Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt csináltam tegnap, azaz kicsit megpakolva teszteltem, de nem volt semmi gáz. Pedig egy kicsit kanyarogtam is, a Baracska-Alcsút-Lovasberény-Velence-Pákozd útvonalon.
Most nincs kedvem újabb konzolt tervezni, marad ez, de ha lesz időm és kedvem a télen, majd csinálok újat a jövő szezonra.
Amúgy még a vadászgépek is hordanak pótüzemanyag tartályt bár nem a függőleges vezérsík tetején, de azért hordnak így semmi kivetnivalót nem találok a dologban.
A túradobozokhoz és tanktáskákhoz fűződő (v)iszonyomat meg pont valamelyik nap fejtettem ki itt.
Tehát előre is kell egy hasonló villatáska!
De ha dob bele némi vasúti sínt akkor vígan szippantja az elejét már kis gázra!
Drága barátom ! Ugye ez csak Áprilisi tréfa!?
Kiváló ötlet! Az elsők közt leszek, aki befizet nálad, ha együtt gurulunk majd.
Ami aggaszt (bár ne váljon valóra), hogy amikor ezt megtömve beszállsz egy erősebb kanyarba, úgy vág földhöz a centrifugális erő, hogy öröm lesz összeszedni téged és a csomagod. Ha ezt ügyesen meg is úszod, egy oldalszél lökés könnyedén segít "leszállni a motorról".
A motorod súlypontja alacsony. Ezzel a "pokoli toronnyal" igencsak megváltozik a stabilitás és a menetdinamika is. Ha így hagyod javaslom, hogy jól megpakolva menj pár próbaútra (pl. a Mátrába: fel-le, jobbra-balra) mielőtt bármilyen túrára indulnál!
én már le sem írom

Én ugyan a hátulra felszerelt dobozokra is allergiás vagyok, és a kollégáim vérét évek óta szívom emiatt, erre kapok a tehénhez ajándékba egyet. Na azóta hallgathatom, hogy pizzafutár vagyok ...
B+! Nem olvastam vissza hogy megelőztél már, így leírtam a tieddel megegyező asszociációmat...
Előre is bocs de régi emlékeket ébresztett bennem a táska mert eszembe jutott a régi balatoni nyaraló ahol egy állványon lévő hasonló méretű hordó volt a kerti zuhany vízmelegítője.

Tudom, a hordó sör befér csak labilis lesz tőle a gép
Semmi gond a kritikával
Tök egyedileg készült hozzá a konzol, magam terveztem és gyártottam le.
Nekem is az volt az érzésem, hogy elszúrtam a magasságot, de most pont úgy van, hogy éppen elfér a háttámla fölött a táska. Ha meg hátrébb toltam volna a táska helyzetét a háttámla mögé, akkor legalább 10-15 centivel hátrébb kellett volna nyújtanom, de attól tartottam, hogy akkor instabil lesz (főleg megpakolva...) mert ott nincs mire visszatámasztani a táskát, oszt lengene jobbra balra....
Mindegy, most már így marad.
Majd túrára feltöltöm vízzel és nyáron pihenőkön kicsike díj ellenében lehet majd tusolni
Ha megígéred, hogy nem orrolsz meg a kritikára, tovább olvashatod, egyébként ugord át ezt a post-ot.
Szóval... engem apósomék igali nyaralójának a kerti tusolójára emlékeztet erősen , ami egy 100 L-es fekete hordó oszlopra szereléséből állt. Már csak fel kellene tölteni vízzel és egy slagot dugni bele, kész is a mobil-tus!
Komolyabbra fordítva a szót, talán ha kicsit lejjebb lenne, egész pofásan is mutathatna. Kb a háttámlával egy magasságban.
Remélem nem haragszol meg rám a szókimondó kritikám miatt.
Örülök, hogy segíthettünk egy motoros társunknak. Szerintem EZ az ami igazán értéket ad az egésznek. Most mi neked, legközelebb majd te vagy valaki más nekünk.
Meg legalább megismerkedtünk személyesen is és egy jót dumáltunk közben.

Dudáltál?! Nem csak egyszerűen dudáltál! KÜRTÖLTÉL wázzzeeee!
Nem egy csipogó hangja van az már biztos.
Na, ma megkapta a gép a friss olajat (jobb lett a váltó!) meg az 56 literes hengertáskát. Végre elfér benne két sisak, ruha, egyéb felszerelés....stb.
Dél után fél ötre végeztem, így aztán tudtam egy kicsit gurulni bevizsgálni, hogy hogyan alakultak a motor aerodinamikai tulajdonságai
de nem változott semmi.
Volt egy kis tókerülés, kanyargás a Vértesben, 91 km lett a vége
Bryan és Bandi még egyszer szeretném megköszönni nektek a
munkát és időt amit rám fordítottatok.
Tartozom nektek 1-el.
Hazafelé dudáltam boldog, boldogtalannak emberek meg néztek erősen.
Hi!
Van skypom,de nem az én nevemmel. De te honnan tudtad hogy van?
Még egy tipp: ha vákuumos a benzincsapja,azt is nézzétek meg,mert ha átszakad a membrán,akkor is nagy fogyasztással reagál!
Nekem a quadommal történt meg ez anno és azért nem láttam sem füstöt,sem más jelenséget,mivel csak motorfék üzemnél szívja a benyát!
Azoknak a Fehérváriaknak üzenem akik ma délután ott voltak Kőröshegyen -- nagyszerű volt a találkozó amíg a rendőrök fel nem bukkantak.
Az nagyon jó hely, de szerintem nem a motorosoknak

Túl művészlelkek járnak oda többségében
Ismerem a helyet.A tulaj igen modortalan ember a jó ízlésem tartott vissza múltkor.Szerintem hamar probléma lenne ott.Amúgy a hely ideális lehetne,bár hétvégéken művészlelkek és érdekes figurák vannak ott.
oksa, köszi szépen a választ. Megjön Berber azt mondom neki kapjuk szét és nézzük meg
Egy ekkora egyhengeres négyütemű motor feszített tempónál sem ehetne többet 6l-nél, még ha üvegen nyúzod 2ben egy krosszpályán akkor sem. A 4 hengeres cbr600-al nem tudtam 7l-nél többet etetni sehogy. Első körön azt nézzétek meg nem folyik e el valahova a benzin. Lyukas tank, repedt cső... Az a baj, másra nem tudok gondolni, mert annyira nem lehet elkarburálva, hogy ennyit egyen. A motorolajat nézzétek meg, nehogy úgy járjatok, mint egy ismerősöm, akinek kiakadt a karbiban az úszó, aztán telehugyozta a hengereket, majd szépen lecsordogált a gyűrűk mellett a karterba, majd azzal a benzines olajjal járt a motor...
No, hát ezért várunk ötleteket, hogy mitől lehet sok a fogyasztása?

Átlag 4-5 litert írtak normál használat mellett, nos ha terepen használom 2-3-as sebességben akkor is max 8-9 l szabadna felugrania szerintem. Ne feledjük, nem krosszozunk vele, nem mászunk meg hegyeket stb. Csak lassan megyünk a földúton és néha egy-egy meredekebb dombra felmegyünk.
Jó. 14 liternél is többet eszik 100-on.
Rendben, én vasárnap délután mennék valamerre, elpörkölöm a maradék benzinem.