Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az enyém is olyan állapotban lelhető éppen,mint a tied az első képen.
Csak itt se első kerék,se lengővilla:)

http://youtu.be/GNA7sg0GzYE

hopp egy '11-es 250 MX
..ja, meg haverék pont egy kocsit csináltak, a főnök egyik ismerősének
Ma voltam csinaálgatni a vasamat, de sajnos alig haladtam...
Azért a telók bent vannak, ülést áthúztam, hátsó lengőkar felújítva, himbával...szóval ha a gyűrű is megjön, akkor jövő hétre lehet belőle valami...
....és tudod, mi a leggusztustalanabb?
Amikor itt, a sportmotor apróban látsz egy olyan cuccot, amit az ember az Ebay-ről vett bagóért, itt meg 10x-es áron árulja! Sőt, az ide feltett kép is az ebay-ről van, még arra sem veszi a fáradságot hogy sajátot készítsen...
Igen, én a motort is az Ebay-ről pecáztam. Vettem hozzá néhány apróságot a neten is, de a kupplung alkatrészeket csak újat akarok beépíteni. Túl vagyok néhány komolyabb javításon, nikasil, berúgószerkezet csere(oldalcsavarosról szembecsavarosra), kupplungház + dekli hegesztés stb. stb. Úgy gondoltam maradjon most itt Mo.-on az a kis pénz, amibe az alkatrész kerül, de sajnos nem így lesz. Egy 4,50 EUR légtelenítő csavarért hozzávetőlegesen NÉGY EZER FORINT-ot nem fizetek ki. És a parillánál kezdtem. Mivel kb. 3 éve vettem náluk a kuppl. felső felujító szettet korrekt áron.
Más cégről pedig nem tudok itthon.
Doxa.....mondom, JÓ HELYEN KELL KERESNI !

Felejtsd el a magyar hiénákat, a kommunizmusnak vége, rendelj külföldről..mert még postaköltséggel együtt is csak töredékét fogod fizetni.

Komplett hátsó féket vettem használtan ( fékpedál, fékcső, főfékhenger, féknyereg, munkahenger,, új fékpofák) 4000 Ft-ért !

Kompolett első részt vettem a motorhoz (fordított első telók, befogók, féknyereg, első gyári Excel kerék kompletten, tengely) 60.000 Ft-ért !

Én már ki sem mozdulok itthonról, böngészem az Ebay-t, ha jó az ár, megveszem, és pár nap múlva becsenget a postás....

Ja, komplett küllő szett, anyákkal 6000 Ft, fix árban...mi ez, ha nem olcsó?
Vagy...lehet hogy félreértettem amit írtál
Szevasz!
Ezt az oldalt egyszer én is alaposan átböngésztem.
Bizonyos alkatrészek rémdrágák ott,de van ami nagyjából egyezik az itthoni árakkal,vagy itthon olcsóbb(pl. henger).
Csak itt néztél munkahengert?
Mert ha igen,akkor érdeklődd meg a parilláéknál,és lesz viszonyítási alapod.
"És alkatrész is van hozzá dögivel, csak jó helyen kell keresni."
25-ös MX- hez alsó kupplungmunkahengert, o gyűrűvel, házzal, tömítéssel és légtelenítő csavarral kerestem itthon, és 1 helyen leltem NÉGYSZERES ÁRON! nem vagyok szarrágó, csak útálom, ha hülyének néznek.
:( doxa
Szia!

Végülis nem kell teljesen készpénznek venni minden szavamat, de én ezeket tapasztaltam, így látom a dolgokat.
Szerintem meg ha úgy érzed hogy kezd kicsi lenni a gép, akkor próbáld meg eladni és beújítani egy GG EC 250-est vagy TM EN 250-est...
Szerencséd hogy a suttyó paraszt átlag csak addig jut ha crossról/enduroról kérdezik hogy KTM, YAMAHA, KAWASAKI, HONDA..

