Egyébként mielőtt elszállnál a zöldségtől qrvára. Igen...a 2010-es vas nagyon király. De az előző 5 évben hígfos....minden összehasonlításban toronymagasan a legszarabb sportmotor
Egy zx-hez, vagy gsxr hez képest igen, de rájöttem, inkáb túrásabb típus vagyok, ezért. A rezgés az jó, főleg ha csaj is ül mögöttem, nekem meg max nyomja majd a tank , majd kikalapáltatom a helyét
Nálam is volt már nem egy elgondolkodás, hogy inkább abba kéne hagyni a száguldozást, vagy az egészet... még szerencse, hogy van annyi önuralmam, hogy nem vagyok akra balf@sz, bár a tesco melleti elkerülőn néha...vagyis szinte mindíg riogatom a közleedőket a térden fordulással, és sak egyszer látja meg a rend őre....
Visszafogottabban is lehet élvezetesen motorozni, csak egy kis megszokás kell, ésa jogsi szerintem többet ér, mint egy kis nyélgáz, pláne ha még fetrengés is a vége, na meg mindenkit hazavának, a ring meg egy nagyon fasza hely, ha telelennék, ott épüénék a pályán házat, vagy saját gp pályám lenne ..na elszáltam kicsit
Halihó mindenki!
Ma hazafele jövet megnyomtam egy mondeót robogóval! Kanyarba kicsit jobb voltam, nyélen mentem mindenhol. Meg kell hagyni jól megy a gép, alattam 80 a vége! Kicsit kínai de a blokk az kifogástalan. 4 sebességes, félautomata váltós (nekem mondjuk hiányzik a kuplung...), 4 ütemű.
Városba egy gyökér meg kihajtott elém.... majdnem posszantam....
Ebben is igazad van. Csak vannak ott néhányan akik nem 100-120-al döntögetnek. Nem mellékesen addig kurvára nem zavar, míg valaki a saját f@rkával veri a csollányt...de ugye mindannyian tudunk olyan esetekről, mikor a vétlen halt meg. Még egyszer ismétlem. Nem arról van szó, hogy ne menjünk gyorsan, és, hogy mindenképp be kell tartani a sebességhatárokat,hisz nyilvánvaló akinek ez a terve ne vegyen motort. De szerintem ezt is lehet "ésszel" tenni, nem kell mindenáron, mindenkinek megmutatni, hogy én milyen fasza gyerek vagyok, mert attól áll a cerka, hogy a szembejövő sávban karcolok akármennyivel...
110-120-as tempo pont ideális volt és kényelmes a rendes normális döntögetéshez! De 80-al nyugodtan bicskázgathatsz a kanyarba! Sok kereszt meg nincs! Túlzásokba ne essünk! Csak sok baleset!
úgy beszélsz mintha nem lépted volna túl soha a sebesség határt!
Hát én nagy egy baromállat vagyok, de az előző 3 hozzászólással azonosultam...pedig elhihetitek néha én is szétkenem a száját...sőt majdnem mindig...de azok ihletett pillanatok És normálisan nem tenném...
Az pedig elég kellemetlen finoman szólva amikor jön az a bizonyos telefon.Sajnos volt benne részem: "A ..... barátunk frontálisan ütközött itt meg itt...nem élte túl pedig a kamionos azonnal próbált segíteni és a mentők is hamar odaértek....".... ki fogja megmondani a barátnőjének és a gyerekeinek...?"
Nem mellesleg tőlem vette a motort.
Na ezután nagyon elgondolkoztam hogy megéri e az a pár perc adrenalin.
Persze, az ember nem azért vesz motort hogy poroszkáljon.Néha én is odatépem neki.Csak nem mindegy mikor és hol, milyen körülmények között.Első az élet és biztonság aztán jöhet a többi.
A lényeg az hogy ezekhez a motorokhoz agyban is fel kell(ene) nőni.
Na ebben benne van minden.Nem véletlenül hozta ezt a döntést az osztrák rendőrség.Lássuk be hogy meg lettek adva rá az okok nekik.
Én sem szoktam 80-al poroszkálni.Pedig ha ők 80-as táblákat raktak ki oda akkor azt be is fogják tartatni.Azt pedig lássuk be azért hogy volt rá okuk hogy ilyen szankciókat alkalmazzanak.
Mindenkit várnak otthon srácok és egyetlen haláleset vagy baleset is sok!
Ezen szerintem kár vitázni.
Aki majd megéri épen, egészségesen és nem börtönben hanem szabadlábon 50-es éveit, majd rájön, mennyivel több élményt nyújt 80-al, mint fülön fordulva, beszűkült látómezővel, zabszemseggel, hogy vajon túléli-e a következő kanyart.
Félreértés ne essék, semmi bajom a száguldozással, de annak is megvan a maga helye!
A közút az a köz-é, ahol joga van mindenkinek nyugodtan, biztonságosan közlekedni, odaérni ahova indult.
