Balcsi nekem is ismerős,ajkai vagyok,voltam! :)
Most lehet belemászok mindenkinek a lelki világába.....DE MOTORZTAM AZ ELŐBB,MENTEM EGY KÖRT ÉS KU...VA JÓ VOLT!
Igaz lefagyott kezem lábam,de már olvadok és nagyon jól esett,bár az erőt nem éreztem,mert kisebb gázra elforgott már,de azért -1 fokba ez is jó volt!
Hello mélyen tisztelt Hooker!:) Azért csak elő tetszett kerülni:). Hozzáfűznék, ha lehet! Már nagyon belejöttem, ne tarts vissza:).
Amit írnék hozzászólásodhoz az, hogy szerintem az 50 cm3-es motor és a 125cm3 motor között nem kellene lépcsőt emlegetni. Nincs mit végigjárni itt. Szerintem. Mentem elég sokat mindkét köbcentihez tartozó motorral, sőt, 125cm3-el kezdtem. Persze vannak bénák, akiknek még bringát sem adnék a kezükbe, de ne őket vegyük alapul. Mindig lesznek olyanok, akik nem érdemlik meg még az A korlátlant sem.Egyenlőre egy kezdeményezés ez, biztosak lehetünk benne, hogy alaposan kidolgoznák a részleteket.
Meg kellene próbálni valamit előre lépni. HA nem megy, így jártunk, de esélyt kellene adni. Egy szerintem fontos dolog ezzel kapcsolatban. HA valaki munkába járna motorral, egy hegyvidékes rövid távon egyáltalán nem mindegy hogy 50cm3-es vagy 125cm3-es motorral vág neki. Pont ennyi a különbség a kettő között. Aki 125cm3 motorra vált, nem feltétlen a nagy motoros, aki túrázni szeretne.Egyszerűen autót simán le lehetne tenni. Országunk sajnos azért tart itt, mert nem bízunk magunkban, másokban. Aki rossz, bunkó, béna, az is marad, de ő ha úgy gondolja úgy is motorozni, autózni fog. Nem ezen a könnyítésen fog múlni. Lehet ez nem is könnyítés lesz, csak kevésbé bürokratikus, ha megfelelő képzéshez kötik. Feltételezhetjük, aki 18 éves kort eléri, megkapta a 'B' kategóriás jogsit már életképes az utakon. Amit utálhatunk joggal, az a vezetéstechnikai képzés! Azt érdemes szapulni úgy gondolom. Köszi hogy elolvastad!:) És ahogy ismerlek, te így is, úgy is motorozni fogsz,l ez rajtad sem fog múlni. Már csak 30-50 nap és talán kezdődhet a szezon:).
Sziasztok! Ha valakit érdekel fűszerpaprika jelezzen a fórumon! 2600-kilója!
Én nem bánom egyébként ha 125. lehet majd hajtani B kategóriával!Így sok helyre az asszony is eljönne és nem kellene 2 személlyel menni!Valamint nem lennénk összekötve ha találkozóra megyünk!Egy megbízható 125 össel akkor jön és megy amikor akar!Remélem érthető mit hablatyolok!
Elgondolkodtattál testvérem... tudod mit, lehet (nem lehet, BIZTOS) hogy azok akik egy kis átképzés átülnek egy 'nagyvas' nyergéből az autóba sokkal jobb sofőrökké válnának úgy!
Érdekes felvetés ez a visszafelé dolog!
Az egyértelmű régóta, hogy az autóversenyzőből nem lesz jó motorversenyző, de a motorversenyző lehet jó autóversenyző (frissen: Schumacher-Rossi). Tehát működik....
Viszont adjunk nekik mopedautót! Úgy dukál nem?
Azt nem írnám alá :) , de esetleg mehessen el tanfolyam nélkül kreszvizsgára!
De a tervezet ha minden igaz, a 18kw alatti 125ccm-ekről szól! Ugye ebbe már egy DT80 fér bele kb, meg a 125 4T robogók.
Nekem volt 80-as mocim, 50-esként használtam, biztonságosan lehetett vele városban közlekedni, de semmi több.