Ezek a gépek fényévekkel jobban felszereltek alapból, de nincs áruk, mert nem ismerik.
És alkatrész is van hozzá dögivel, csak jó helyen kell keresni...
Dani, Te tudod a legjobban hogy végülis minden motor üzemórás...
Nyilván a crossgépeknek kevesebb a csere ideje, mivel az a dolguk hogy x ezret prögjenek 15-20 percen keresztül. Míg egy enduro vagy EC XC versenyen többet mész és van úgy hogy szinte alapjáraton vagy (mondjuk egy fatönknél kialakul egy sor és 2 percet vársz)

Persze hogy üzemórás a TM MX 250 és a GG EC 250 is...na de nem mindegy hogy hogyan, mennyit használod..
Nézd meg, régi haveromék, a sportmotorn is sokszor nézett Mászóka Team-ben is van CRF...azzal endurózik a srác évek óta...ha betartaná a crossra előírt szervíz intervallumot, akkor egy erdélyi túra alatt cirka 4x cserélne dugót...
Na de attól mert keveset van ideje az embernek menni vele, a cucc még ugyanúgy üzemórás marad, legfeljebb lassabban kerül bele az az x óra...
Szia Andris
Köszi az infókat!
Hát majd alkalomadtán kipróbálok egy ilyen nagyvadat és kiderül mennyire áll kézre
Az évi kb. egy dugó elég biztató,még akkor is ha drágább mint mondjuk egy 25-ösbe való.
Az enyémbe való Asso is 23.000,és szerintem legalább kettőt megeszik egy év alatt ha nem többet,feltéve hogy tisztességesen hajtom.
Törtem a fejem azon is,hogy esetleg ha lesz rá lóvé meg vállalkozó szellem,vennék rá egy 100-as hengert.
Azt viszont nem értem,miért csak 2 különböző méretű dugattyú mehet bele. (vagy én értetem félre valamit)
A régi 80-ashoz 4 méret,a 85-öshöz 3,a 100-ashoz meg 2 méret tartozik. Nem vágom
A hengerfal is szerintem ugyanolyan vastag,és a nikaszil réteg sem hiszem hogy vékonyabb mint más átlagos hengeren.
Persze, ezert mondtam hogy hobby hasznalat melett bir ki ennyit...illetve ki kell birnia.
ha hetente 3x mesz vele es nyelezed, akkor nem art neha szetkapni.
Én is másfél évig mentem a 250-essel anélkül hogy a blokkjához hozzányúltam volna - de ez nálam maximum 100-120 üzemórát jelentett, ami még ha 50 km/h-s átlaggal számolod is, legfeljebb 6000 km - egy utcai(bb) motornál (LC4 vagy DRZ pl.) ez egy olajcsere-periódus...tehát hiába "nem üzemórás", mégis összehasonlíthatatlanul nagyobb a karbantartás-igénye mint egy _tényleg_ nem üzemórás motornak...
Dani az en 250-es GasGas-omat (enduro) ugy vettem hogy meg sem neztem benne a dugot..(kisse tapasztalatlan voltam meg)..masfel evig hajtottam, egyszer megragadt a dugo, mert esz nelkul mentem vele...ugy adtam el, Attis baratom vette meg, de miutan megvette, utana lett felnyomva 300-asnak.

Lehet hogy csak kiveteles szerencsem volt, de nem hinnem.
Meg ha a gyar uzemorasnak is adja meg, siman kibir 1 evet a dugo..ezt Mikiek is mondtak es hat ugye ok a hazai importorok.

Ja, igen, ezt is akartam mondani: szerintem a regebbi TM-eknel is ugy van higy a 250-est siman felnyomhatod 300-asnak, csak hajtokart, dugot s hengert kell hogy csereljel. Fotengely lazan birja. Attise azota is vigan muzsikal, miota meg lett csinalva 300-asnak. Meg a dugot sem cserelte benne immar 2 eve! (ugyanaz a gep, a volt motorom)
Nem tudom hogy a világoskékeknél hogy van, de a narancssárga 250-es endurojának bizony üzemóra szerint van megadva a karbantartása a kezelési könyvében még hobbiszintű használat esetén is (pl. főtengely- és hajtókar-csapágyak cseréje 90 óránként)...nyilván kibírnak sokkal többet is, nem erről van szó, de azért ez sztem elég messze van az utcai motorok "6000 km-nél cserélje le az olajat, olajszűrőt és ellenőrizze - ha szükséges tisztítsa meg - a levegőszűrő-betétet" típusú karbantartásától...
Köszönöm az infot.
Én a 250-es endurót ajánlanám neked. Márcsak azért is, mert a gyár szerint a TM-nél az MX és az EN modellek között nincs akkora különbség, mint más modellek esetében.
Másrészt egy EN modell nem üzemórás, viszont brutál teljesítménye van, tehát olcsóbb a fentartása.
Évekig mentem GasGas 300-as endurókkal, hobby használat mellet simán kibír a dugó másfél, de akár 2 évet is!

