Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hmm az MSN nem írt semmit, h felvettek, na mind1, mindjárt meglesem, h mi is a helyzet
(msn-re felvettelek téged is, újat csináltam mert meghalt a régi, fogadd el és akk ott dumálunk, am az mint a gmail-es mail címem )
naah az faja ha jó buli volt kiderült már vmi h jövőre hol lesz?
am az o'neil hamarosan érkezik és ha sikerül a heges fejecskémet a buksiba begyömöszölni akkor mehetünk is
Szombaton nagy party volt, Marosi 18 éves lett, elég csúnyán berúgtunk, nagyon sok minden történt, majd mesélek , és sokan itt voltak, pl. Szvoboda, Langer, stb. már megvan h hol töltöm a szilvesztert
télre érdekes lesz majd a hülyülés az erdőben most varrták össze a fejemet rem azért rámegy a bukó
berg=ktm, husky=bmw ! am nincsen velük gond, ez csak az általános hiedelem, h jaaaaj szar az a motor, tönkrement, mindig olyanok mondják akiknek nincs is olyan motorjuk, Dávid cimborám 510es smr-jében több mint 600! üzemóra van és semmi gondja sincs, ha rendesen karbantartod nem lesz vele gondod az tuti
A rízszabálók sem külömbek a digóknál! Volt Suzuki SV650-em. Kicsavaodott a duda csavarja, a duda leesett a hengerfej és a hűtő közé és kilyukasztotta a hűtőt. Fél éves volt a motor! Ezt megelőzően még bejáratás alatt a váltókar pottyant le... Esőbe beázott az első henger gyertyája és átment egyhengeresbe! Olyan mérges voltam, legszívesebben beborítottam volna az árokba és vigyék vissza jabánba szemétnek. Amúgy szerettem nagyon a motort, csak ez kiakasztott. Haverom HONDÁJA (VTR1000SP2) 13000 km után elfogyott az első fékbetét. Pedig ő nem fékezget nálam nagyobbat. Az enyém 31000 km-t bírt ki! Brembo. Lehet kétszer annyiba kerül mint a másik, de háromszor többet bir ki. És baromi jól fog pályán is és utcán is, és a tárcsát sem ette meg!
És még ezer más pro és kontra, olasz vs japán. Egyik kutya másik eb. Amibe viszont az olaszok verhetetlenek az a feeling, a motorozás élmény amit nyújtanak. És hát ezért csináljuk, az élményért!
Mellékesen megjegyezném, hogy pl az én motoromba Denso önindító van, NippoDenso vezérlőelektromnika, NGK gyújtás. És az újaknak a befecskendezése már Magnetti Marelli. Csupa szar elektronika.
Annak ellenére hogy a japó gépeket imádom, a triumph daytonát tartom az egyik legszebb motornak.
Az a bukó
RSV4 Biaggi
Yó lenne de az még drága régebbi rsv 00-01 megfizethető már a digóknál.És itthon is van egy-két gyorsanmegválnékszeretettmotoromtól tipus
RSV4! Az bejön nekem is, de csak kinézetre meg hangra
Nem kövezünk,én is rizskályha párti vagyok de azért egyszer lessz egy RSV-m
Én már túlságosan beskatulyáztam az európai gépeket... Berg és Husky, sok rosszat hallottam róluk, Gas Gas, Aprilia.... aztán lehet nem szar mindegyik, a Derbivel nem volt motorikusan problémám. De mégis a Japó gépek felé húz a szívem, nem tudom megmagyarázni, kövezzetek meg.
Hát valahogy engem is csak a rizsrakéták vonzanak, talán a történelmük miatt is.
jah am a bmw is meg más gyártók is gyártatnak kínában, sokkal olcsóbb mint itt
ktm=husaberg, bmw=husqvarna, amúgy nemtom h mi lehet a gond ezekkel az ,,európai" motorokkal, én simán vennék, egyedül talán az aprilia ami kétséges
Mármint a blokk megbízhatósága....
Egyáltalán nem mindegy azt nézni hol rakták össze, ugyanis az 'eredeti haza' tökéletesen megegyezeik azzal 'hogy hogyan rakták össze és milyen minőségi követeléseik vannak'.
Tény, hogy Európa nagyon sok mindenben jó, a BMW kocsiban az egyik legjobb, Marzocchi, Brembo De ez nem törvényszerűen igaz mindenre amit itt raknak össze... motort ennek a kontinensnek a gyártójától nem vennék nyugodt szívvel, legyen az BMW, Gas Gas, Husqvarna, Husaberg, Aprilia... KTM-et még csak-csak, de maradnék inkább a kiforrott Japán technológiánál. Senki nem beszélt a futóműről és a fékekről, engem a megbízhatóság érdekel, és ebben még mindig a Japók viszik a pálmát. Ja, és a DRZ Nissin fékekkel rendelkezik.
már bocs de mai világba tökmindegy azt nézni hogy kik gyártották van olyan motor amit minőséggel raknak össze és van amit szarul... pl ott van erik motorja azon is brembo fékek vannak nem? meg a fél futóműve is olasz meg gondolom a tiedének is

Vagy ott a ktm... bmw... bmw röl megkockáztatnám hogy még a hondánál is tartósabbak

Meg ha jót akarsz belerakni egy motorba 8futómű, fékek...) akor cska olasz. Marzocci brembo ezeknél jobb nem igazán van a piacon


de ott vannak az olaszok pl aprilia a 0km es motorok (v2) eszik az olajat szar az elektronikájuk. Nem az a lényeg hogy mi az eredeti hazája hanem hogy hogyan vannak összerakva és milyen minőségi követelmények vannak.
ahaaam, szóval te is ragaszkodsz a japókhoz
Mert azok nem Japók
akkor miért nem veszel már olyat ami eleve sumo? csak mert azt nem kell átépíteni, alapból sm, faja fékekkel antihopping kuplunggal stb stb
akkor miért nem veszel már olyat ami eleve sumo? csak mert azt nem kell átépíteni, alapból sm, faja fékekkel antihopping kuplunggal stb stb
Jó akkor nekem is marad a szokásos helyem
Ok, kein Problem, jó munkát (vagy azt még nem találták ki? )