Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jaja, haver is mondta, h kapott telefont , h a 6oson áll a forgalom, 2 kocsi keresztbe, stb. stb., ne kotorják az utat ... keresztapámék meg most jönnek kocsival Belgiumból haza
Helyzetjelentés a Szekszárd-Dunaújváros szakaszról=FOS felemelt tolólappal mennek a hókotrók ,Az M6-os is tök fehér Mi van itt összel azt nyilatkozták felkészültünk a télre,esik 6-8cm hó aztán halál
jajám csak az megint mint minden más am jó így crossgumával mert olyan tempót lehet menni mint állat csak fékezni ne kelljen
ja, ezt mondom crossgumi nemsok mindent fog sztem ilyenkor nem is annak a felrakásával van a baj, mert felrakom,rakatom inkább rakatom hanem h nagyon hideg van , meg most kap majd egy új láncot, fékolaj csere lesz , hopppá, megy majd még műszakira is nmsokára
meg már baszhatja is a crossgumit az én fenevadam a 22 lóerejével leforgatja a 90%-os gumit megvan fagyva a főőd ide már szögek kelenének
nem a crossguma felszerelése lesz drága hanem a tankolása
Jobbulást Viktor
Eriknek már mondtam, ha nem akarsz menni a KTM-el, add kölcsön nekem, saját költségemen átszerelem a crossgumikat rá
szerdán hétfőn varratszedés csütörtökön meg már csapatás ezerrel tudok egy faja természetes mosódeszkát az erdőben, kipróbáljuk faja terepen is a telókat
ha felépülsz gyere már te is úgy sem fogsz fázni, terepen nem tud fázni az ember
mikor jössz haza?
jaja
tessék más is tanúsíthatja h nem legenda am jobbulást
itt is esik a hó
ez a helyes hozzáállás én is várom már a jó időt, lehetne menni pályázni
Beteg is lettem, fasz kivan, de most jön a szünet, végre egy kis pihenés
Micsoda hó van és hideg kapart a kocsi
ja, ezért nem mostam én se benzinbe, mert sokan így jártak, szétmállott a szűrő,
Inkább jöhetne már a + 30 fok és úgy irány a város. Vagy akár a világ vége.
inkább dobáljuk fel a szöges gumikat és irány a város
A stat. és din. működés az első órák anyaga lett volna, csak aztán autóbalesetezett a tanárunk szeptember közepén, és ősziszünet körül jött vissza, így kicsit megborult a tanmenet De azért haladunk, indikátordiagrammok, szöggyorsulás, szögsebesség, kerületi sebesség, tehetetlenségi nyomaték, lengőrendszerek, rezonanciafrekvencia, teljesítménymérés (majd megyünk a Hringre fékpadon mérni ), elméleti tuninglehetőségek, vezérlési rendszerek...
jah h a lentebb leírtakat csak akkor lehet tudni ha tanítják? ezt én is tom (akk gyorsan nekiállok elfelejteni ), pedig nem tanítják, matek helyett jöhetne mondjuk
utánaérdeklődtem rendesen, hogy mivel mossam ki és többen is figyelmeztettek (nem 1 gyerek mondta aki hallotta vkinek a vkijétől hanem olyanok akik már jártak így pórul) h van olyan szűrő amit hajlamos a benya porlossá tenni, meg van olyan aminek a ragasztását engedi el szal ezért mondom h vigyázni kell (nincs kedvem új szűrőt venni ha mégis oldja ) a tanárod meg sztem a jó néhány év tapasztalatával már tudja h melyikre vigyázzon és melyik mehet bele nyugodtan.
még jó hogy van egy ember aki mamiba tanul, és alapozottan kitud javítani mindenkit

ám mi is ezt tanuljuk csak mi autóknál szelep összenyitás meg ilyeneket
Itt ez a faja videó, nézzétek meg mert élvezetes, ja amúgy gyönyörűen hallani, hogy 'pattog' az alapjárata az Subarunak

http://youtu.be/Ej9MkCSg59w
Nem akarok beleokoskodni , de pont most tanultuk, hogy egy 4T egyhengeres motor sokkal inkább statikus működésre van hangolva, azaz nincs figyelembevéve az, hogy a hengerben lévő benzin-levegő keveréknek van tömege és sebessége, ezáltal tehetetlensége. Ezért sokkal nagyobb a nyomatékrugalmasság, alsó- és középtartományban húz a motor igazán ami egy cross vagy enduro gépnél fontos, viszont nem pörög el csak kb. 10.000-ig. Egy 4T sor4 inkább a dinamikus működésre van beállítva, főleg versenygépeknél. Pl. hiába éri el a dugattyú az alsó holtpontot és indul felfele sűrítésnél, a szívószelep még ekkor is nyitva van, azért mert a gáz jönne be a tehetetlenségénél fogva, ez plusz üzemanyagot juttat a motorba, és nem veszik el ezt a lehetőséget a plusz teljesítmény kinyerésétől. Vagyis az ütemek nem 180 fokonként követik egymást, hanem eltolják a vezérlési időt, de ez azt eredményezi, hogy egy baromi csúcsos teljesítmény- és nyömetékgörbét kapunk, ami szűk fordulatszámtartományban jó csak, amit pörgetni kell, utcára nem előnyös. WRC autóknál, VFTS-eknél hallani ahogy alapjáraton csak hörög, ez is azért van mert kis fordulaton visszatolja a keveréket a karbiba és fullad. Na csak azt akarom kihozni, hogy pl a WR-nél nem feltétlen tolja vissza a szűrőbe a benyát, egyébként a szerkó gyak. tanárunk is benzinben mossa a szűrőket (sokak szerint az ország egyik legjobb szerelője), úgyhogy nem sok gond lehet, mosd benzinben, mindig kapható bár egyre drágul, és hamar párolog.
Szevasztok mi a helyzet Szekin? Rem hamar jó idő lesz és majd csinálunk 1 Szeki Pest túrát.
egy 4t crossnál ilyenkor lobbana be a légszűrő (és mint lejjebb leírtam be is tud)