Nekem a haverom (tobbszoros endurocross bajnok + autoszerelo + yachtokat szerel itt) azt mondta hogy Motul olajat vegzek mindenhova: valtoba, benzinbe...
Igazából ebben a műfajban nem versenyzek, csak saját szórakozásra húzom a gázt.A kupplungot csak indulásnál, + néha, ha kell belekapok. A kpl. szerkezet elmozdulása a gond, a deklibe már tendessen beleesztergált. Úgyhogy cserélhetem az olajat is.
Néhány éve tanácsolták, hogy ATF (automata váltó) olajat használjak. Azóta is azt rakom bele. Szerintetek ?
Engem is lehet utálni, de ne nagyon! Tegnap is és ma is voltam pályán! Bár ma a kupplungom kezdett furcsán viselkedni, de működött. Mintha levegősödött volna. Rövidebbre fogtam a mókát, irány haza. Ahogy töltöttem az olajat a tartályba, és pumpáltam, úgy nyelte el feneketlenül. Az új munkahenger NEM LEHET ROSSZ! De azért +néztem. Azzal nem is volt semmi, de a tengely ami átmegy a kupplungharangon ( astina frizione ) az eltünt! Oké, mondom 1X már megszívtam, amikor nem használtam menetragasztót a kupplungharang anyájához! Megint +szívtam. :(
...én sajnos csak azt a TM 450-est tudom, amit az angol Ebay-en bontanak...
Akkor én kérdezek: szükségem lenne a hátsó féknek a pedáljánál lévő csapágyra (tűgörgős) , illetve a benne levő tengelyre. Tudjátok, ez a szar fogja oda a fékpedált a vázhoz,m illetve ebben forog el a rögzítő csavar...honann tudnék ilyet szerezni?
Sziasztok ! Kérdezem tőletek, tudtok-e segiteni, a karbiból, a tolattyún lévő vákum folytó lemezből letört 1 darab, és ilyen lemez kellene. Keihin FCR-MX karbi, vákuum release plate, TM-450 F
Szerencse, hogy a hengernek semmi baja nem lett, mert kiköpte a letört darabot. Jó lenne hazai cim, mert az hamarabb itt van, köszi
Csak hogy utaljatok: vasarnap megint megyek edzesre egy masik palyara (azt hiszem, viszem a sisakkamerat), jovo heten pedig megint verseny!
Yeeeeeeeeeeeee
Nekem is gyorsan megjöttek a cuccok.
Legalábbis ami volt raktáron,ellenkező esetben 2-3 hét alapjáraton.
Többekközt emiatt is halad lassan a blokkom rendberakása.
Van sok dolog aminek kedvező ára van. Pl. láncvezetők.
Írtam már régebben is , hogy le kell cserélni a felső kuplung munka hengert , mert ez a gyári APJ nagyon gagyi. Magura , de még inkább a Brembo sokkal finomabb. Én Magurát bírtam jó áron szerezni(20000) , ezért ez van rajta és klasszisokkal érezhetőbb! A Brembo talán még egy kicsit könnyebb.
A művelet több dolog szüleménye:
1 elváltottam magam
2 zavaros volt a víz
3 gátépítés folyik a környéken ezért megkotorták a medret is a gázlónál. Pedig szombaton még jó volt (ne motorozz emlékezetből)
Ja, ha régi Huskyra gondolsz, van egy senior kategória, ahol csak ilyenekkel versenyeznek.
A többiek álltalában 4T gépekkel vannak...érdekes hogy több a japó gép, mint az európai..főleg Suzuki, Yamaha, Honda..néhány KTM csak..
Nem tudom, mennyi lóvéjuk van, de tuti több, mint nekem..
Bár 2009-ben egy bőrönddel és 250.000 Ft-al jöttem ki...most sem vagyok Rochild, de van egy kocsim, 2 motorom, utánfutó, akkor megyek ki motorozni,amikor csak akarok...tudom, ez nem a világ teteje, de én már most jól érzem magam
Szerintem elvittek az UFO-k! Vagy új tulajdonosa van a PARILLA-nak!
