Szia tisztelettel jelentem meg van első hivatalosan fogott snecink is és persze hogy a leány akasztotta meg eddig úgy néz ki hogy április közepére meglesznek a papírok is és indulhat a party
Index nélkülit nem találtál belőle? A francnak még négy szál kanóc ami a kormány körül tekereg. Amúgy még tényleg ez néz ki valahogy, amúgy a gyári tükör is műanyag ház vas nyélen.
Fekete profestett alu, ne kerek, ne kocka, valami dizánnyos. Látni lehessen benne (aszférikus tükörlap előny) és elég magasra nyúljon fel ahhoz, hogy amit látsz az ne a saját kabátod ujja legyen...
Ja és occsón.
Megnéztem, egyik sem minősül tükörnek. Szerintem látatlanba ne vegyél még egyszer ilyesmit hacsak nem valamelyik Kawa gyári tükre bontottan a kiszemelt.
Egy nagyon hülye kérdés:
egy 15W40es olajnak csere után 200km-rel hidegen mennyire kell folyósnak lennie? pl mint a spáros bodzaszörp? Mert a kocsimba való 0w50es olaj sűrűbbnek tűnik
asszem átbasztak az olajcserével, de győrbe má csak nem viszem vissza emiatt
Igen, sajnos úgy fest, hogy a három feltételedből egy adott tükörtípusnál egyszerre csak kettő teljesülhet... Olyan ez, mint a gyors, olcsó és jó munka.
Én meg valami dugulásra/nedvességre gyanakodnék. Elég egy kis vizesedés a tankban, ha beszipákolja a karbi, hasonlókat művelhet. Aztán egyszer csak helyreáll, mikor kidolgozza a nedvességet és tiszta benyó marad. Az alapjárati fúvóka ettől még rendesen dolgozhat, gáz adásnál viszont felszippantja az oda nem való dolgokat, vizet.
De csak ötleteltem.
A munkájukat és az áraikat nem ismerem, de egy kérdést megér.
A halat meg megsütjük.
Ahogy mondod...!
Ja és occsón.
Ugye Dia?
Küldtem mailben 3 lehetséges áldozatot, pillants rá plíííz.
egy 15W40es olajnak csere után 200km-rel hidegen mennyire kell folyósnak lennie? pl mint a spáros bodzaszörp? Mert a kocsimba való 0w50es olaj sűrűbbnek tűnik
asszem átbasztak az olajcserével, de győrbe má csak nem viszem vissza emiatt
De csak ötleteltem.