Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szeva Berber!


Milyen öntvény? Lehet meg lehet oldani...
Dunno, folyamatban a dolgok. Közben beszéltem Székesfehérvár-Hondásokkal, 10.000 körül biztosan szerzek bele donorvázat, 10.000ért kicserélik a szükséges felét, akkor a vázprobléma pipálva.
A hajtókart jó lenne ha meg tudnám nézni valahogy, hogy jó-e, mert egyelőre az tisztázatlan. Meg lehet nézni úgy hogy nem veszem ki a blokkból?
Hát te tudod de ha már az elején engedsz (úgy, h még nem is beszéltetek:)), a végén nem fogsz kapni semmit.
Törött vázú motor a kukába való.

Nadehát erre nekem is magamtól kellett rájönnöm, hiába mondták, h ne egyezkedjek. Azóta nem szarozok nyakára mászok annak, aki átver vmi cuccal. Szép dolog a jófejség de az ilyen buzikkal szemben nem érdemes moralizálni, mert ők sem fognak.
Az meg, h másik motoros... ha sikerül visszacsinálni, valszeg úgyse adja el így mégegyszer de ha igen, akkor:
1.: te szívsz vele meg költesz vagyonokat egy pénznyelő fosra ami sose lesz jó és eladásnál a ráköltött pénzt sose látod viszont
2.:vagy inkább a másik madár, aki megveszi?
Nem kívánt rész törlendő :)

Én megfizettem a tanulópénzt anno, úgy látom Te is meg fogod :D

Egyébként Berbernek igaza van (érdemes rá hallgatni műszaki témában HA MÁSBAN NEM IS ), 125-össel ne kínlódj. Kicsivel több pénzből vehetsz 5-600ast is.
Nem tudom, ma felhívom a srácot, megnézem mit mond,
én azzal is kiegyeznék, ha szerezne nekem rá egy hengerszettet. A vázat olcsóban megoldom, feltéve hogy szét tudom szedni a két vázfelet, mert elvileg - és gyakorlatilag is - két részből van összecsavarozva a főváz imbuszokkal meg hatlapfejűkkel, és a jobb oldala a vázszámos, a bal oldala a repedt. 10.000 ft környékén meglenne az új vázfél, csak ki kell cserélni, aztán visszaépíteni rá a motort.
Azért írtózok picit a visszaadástól, mert 1.) ha ezt így eladja másnak, mert lehet hogy eladja, akkor nem akarok hozzájárulni egy motoros bukásához
2.) 90.000 volt a motor és még 50.000 az hogy friss műszakival, eredetiséggel, biztosítással, mindennel a nevemen legyen, és ezt akkor nyilván bukom

Tutu: megnéztem, hidd el, de a vázrepedés nagyon alábújós és alig észrevehető helyen volt, most is véletlen szúrtam ki mikor törölgettem, azt hittem olajsár a blokk mellett belül (műszakin sem vették észre egyébként)
Mielőtt megvetted nem nézted át alaposan?
A hegesztést szerintem is felejtsd el! Hallgass a Takkerre, próbáld meg visszacsinálni, ha nem működik akkor vázcsere. Mondjuk nem biztos, hogy megérné, lehet jobban járnál ha kiárulnád az alkatrészeket.
Nem lenne rosz az egészet filmen, ill. fotón dokumentálni, de tényleg ne piszkáld.
Nem is igazán értelek. 200-ért már igen komoly 600-as 4T gépeket árulnak'90-es évekből. Sőt talán 160-ig is le lehet menni, kevesebb kompromisszummal.
Rachel gépe is meg volt piszkálva rendesen amolyan ekevas szerelős módon. Ovatosan a 2T-vel, mert sok a 'hozzáértő'!
Nem, te nem vetted ki a dugót. Biztos rosszul emlékszel :)
Hát, hengert már levettem, de csak ennyi. Dugó ki.
Innentől hozzá ne nyúlj! Nehogy azzal jöjjön, h te buheráltad szét.
Ha belenyúlok a heggesztésébe onnantól nem nagyon lesz piaci értéke, attól félek. Vázheggesztett sérült motor. Márpedig 1-2 év és nyilván ülnék nagyobbra..
Jaj há' baszki tényleg! Hiszen nem is magánszemély. Na akkor még jobb a helyzet.