Kínlódok a hidr. kupplungommal, (125,2t) kell új alsó komplett, és próbából ma délelött felhívtam őket. 06-30-***1073 a telszám, és olyan normális csókával dumáltam, kész vagyok. Segítőkész volt, és mondott olyan árat a 30206-ra ami olcsóbb, mint a Gravity Racing-nál. Póstán el is küldik, lehet, hogy megjavultak? Nagyon bízom benne!
:) DOXA
Egyebet nem tudok mondani, keremkapcsojjaki...
Néhány éve tanácsolták, hogy ATF (automata váltó) olajat használjak. Azóta is azt rakom bele. Szerintetek ?
Nekem a hátsó fék hiánya érzékenyebb volt...rajt utáni első kanyarban majdnem a közönségben landoltam...
Holnap még felhívom az itteni importőrt és ha nem tudnak segíteni, akkor megcsörgetem a Parillát is.
A Sóstófalvai pályáról tud valaki valamit?
Akkor én kérdezek: szükségem lenne a hátsó féknek a pedáljánál lévő csapágyra (tűgörgős) , illetve a benne levő tengelyre. Tudjátok, ez a szar fogja oda a fékpedált a vázhoz,m illetve ebben forog el a rögzítő csavar...honann tudnék ilyet szerezni?
Szerencse, hogy a hengernek semmi baja nem lett, mert kiköpte a letört darabot. Jó lenne hazai cim, mert az hamarabb itt van, köszi
Csak hogy utaljatok: vasarnap megint megyek edzesre egy masik palyara (azt hiszem, viszem a sisakkamerat), jovo heten pedig megint verseny!
Yeeeeeeeeeeeee
Legalábbis ami volt raktáron,ellenkező esetben 2-3 hét alapjáraton.
Többekközt emiatt is halad lassan a blokkom rendberakása.
Van sok dolog aminek kedvező ára van. Pl. láncvezetők.
Remélem a továbbiakban nem egyedi eset!
Tegnap megrendeltem, a póstás személyében ma rám mosolygott a szerencse!
Na meg iszonyat kemeny behuzni is oket..regi szarok
Szerintem próbáld ki az acélgyapotot.
Az talán nem ég ki egyhamar.
Nem volt örömös az arcom az 5 fokos víztől.
A művelet több dolog szüleménye:
1 elváltottam magam
2 zavaros volt a víz
3 gátépítés folyik a környéken ezért megkotorták a medret is a gázlónál. Pedig szombaton még jó volt (ne motorozz emlékezetből)
Következmény: szétáztam de nagyon
A többiek álltalában 4T gépekkel vannak...érdekes hogy több a japó gép, mint az európai..főleg Suzuki, Yamaha, Honda..néhány KTM csak..
Nem tudom, mennyi lóvéjuk van, de tuti több, mint nekem..
Bár 2009-ben egy bőrönddel és 250.000 Ft-al jöttem ki...most sem vagyok Rochild, de van egy kocsim, 2 motorom, utánfutó, akkor megyek ki motorozni,amikor csak akarok...tudom, ez nem a világ teteje, de én már most jól érzem magam
Kínlódok a hidr. kupplungommal, (125,2t) kell új alsó komplett, és próbából ma délelött felhívtam őket. 06-30-***1073 a telszám, és olyan normális csókával dumáltam, kész vagyok. Segítőkész volt, és mondott olyan árat a 30206-ra ami olcsóbb, mint a Gravity Racing-nál. Póstán el is küldik, lehet, hogy megjavultak? Nagyon bízom benne!
:) DOXA
Frankó lehetett, legalább hideg volt?
Hogy sikerült eme remek művelet?
Szerintem alu forgácsot hamar kiköpködné...meg hangtompítása sem lenne, deka sem...miért? Új project van?