Elhangzott már, de szerintem nagy igazság:
Az átlagemberre kell a szabályokat és törvényeket alkotni, nem a leghülyébbre.
De moooost beírok!Vannak olyan 125-ösök amik nagyon gyorsak,gyorsabbak mint a B-sek reflexei.
Másként áll meg,másként csúszik meg.Amúgy is hígabb lett a motorosok tábora sok gazdag divatbuzi "motorossal",most meg kedvet kapnak a fiatal b-s legények aztán megint sok szülő fog gyászolni.A régi 50-esek,mint a mai kerékpárok,sebességre kb,ezért hát vezessék de a 125 az más.És igen is tanulja meg mindenki a lépcsőfokokat,ha sokba kerül én azt értem mert én is elég szegény vagyok de 16 évesen kuporgattam mint állat mert el akartam érni azt,hogy legyen motorom és én magam motorossá válhassak.Merem állítani,hogy az vagyok és itt sokan,tehát érteni fognak.Jut eszembe,aláírnátok,hogy akinek korlátlan A-ja van az vezethessen autót?Mivel egy 1000-es gép megy pl 300-al és sokkal jobban gyorsul is tehát képes a lassabb autót uralni
Szia! Bocs, hogy ennyit írtam. Jobban is szeretnék veled, veletek csocsózni, mint itt elmélkedni:). Remélem idén is lesz erre alkalom! Alaposan kiveséztem magamnak ezt a témát, a többi már nem az én dolgom:).
És örülök, hogy elkészült a ü.tartályod! Akkor már csak a jó idő hiányzik a motorozáshoz. Talán másfél hónap, aztán lehet gurulni;).
Jó felvetés... Az tény, hogy a kétütemű büdös mert a zajterhelési normák miatt nem szabad(na) olyan rezó kéményt rátenni ami megfelelően visszatolná az elégetlen szénhidrogéneket a henger felé ahogy az ki van találva. CO, NOx, SO2 emisszióban viszont még a legócskábban lelakott Barkas is jobb, mint bármelyik 4T gépezet. A dízelből meg pont az öreg "Kormoránok" a kevésbé károsak, annak a kormát gyönyörűen kiszűri az orrunk, legfeljebb feketét fújunk a zsepibe de az új részecskeszűrős-leégetős gyilkológépek mikroszemcséi a sejthártyán is gond nélkül átférnek, hosszú távú élettani hatását gondolom nem kell magyarázni senkinek. (ettől ébred fel csak igazán a garnéla...) Ez a túlharsogott kamu-környezetvédelem meg per pillanat a világ egyik legnagyobb üzlete. Ha leporolnánk Tesla apánk találmányait és szabadna mindenkinek használni, az lenne a környezetvédelem!
Szerintem a többek számára vezethető 125ccm nem viszi ki a forgalomból a simsonokat, meg az 50ccm robogókat. Mert aki csak közlekedni akart velük, az közlekedett eddig is, nem fog csak azért újat venni, mert már vezethet 125-öt is. Rendszám egyenlőre nem lesz rajtuk, és emiatt senki sem tudja mennyi van belőlük
Most lehet belemászok mindenkinek a lelki világába.....DE MOTORZTAM AZ ELŐBB,MENTEM EGY KÖRT ÉS KU...VA JÓ VOLT!
Igaz lefagyott kezem lábam,de már olvadok és nagyon jól esett,bár az erőt nem éreztem,mert kisebb gázra elforgott már,de azért -1 fokba ez is jó volt!
Amit írnék hozzászólásodhoz az, hogy szerintem az 50 cm3-es motor és a 125cm3 motor között nem kellene lépcsőt emlegetni. Nincs mit végigjárni itt. Szerintem. Mentem elég sokat mindkét köbcentihez tartozó motorral, sőt, 125cm3-el kezdtem. Persze vannak bénák, akiknek még bringát sem adnék a kezükbe, de ne őket vegyük alapul. Mindig lesznek olyanok, akik nem érdemlik meg még az A korlátlant sem.Egyenlőre egy kezdeményezés ez, biztosak lehetünk benne, hogy alaposan kidolgoznák a részleteket.
