Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Te Bandi, fegyverműszerészt nem keresnek odakint véletlenül
Nekem a haverom (tobbszoros endurocross bajnok + autoszerelo + yachtokat szerel itt) azt mondta hogy Motul olajat vegzek mindenhova: valtoba, benzinbe...

Egyebet nem tudok mondani, keremkapcsojjaki...
Igazából ebben a műfajban nem versenyzek, csak saját szórakozásra húzom a gázt.A kupplungot csak indulásnál, + néha, ha kell belekapok. A kpl. szerkezet elmozdulása a gond, a deklibe már tendessen beleesztergált. Úgyhogy cserélhetem az olajat is.
Néhány éve tanácsolták, hogy ATF (automata váltó) olajat használjak. Azóta is azt rakom bele. Szerintetek ?
Ez még a jobbik eset, mert a versenyen max váltasz kuplung nélkül...azt az egy futamot kibírja...

Nekem a hátsó fék hiánya érzékenyebb volt...rajt utáni első kanyarban majdnem a közönségben landoltam...
Köszi a telefonszámot!

Holnap még felhívom az itteni importőrt és ha nem tudnak segíteni, akkor megcsörgetem a Parillát is.
Engem is lehet utálni, de ne nagyon! Tegnap is és ma is voltam pályán! Bár ma a kupplungom kezdett furcsán viselkedni, de működött. Mintha levegősödött volna. Rövidebbre fogtam a mókát, irány haza. Ahogy töltöttem az olajat a tartályba, és pumpáltam, úgy nyelte el feneketlenül. Az új munkahenger NEM LEHET ROSSZ! De azért +néztem. Azzal nem is volt semmi, de a tengely ami átmegy a kupplungharangon ( astina frizione ) az eltünt! Oké, mondom 1X már megszívtam, amikor nem használtam menetragasztót a kupplungharang anyájához! Megint +szívtam. :(
jó volna tudni, hogy más motorral mennyire egyezik, vagy a parillát kell megkérdezni, 06-30-206-01-56 Bp.
Sziasztok.

A Sóstófalvai pályáról tud valaki valamit?
...én sajnos csak azt a TM 450-est tudom, amit az angol Ebay-en bontanak...

Akkor én kérdezek: szükségem lenne a hátsó féknek a pedáljánál lévő csapágyra (tűgörgős) , illetve a benne levő tengelyre. Tudjátok, ez a szar fogja oda a fékpedált a vázhoz,m illetve ebben forog el a rögzítő csavar...honann tudnék ilyet szerezni?
Sziasztok ! Kérdezem tőletek, tudtok-e segiteni, a karbiból, a tolattyún lévő vákum folytó lemezből letört 1 darab, és ilyen lemez kellene. Keihin FCR-MX karbi, vákuum release plate, TM-450 F
Szerencse, hogy a hengernek semmi baja nem lett, mert kiköpte a letört darabot. Jó lenne hazai cim, mert az hamarabb itt van, köszi
Kitartas! Meg lesz az eredmenye!

Csak hogy utaljatok: vasarnap megint megyek edzesre egy masik palyara (azt hiszem, viszem a sisakkamerat), jovo heten pedig megint verseny!
Yeeeeeeeeeeeee
Nekem is gyorsan megjöttek a cuccok.
Legalábbis ami volt raktáron,ellenkező esetben 2-3 hét alapjáraton.
Többekközt emiatt is halad lassan a blokkom rendberakása.
Van sok dolog aminek kedvező ára van. Pl. láncvezetők.
Nem hiszem el! Már meg is jött!
Remélem a továbbiakban nem egyedi eset!
Tegnap megrendeltem, a póstás személyében ma rám mosolygott a szerencse!
...mindenkeppen lecserelem oket, mert akkorak (a karok is) hogy nem birok felrakni ra egy kezvedot, nem fer fel!

Na meg iszonyat kemeny behuzni is oket..regi szarok
...bocs... (bar nem rohogok nagyon, mert en is jartam mar hasonlokeppen)
Alu forgács?
Szerintem próbáld ki az acélgyapotot.
Az talán nem ég ki egyhamar.
Nincs új project. Csak gondoltam újra tömöm a kipufogót és mintha hallottam volna valahol hogy az is jó bele.
Írtam már régebben is , hogy le kell cserélni a felső kuplung munka hengert , mert ez a gyári APJ nagyon gagyi. Magura , de még inkább a Brembo sokkal finomabb. Én Magurát bírtam jó áron szerezni(20000) , ezért ez van rajta és klasszisokkal érezhetőbb! A Brembo talán még egy kicsit könnyebb.
Helló.

Nem volt örömös az arcom az 5 fokos víztől.

A művelet több dolog szüleménye:
1 elváltottam magam
2 zavaros volt a víz
3 gátépítés folyik a környéken ezért megkotorták a medret is a gázlónál. Pedig szombaton még jó volt (ne motorozz emlékezetből)

Következmény: szétáztam de nagyon
Ja, ha régi Huskyra gondolsz, van egy senior kategória, ahol csak ilyenekkel versenyeznek.
A többiek álltalában 4T gépekkel vannak...érdekes hogy több a japó gép, mint az európai..főleg Suzuki, Yamaha, Honda..néhány KTM csak..

Nem tudom, mennyi lóvéjuk van, de tuti több, mint nekem..

Bár 2009-ben egy bőrönddel és 250.000 Ft-al jöttem ki...most sem vagyok Rochild, de van egy kocsim, 2 motorom, utánfutó, akkor megyek ki motorozni,amikor csak akarok...tudom, ez nem a világ teteje, de én már most jól érzem magam
Szerintem elvittek az UFO-k! Vagy új tulajdonosa van a PARILLA-nak!
Kínlódok a hidr. kupplungommal, (125,2t) kell új alsó komplett, és próbából ma délelött felhívtam őket. 06-30-***1073 a telszám, és olyan normális csókával dumáltam, kész vagyok. Segítőkész volt, és mondott olyan árat a 30206-ra ami olcsóbb, mint a Gravity Racing-nál. Póstán el is küldik, lehet, hogy megjavultak? Nagyon bízom benne!
:) DOXA
Nézegetem a képeidet, és az jön le, hogy ott sem vannak eleresztve a srácok anyagilag ahogy a gépekre nézek... vagy rosszul látom?
Hali... Persze hogy tudja.. Minden nap legalább éjfélig ülök a gép előtt. ..

Frankó lehetett, legalább hideg volt?
Hogy sikerült eme remek művelet?

Szerintem alu forgácsot hamar kiköpködné...meg hangtompítása sem lenne, deka sem...miért? Új project van?
Szerintetek kipufogóba jó e gyapot helyett az aluminium forgács? 2t