Aki az adrenalinért vett motort, az húzzon el a zárt pályára, ott bizonyítsa a tudását! Ott vele egyívású emberkék vannak, akiknek a másodperc a létük. Ez rendben is van, mert erre van minden körülmény felkészítve. Ha hülyeséget csinálsz és besokallsz, nem a szembejövőt nyomorítod meg, hanem jobb esetben kicsúszol, legrosszabb esetben csak magadat! Na ez a nem mindegy!
Hogy pénzbe kerül? Aki meg tud venni milliókért egy nagy teljesítményű motort, annak ne legyen probléma a pályadíj. Még mindig jobban megéri, mint egy életen át fizetni valakinek a tolókocsit, ellátást vagy esetleg dobozba rakni valakit.
Szóval nem véletlenül vannak kint azok a táblák!
És azok a keresztek sem...
Eddig a 3 futamból kettő 2. hely és egy első! Vezeti a VB-t!
plusz a zx 10r megnyerte a Le Mans 24hour-t
Látni hogy kiru "nevelt"
sv?
Nálam is volt már nem egy elgondolkodás, hogy inkább abba kéne hagyni a száguldozást, vagy az egészet... még szerencse, hogy van annyi önuralmam, hogy nem vagyok akra balf@sz, bár a tesco melleti elkerülőn néha...vagyis szinte mindíg riogatom a közleedőket a térden fordulással, és sak egyszer látja meg a rend őre....
Visszafogottabban is lehet élvezetesen motorozni, csak egy kis megszokás kell, ésa jogsi szerintem többet ér, mint egy kis nyélgáz, pláne ha még fetrengés is a vége, na meg mindenkit hazavának, a ring meg egy nagyon fasza hely, ha telelennék, ott épüénék a pályán házat, vagy saját gp pályám lenne ..na elszáltam kicsit
Ma hazafele jövet megnyomtam egy mondeót robogóval! Kanyarba kicsit jobb voltam, nyélen mentem mindenhol. Meg kell hagyni jól megy a gép, alattam 80 a vége! Kicsit kínai de a blokk az kifogástalan. 4 sebességes, félautomata váltós (nekem mondjuk hiányzik a kuplung...), 4 ütemű.
Városba egy gyökér meg kihajtott elém.... majdnem posszantam....
110-120-as tempo pont ideális volt és kényelmes a rendes normális döntögetéshez! De 80-al nyugodtan bicskázgathatsz a kanyarba! Sok kereszt meg nincs! Túlzásokba ne essünk! Csak sok baleset!
úgy beszélsz mintha nem lépted volna túl soha a sebesség határt!
csak felbaszom magam!
Nem mellesleg tőlem vette a motort.
Na ezután nagyon elgondolkoztam hogy megéri e az a pár perc adrenalin.
Persze, az ember nem azért vesz motort hogy poroszkáljon.Néha én is odatépem neki.Csak nem mindegy mikor és hol, milyen körülmények között.Első az élet és biztonság aztán jöhet a többi.
A lényeg az hogy ezekhez a motorokhoz agyban is fel kell(ene) nőni.
Én sem szoktam 80-al poroszkálni.Pedig ha ők 80-as táblákat raktak ki oda akkor azt be is fogják tartatni.Azt pedig lássuk be azért hogy volt rá okuk hogy ilyen szankciókat alkalmazzanak.
Mindenkit várnak otthon srácok és egyetlen haláleset vagy baleset is sok!
Aki majd megéri épen, egészségesen és nem börtönben hanem szabadlábon 50-es éveit, majd rájön, mennyivel több élményt nyújt 80-al, mint fülön fordulva, beszűkült látómezővel, zabszemseggel, hogy vajon túléli-e a következő kanyart.
Félreértés ne essék, semmi bajom a száguldozással, de annak is megvan a maga helye!
A közút az a köz-é, ahol joga van mindenkinek nyugodtan, biztonságosan közlekedni, odaérni ahova indult.
Aki az adrenalinért vett motort, az húzzon el a zárt pályára, ott bizonyítsa a tudását! Ott vele egyívású emberkék vannak, akiknek a másodperc a létük. Ez rendben is van, mert erre van minden körülmény felkészítve. Ha hülyeséget csinálsz és besokallsz, nem a szembejövőt nyomorítod meg, hanem jobb esetben kicsúszol, legrosszabb esetben csak magadat! Na ez a nem mindegy!
Hogy pénzbe kerül? Aki meg tud venni milliókért egy nagy teljesítményű motort, annak ne legyen probléma a pályadíj. Még mindig jobban megéri, mint egy életen át fizetni valakinek a tolókocsit, ellátást vagy esetleg dobozba rakni valakit.
Szóval nem véletlenül vannak kint azok a táblák!
És azok a keresztek sem...
Ez is csak egy vélemény volt, nem vitaindító...