Meg kellene próbálni valamit előre lépni. HA nem megy, így jártunk, de esélyt kellene adni. Egy szerintem fontos dolog ezzel kapcsolatban. HA valaki munkába járna motorral, egy hegyvidékes rövid távon egyáltalán nem mindegy hogy 50cm3-es vagy 125cm3-es motorral vág neki. Pont ennyi a különbség a kettő között. Aki 125cm3 motorra vált, nem feltétlen a nagy motoros, aki túrázni szeretne.Egyszerűen autót simán le lehetne tenni. Országunk sajnos azért tart itt, mert nem bízunk magunkban, másokban. Aki rossz, bunkó, béna, az is marad, de ő ha úgy gondolja úgy is motorozni, autózni fog. Nem ezen a könnyítésen fog múlni. Lehet ez nem is könnyítés lesz, csak kevésbé bürokratikus, ha megfelelő képzéshez kötik. Feltételezhetjük, aki 18 éves kort eléri, megkapta a 'B' kategóriás jogsit már életképes az utakon. Amit utálhatunk joggal, az a vezetéstechnikai képzés! Azt érdemes szapulni úgy gondolom. Köszi hogy elolvastad!:) És ahogy ismerlek, te így is, úgy is motorozni fogsz,l ez rajtad sem fog múlni. Már csak 30-50 nap és talán kezdődhet a szezon:).
Nekem is be van horpadva a tankom.
Vagy erről beszéltek?
Én nem bánom egyébként ha 125. lehet majd hajtani B kategóriával!Így sok helyre az asszony is eljönne és nem kellene 2 személlyel menni!Valamint nem lennénk összekötve ha találkozóra megyünk!Egy megbízható 125 össel akkor jön és megy amikor akar!Remélem érthető mit hablatyolok!
Az egyértelmű régóta, hogy az autóversenyzőből nem lesz jó motorversenyző, de a motorversenyző lehet jó autóversenyző (frissen: Schumacher-Rossi). Tehát működik....
Viszont adjunk nekik mopedautót! Úgy dukál nem?
De a tervezet ha minden igaz, a 18kw alatti 125ccm-ekről szól! Ugye ebbe már egy DT80 fér bele kb, meg a 125 4T robogók.
Nekem volt 80-as mocim, 50-esként használtam, biztonságosan lehetett vele városban közlekedni, de semmi több.
Elhangzott már, de szerintem nagy igazság:
Az átlagemberre kell a szabályokat és törvényeket alkotni, nem a leghülyébbre.
Másként áll meg,másként csúszik meg.Amúgy is hígabb lett a motorosok tábora sok gazdag divatbuzi "motorossal",most meg kedvet kapnak a fiatal b-s legények aztán megint sok szülő fog gyászolni.A régi 50-esek,mint a mai kerékpárok,sebességre kb,ezért hát vezessék de a 125 az más.És igen is tanulja meg mindenki a lépcsőfokokat,ha sokba kerül én azt értem mert én is elég szegény vagyok de 16 évesen kuporgattam mint állat mert el akartam érni azt,hogy legyen motorom és én magam motorossá válhassak.Merem állítani,hogy az vagyok és itt sokan,tehát érteni fognak.Jut eszembe,aláírnátok,hogy akinek korlátlan A-ja van az vezethessen autót?Mivel egy 1000-es gép megy pl 300-al és sokkal jobban gyorsul is tehát képes a lassabb autót uralni
Milyen jó kis téma van itt,én meg kimaradtam belőle és nem is vitatkozhattam senkivel
És örülök, hogy elkészült a ü.tartályod! Akkor már csak a jó idő hiányzik a motorozáshoz. Talán másfél hónap, aztán lehet gurulni;).
További szép napot!
mármint időben, mert pénzt nem fogadott el.
A biztosítékoz az verte ki, hogy már volt környezetvédő aki nekiugrott a robbanómotoros RC modelleknek. Na az ám a környezetterhelés....