Ez anyira azért nem egyszerű, kawasakinak fogadják el azt a fojtást, hogy másik gázkart tesznek fel amivel nem tudsz teljes gázt húzni. Más típusoknál ami ebben az országban forgalomba volt már helyezve kb többe kerülne a fojtas, meres,papír mint a motor. Héten kérdezősködöm a suliban ;)
A jövőben tervezek beszerezni valami nagyköbcentis supermotot, viszont ezek általában nagy A-s jogosítvánnyal vezethetőek. Nekem A korlátozott jogosítványom van és úgy tudom, hogy létezik olyan, hogy lepapírozzák kisebbre. Nincsen esetleg valami olyan ismerősötök, aki tudna segíteni ebben, vagy esetleg csak valaki, aki némi információval tudna szolgálni? .. Ha minden igaz, annyiból áll az egész, hogy valahogy lefojtják a motort, de ha valakinek jó ismerőse van, lehet erre sincs szükség.
Fontos lenne ez nekem, mert akkor sokkal több lehetőségem lenne..
Előre is köszönöm !
Én a tourance-on lepődtem meg, nagypogácsás félterep vagy milyen gumi, de a hidegekben hogy motoroztam nem csúszkált igaz nem is mentem mint a barom, de ahol a dt-t tudtam hogy csúszik ezen a buzi fehér aszfalton ott nem csúszkáltam a 240kilós motorral
Ami érdekes hogy a superbike-ban pirellivel mennek, gp-ben dunloppal és állitólag a pirelli csúszosabb, vagyis a nagyok ezt mondják, de ez már lényegtelen csak benyögtem ide
M3 nekem nem volt különösebben se jó se rossz csak elég hamar kivégeztem.
Rossoval meg nem csúszott,könnyű volt dönteni,gyorsan melegedett,viszonylag tartós is volt.
Mittomén.
Gumi na.El kell használni.
Elvileg egy cégcsoport, keverékek kitudja na mindegy. Meg értelmetlen is hasonlítgatni mert különböző a stílus meg különböző motor pilóta körülmények...
Igen, tudom! Szerintem nem teljesen jogosan. És hozzáteszem a Z6-tal sem tudtak jobban motorozni! Amikor még rinyacsík van elöl-hátul akkor nincs miről beszélni!
Nekem nincs rossz véleményem a Mezellerről, főleg hogy még sosem használtam.
És tényleg! Letöltöttem az érvényben lévő szabályzatot: "The number of the final exhaust silencer(s) must remain as homologated. The
silencer(s) must be on the same side(s) as on the homologated model."
A km még ha a duplája az sem vészes, nen szoktuk nézni a km-t úgyis tekergetik. A váz miatt én úgy gondolom, hogy 2005ös forgalomba helyezés lehet vagy nagyon a gyárban eldugott alkatrészekböl rakták össze ami irreális. Gumikat cserélhették azert mert ha k5ös akkor is az évek alatt ki tudott keményedni.
Ha érdekelne a grandemoto-s SV, pár info, megnéztem a képeket. Volt SV-m, valamennyire ismerem őket. Az ezüst váz miatt a motor 2003, vagy 2004-es gyártású, de a tankon lévő Suzuki feliratot csak a 2003-as évjáratra tették, utána csak "S" betű volt. Tehát a motor semmi képen nem 2005-ös. Ahhoz hogy a gyári gumik elkopjanak ennyi km alatt, elég jól kell húzogatni a gázkart, az meg a kipufogó leömlő színén is látszana, ezen viszont egész szép. Nekem a km gyanús... Végül is lehet hogy valami oknál fogva idő előtt lecserélte a D220-t erre a Mezeller Z6-ra, de nem tűnne logikusnak mert mindkettő azonos kategória. A féktárcsa, fékbetét, lánc, lánckerék utalhat futásteljesítményre. A képek alapján tényleg szép a gép, a leírtak ellenére lehet jó műszaki állapotban és jó vétel lehet. Ha alkudozni akarsz, a km és az évjáratba lehet belekötni.
Sziasztok! Van egy indexbúrám injektoros sv-hez, sárga, gyári! A búra a képen látható módon meg van repedve, egyébként simán használható! 500 Ft-ért elvihető, átvehető személyesen Szekszárdon, vagy Baján!
Szeva Gyuri! :)
Igen, azt hittem, hogy még eladó a vas.
Nyáron muszáj lesz végre gurulni egy veszettet, csak előbb szerzek egy újabb (nekem új) öreg vasat...
Szevasz Petya!
Sajna én sem tudok semmi érdemlegeset a dologhoz fűzni
Vagy esetleg arra gondolsz, hogy eladom a vasat?
Mert valóban volt róla szó, de egyenlőre marad.
Levi amúgy is sárgát szeretne
és gondolom a spriccest..
Azért köszi hogy rám gondoltál!
A jövőben tervezek beszerezni valami nagyköbcentis supermotot, viszont ezek általában nagy A-s jogosítvánnyal vezethetőek. Nekem A korlátozott jogosítványom van és úgy tudom, hogy létezik olyan, hogy lepapírozzák kisebbre. Nincsen esetleg valami olyan ismerősötök, aki tudna segíteni ebben, vagy esetleg csak valaki, aki némi információval tudna szolgálni? .. Ha minden igaz, annyiból áll az egész, hogy valahogy lefojtják a motort, de ha valakinek jó ismerőse van, lehet erre sincs szükség.
Fontos lenne ez nekem, mert akkor sokkal több lehetőségem lenne..
Előre is köszönöm !
Persze, nyugodtan kérdezz.....
bibitytibi@hotmail.com
20/3908541
Ami érdekes hogy a superbike-ban pirellivel mennek, gp-ben dunloppal és állitólag a pirelli csúszosabb, vagyis a nagyok ezt mondják, de ez már lényegtelen csak benyögtem ide
Rossoval meg nem csúszott,könnyű volt dönteni,gyorsan melegedett,viszonylag tartós is volt.
Mittomén.
Gumi na.El kell használni.
Annyira csúszik.Ergo nem a kanyartempón múlik a D220-nál.
Nekem nincs rossz véleményem a Mezellerről, főleg hogy még sosem használtam.
silencer(s) must be on the same side(s) as on the homologated model."
Még a Z6 is sokkal jobb tőle.
Köszi, hogy leírtad a véleményed a motorról :)
Igen, azt hittem, hogy még eladó a vas.
Nyáron muszáj lesz végre gurulni egy veszettet, csak előbb szerzek egy újabb (nekem új) öreg vasat...
Sajna én sem tudok semmi érdemlegeset a dologhoz fűzni
Vagy esetleg arra gondolsz, hogy eladom a vasat?
Mert valóban volt róla szó, de egyenlőre marad.
Levi amúgy is sárgát szeretne
és gondolom a spriccest..
Azért köszi hogy rám gondoltál!
Idén remélem újra gurulunk majd párszor!
sv a cél mindenképp