Nagyon kezes motorok, persze ésszel kell bánni velük.
Basszus,milyen regényt írtam
Szia!
Ez félig meddig 125 MX
Lényegében egy 125 MX 85-ös blokkal (80-as volt eredetileg,gondolom miután kinyirták az original hengert,kapott egy 85-öst),és kisebb becsúszó átmérőjű első telóval,de a Brembo fékek és az Öhlins rugóstag ezen is megvan.
Szeretem ezt a gépet én is,különleges darab,és megy is azért.
Mondjuk ezt leginkább azért vettem,mert elég kezdő voltam nem volt összehasonlítási alapom,mekkora is illene hozzám.
Így utólag,talán jobban jártam volna egy 125-össel,mert ugyan olykor még ez is beszarat,de bizonyos helyzetekben kevésnek érzem már most.
Mikor hazahoztam, fater azt gondolta hogy ilyen tötyögős libakergető,mert húzta a száját mikor mondtam hogy 80-as,de egy kör után már vigyorgott
Egyedül az nem tetszik benne hogy kicsit rossz a teljesítmény/ súly aránya,ugyanis szárazon is elvileg mintegy 90 kiló a súlya,igaz hogy 1995-öt írtak mikor megszületett. Viszont a (elviekben) 30 lóerő nem rossz tőle. A Messico kipuff rendszer meg a karbon membrán(boyesen?) is segíti ezt.
Ez a környék valóban szép,mondjuk az a baj hogy szinte mindenhonnan megpróbálják elűzni az embert amint egy terepmotoron meglátják. Ez rohadtul zavar,mert nem cigánykodok,nem lopok fát,és úgy egyáltalán,nem vétek igazán a törvény ellen,csak letaposom az ki..szott árvalányhajat 15 centi széles sávban...az senkit nem izgat hogy a környéken található durván 100 ló majdnem fele 24/7 ezt tapossa
És még sorolhatnám regény szerű terjedelemben.
A csobánkai bányában pont tegnap voltam,igaz gyalog,oda is kinézek majd motorral,tetszik a hely. Mondjuk hallottam olyat hogy a fatolvajok hajtása helyett ide szívesebben jönnek a rendőrök az utóbbi időben...:)
A lőtér nagy álom szintén:) Ott is nagy ride volt tegnap,a Kevély tetejéről néztem távcsővel
Köszi a 250/300 infót is! Azért érdeklődöm,mert befészkelte már egy ideje a fejembe magát az a gondolat hogy ezután a moci után vennék egy 250-est,valószínűleg krosszt,de enduró is lehet belőle a végén. Mert azt garantáltan nem növöm ki,és talán egy picit kevesebb anyagi ráfordítás mellet is el tudom terelgetni hobby szinten
Ha megy az angol:

General information
Model: TM racing EN 125 Enduro
Year: 2004
Category: Enduro / offroad
Rating: 69.3 out of 100. Show full rating and compare with other bikes
Engine and transmission
Displacement: 123.80 ccm (7.55 cubic inches)
Engine type: Single cylinder, two-stroke
Bore x stroke: 54.0 x 54.4 mm (2.1 x 2.1 inches)
Valves per cylinder: 4
Fuel system: Carburettor
Fuel control: DOHC
Cooling system: Liquid
Gearbox: 5-speed
Transmission type,
final drive: Chain
Chassis, suspension, brakes and wheels
Frame type: Cr-Mo steel
Front suspension: Paioli USD 46 (optional Ohlins)
Rear suspension: Ohlins
Front tyre dimensions: 90/90-21
Rear tyre dimensions: 120/90-18
Front brakes: Single disc
Front brakes diameter: 260 mm (10.2 inches)
Rear brakes: Single disc
Rear brakes diameter: 220 mm (8.7 inches)
Physical measures and capacities
Fuel capacity: 9.00 litres (2.38 gallons)
Other specifications
Further information
Parts and accessories Check out parts and accessories from our other partners.
Ask questions Join the 04 TM racing EN 125 Enduro discussion group.
Insurance, loans, tests Check out insurance here. Search the web for dealers, loan costs, tests, customizing, etc.
Related bikes List related bikes for comparison of specs
http://sportmotor.hu/motoros_k...

Unatkoztam, tettem fel par kepet...
Hello Mindenki.

En 125 ről infot tippet trükköt tanácsot valaki?