az annyi
talán ez
Hát ez az hogy gumiágyazást nem lehet megoldani, és ennek a hajtókarja is teljesen rendben van..
Nem vagyok nagy szaki, de úgy tudom hogy ezeken ballaszt tengely sincs, amin esetleg állítani lehetne. Még jó hogy krosszozni fogok vele és nem több napos túrákat tenni.
Mondjuk alapjáraton semmi baja, de ha húzol neki egy kövéret, olyan mintha sokkolóval ráztak volna meg...
Én is pont ezen agyaltam hogy csak létezik egy hőálló lakk...de még én sem találtam. Ez most géppel le lesz homokszórva, de az a baj hogy 1 hónap múlva megint ugyanilyen lesz.
Bár nem nagyon látszik így, de nem kevés munka van benne, viszont nagyon jó "kis" gép lett belőle!
Ha holnap délelőtt sikerül befejezni (még millió apróság van hátra), akkor délután kipróbálom meg talán filmezek is egyet...
A rezót gondolom rozsdamarózod,aztán polír?
Az enyém valószínűleg festve lesz,bár kromofág,meg rozsdamaró után ha elég meggyőzően néz ki,lehet hogy hagyom natúr fémszínben.
Viszont nem igazán találtam megfelelően hőálló,meg lepattogásnak ellenálló,átlátszó lakkot eddig. Ami nem túl drága. De lehet hogy csak a két komponensű műgyanta alapú cucc jönne be...
Na mindegy,csak így tovább
A blokk nekem is rezonált néha nagyon(igaz hajtókaros is volt),gondolom emiatt törhetett el a blokk az alsó rögzítőcsavarnál.
Szerelőúrnak mondtam,ha visszarakom kap valamilyen gumiágyazást a blokk,és a rögzítőfül közé,úgy talán nem lesz vele gond.
Erre le lettem torkollva hogy hagyjam a f...ba,csak húzzam meg jól a csavarokat
De valahogy csak eltört...
(persze rezó még szebb lesz és jön rá egy matricaszett is..)
donedeal.ie
adverts.ie
gumtree.co.uk
Igen, azt írja hogy nincs rajta karbi, a dekni hegesztve volt,kábeleket kell bekötni, kuplung csövet bekötni, az első fék munkahengert cserélni kell.
Azt hiszem hogy ez ugyanaz, amit máshol is hírdetett, de ott már nem találtam meg.
Még a láncot kell rá feltenni, meg a hütő idomokat..illetve van még egy olyan problémája hogy valami iszonyatos vibráció van benne..
Pedig az összes (4 DB) motor rögzitő tengely fullra van húzva..
Egyébként nagyon veszi a fordulatot, már várom hogy a pályán mit fog művelni
Sajnos már nem találtam meg, gondolom hogy ennyiért elvitték..az az angoloknál másfél napi munkabér, szóval jó áron volt...
Mondjuk nem az Ebay-en volt hanem egy helyi hirdetési oldalon.
Ha érdekel és látok, akkor szólok majd!
Upside-down telók
befogók
első kerék kompletten, tárcsával
keréktengely
első fék, kompletten
gyűrű (nem lett benne új dugó,semmi baja)
idom szett
matrica szett
hátsó lengővilla felújító szett
himba felújító szett
komplett hátsó fékrendszer
légszűrő szivacs
üléshuzat
fékbetét
Azt hiszem egyenlőre ennyi..
Télre még tervezem hogy újra szétszedem és a vázat is újra festetem..nem fogok faszolni, elviszem porfújatni...
Hát 170.000 -ért vettem és kb annyit rá is költöttem...
Tudom, 340-ért már vehettem volna másik, újabb gépet...de nekem már régi álmom egy TM, főleg egy ilyen ritkább darab (300 EN)
Tegnap visszakerült a blokk, iszonyat kompresszió lett benne...vasárnap edzés, jövő hét vasárnap meg verseny..ha annyira tudnék motorozni, mint amennyire nem, akár az első háromban is benne lehetnék a kategóriámban...
Jó kis guma a Mitas C10, nekem kibírt egy Erdély túrát lábon, Budapestről, oda-vissza és még mindig fent van a GG-on..