De sztem egy ilyen szinten koki motornál felesleges javításról egyezkedni. Vázat hegesztgetni amúgy se célszerű sztem...
Köszönöm, csak rákérdeztem, hátha felmerült közben valamilyen plusz költség
346576945972642 millió trillió csilliárdot +ÁFA
Miért, mennyit szeretnél?
4db ezres, ahogy megbeszéltük.
Köszi! Jó hogy emlékeztetsz, AZ A MOTOR MÉG MŰKÖDIK! Holnap felhívom a battyáni barátom, hátha elugrana nekem a fékbetétért, akkor nem kellene Fehérvárt járni külön emiatt! Köszönöm szépen!
Végül mennyit fizetek érte pontosan?
Jut eszembe megjött a betéted, nálam van.
Szia.
Szomorúan olvasom a story-t. Még mielőtt egy fillér kiadásba is vernéd magad e-miatt az ócskavas (bocs, de így már valóban nem más) miatt, előtte egy normális hangvételű, tárgyalási szándékot mutató telefonhívással kell kezdeni mindenképp.
Aztán ha kiröhög, vagy nem partnerként áll a dologhoz, akkor kell megemlíteni a FOGYASZTÓVÉDELMI FELÜGYELETET, ugyanis az INGYENES és komoly szinten a nyakára másznak, mert hivatalból kötelességük kivizsgálni az ügyet. Így nem neked kell rögtön polgári peres eljárást kezdeményezni, ami elhúzódna az Isten tudja meddig.
Egy komoly hangvételű, de még mindig tárgyaló hangnemben írt e-mailben a fogyasztóvédelem elérési útvonalait, telefonszámait, stb ki lehet emelni, hogy lássa TE komolyan foglalkozol az üggyel.
Ez az én véleményem.
Én most kezdtem vitába esni a Vaillanttal a kazánrepedés miatt. Nagyon sakkoznak! Kéne valaki aki esetleg a vizygálat után öntött vasat is tud hegeszteni. Ugye ahhoz kemence kellene.... Persze ha jó munkát akar csinálni.
A szerelő céget elkaptam, úgytűnik.
Nem hátha! Ha nekilátsz, legyél határozott és tekerd le e tökét. Azt tudd, éreztesd, hogy Te nyerhetsz.
Holnap megpróbálok nekiesni, hátha. Vagy legalább finanszírozza le a javítás egy részét. Vagy nemtom...
KÖSZÖNÖM A SEGÍTSÉGED!
Először mindenképp telefon. Mondd el, h ez meg ez van és mivel egyértelmű, hogy rosszhiszeműen (ez a hivatalos kifejezés) adta el a motort, kéred a pénzed visszatérítését. Ő majd ki fog röhögni, erre te írsz egy szabatos mailt, pontokba szedve a hibákat, h mi a követelésed (elállsz az üzlettől), és visszautasítás esetén jogi útra tereled az ügyet. Ő majd megint kiröhög, mert azt fogja hinni, hogy blöffölsz mert egy 100ezres motorért nem ugrál senki. Ekkor jön az ügyvéded, aki küld egy 3 oldalas ajánlott, tértivevényes levelet (az a párszáz forint azért megéri) amiben ezen és ezen jogszabály alapján kéri a pénzed visszatérítését, ennyi és ennyi határidővel ellenkező esetben bíróság. Válaszadási határidő x munkanap, a lényeg, h innentől minden le legyen dokumentálva. Ja, és mellékeljen egy hivatalos megbízólevelet, h ő jár el az ügyedben. Ez már kétesélyes, ha látja, h elszánt vagy beszarik vagy még mindig úgy gondolja, h blöffölsz. De válaszolni fog mert muszáj neki. Ezt még követhetik levelek, nem kell azonnal bíróságra rohanni de a lényeg, hogy a nyakára mássz senki se szeret nyomás alatt lenni. Aztán ha nagyon nem akarja az igazat, majd a szerelmeslevél a Fejér Megyei Bíróságtól észhez téríti.Lényeg, h a folyamat során bármikor felállhatsz, amit leírtam az neked eddig nem került pénzbe ha van ügyvéd ismerősöd. A kiadás a szakértő kirendelésével kezdődik (80ezer), amit ugye te fizetsz aztán ha megnyered visszakapod de remélhetőleg idáig nem jut el az ügy (nekem itt került pont az I-re).
Lényeg, hogy ne állj le vele vitázni, egy pillanatra se érezzen rajtad semmi bizonytalanságot (nyilván a legelejétől érdemes jogismerő emberrel konzultálni) ez tipikusan erősebb kutya baszik szituáció. Be kell paráznia, hogy jébazeg itt egy per a nyakamban.
Aha.
Írjak neki szerinted előbb mailt? (megtaláltam a mailjét itt a SM-on)
Vagy írjak rendes, ajánlott levelet? Átírást meg ilyeneket így is buktam, de azért mindent nem akarok.
Ja meg olcsó ÉS jó motor csak a mesében van, ezer évben egyszer fordul elő...
Egy-két jól megfogalmazott ügyvédi levél csodát tud tenni, én már csak tudom :) Több alkalommal is bebizonyosodott.

100000 ft nem fog neki megérni egy pert, de ha szerelgetni akarsz, az is egyfajta megoldás :)
Hát, nem tudom. Nem csináltam még ilyet, csak bánt hogy ennek a motornak annyi 50-esek után persze bivaly erősnek éreztem én 4 bar kompresszióval is...