(msn-re felvettelek téged is, újat csináltam mert meghalt a régi, fogadd el és akk ott dumálunk, am az mint a gmail-es mail címem )
naah az faja ha jó buli volt kiderült már vmi h jövőre hol lesz?
am az o'neil hamarosan érkezik és ha sikerül a heges fejecskémet a buksiba begyömöszölni akkor mehetünk is
Szombaton nagy party volt, Marosi 18 éves lett, elég csúnyán berúgtunk, nagyon sok minden történt, majd mesélek , és sokan itt voltak, pl. Szvoboda, Langer, stb. már megvan h hol töltöm a szilvesztert
berg=ktm, husky=bmw ! am nincsen velük gond, ez csak az általános hiedelem, h jaaaaj szar az a motor, tönkrement, mindig olyanok mondják akiknek nincs is olyan motorjuk, Dávid cimborám 510es smr-jében több mint 600! üzemóra van és semmi gondja sincs, ha rendesen karbantartod nem lesz vele gondod az tuti
A rízszabálók sem külömbek a digóknál! Volt Suzuki SV650-em. Kicsavaodott a duda csavarja, a duda leesett a hengerfej és a hűtő közé és kilyukasztotta a hűtőt. Fél éves volt a motor! Ezt megelőzően még bejáratás alatt a váltókar pottyant le... Esőbe beázott az első henger gyertyája és átment egyhengeresbe! Olyan mérges voltam, legszívesebben beborítottam volna az árokba és vigyék vissza jabánba szemétnek. Amúgy szerettem nagyon a motort, csak ez kiakasztott. Haverom HONDÁJA (VTR1000SP2) 13000 km után elfogyott az első fékbetét. Pedig ő nem fékezget nálam nagyobbat. Az enyém 31000 km-t bírt ki! Brembo. Lehet kétszer annyiba kerül mint a másik, de háromszor többet bir ki. És baromi jól fog pályán is és utcán is, és a tárcsát sem ette meg!
És még ezer más pro és kontra, olasz vs japán. Egyik kutya másik eb. Amibe viszont az olaszok verhetetlenek az a feeling, a motorozás élmény amit nyújtanak. És hát ezért csináljuk, az élményért!
Mellékesen megjegyezném, hogy pl az én motoromba Denso önindító van, NippoDenso vezérlőelektromnika, NGK gyújtás. És az újaknak a befecskendezése már Magnetti Marelli. Csupa szar elektronika.
Én már túlságosan beskatulyáztam az európai gépeket... Berg és Husky, sok rosszat hallottam róluk, Gas Gas, Aprilia.... aztán lehet nem szar mindegyik, a Derbivel nem volt motorikusan problémám. De mégis a Japó gépek felé húz a szívem, nem tudom megmagyarázni, kövezzetek meg.
Egyáltalán nem mindegy azt nézni hol rakták össze, ugyanis az 'eredeti haza' tökéletesen megegyezeik azzal 'hogy hogyan rakták össze és milyen minőségi követeléseik vannak'.
Tény, hogy Európa nagyon sok mindenben jó, a BMW kocsiban az egyik legjobb, Marzocchi, Brembo De ez nem törvényszerűen igaz mindenre amit itt raknak össze... motort ennek a kontinensnek a gyártójától nem vennék nyugodt szívvel, legyen az BMW, Gas Gas, Husqvarna, Husaberg, Aprilia... KTM-et még csak-csak, de maradnék inkább a kiforrott Japán technológiánál. Senki nem beszélt a futóműről és a fékekről, engem a megbízhatóság érdekel, és ebben még mindig a Japók viszik a pálmát. Ja, és a DRZ Nissin fékekkel rendelkezik.
már bocs de mai világba tökmindegy azt nézni hogy kik gyártották van olyan motor amit minőséggel raknak össze és van amit szarul... pl ott van erik motorja azon is brembo fékek vannak nem? meg a fél futóműve is olasz meg gondolom a tiedének is
Vagy ott a ktm... bmw... bmw röl megkockáztatnám hogy még a hondánál is tartósabbak
Meg ha jót akarsz belerakni egy motorba 8futómű, fékek...) akor cska olasz. Marzocci brembo ezeknél jobb nem igazán van a piacon
de ott vannak az olaszok pl aprilia a 0km es motorok (v2) eszik az olajat szar az elektronikájuk. Nem az a lényeg hogy mi az eredeti hazája hanem hogy hogyan vannak összerakva és milyen minőségi követelmények vannak.
naah az faja ha jó buli volt kiderült már vmi h jövőre hol lesz?
am az o'neil hamarosan érkezik és ha sikerül a heges fejecskémet a buksiba begyömöszölni akkor mehetünk is
És még ezer más pro és kontra, olasz vs japán. Egyik kutya másik eb. Amibe viszont az olaszok verhetetlenek az a feeling, a motorozás élmény amit nyújtanak. És hát ezért csináljuk, az élményért!
Mellékesen megjegyezném, hogy pl az én motoromba Denso önindító van, NippoDenso vezérlőelektromnika, NGK gyújtás. És az újaknak a befecskendezése már Magnetti Marelli. Csupa szar elektronika.
Tény, hogy Európa nagyon sok mindenben jó, a BMW kocsiban az egyik legjobb, Marzocchi, Brembo De ez nem törvényszerűen igaz mindenre amit itt raknak össze... motort ennek a kontinensnek a gyártójától nem vennék nyugodt szívvel, legyen az BMW, Gas Gas, Husqvarna, Husaberg, Aprilia... KTM-et még csak-csak, de maradnék inkább a kiforrott Japán technológiánál. Senki nem beszélt a futóműről és a fékekről, engem a megbízhatóság érdekel, és ebben még mindig a Japók viszik a pálmát. Ja, és a DRZ Nissin fékekkel rendelkezik.
Vagy ott a ktm... bmw... bmw röl megkockáztatnám hogy még a hondánál is tartósabbak
Meg ha jót akarsz belerakni egy motorba 8futómű, fékek...) akor cska olasz. Marzocci brembo ezeknél jobb nem igazán van a piacon
de ott vannak az olaszok pl aprilia a 0km es motorok (v2) eszik az olajat szar az elektronikájuk. Nem az a lényeg hogy mi az eredeti hazája hanem hogy hogyan vannak összerakva és milyen minőségi követelmények vannak.