Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Értelek
Csakhát 100e ft volt, gondoltam kicsipénzből lesz egy jó tanulómotorom, olcsón kijövök..így már nem olyan olcsó. Ez komplett motorfelújtás, főtengely-henger-csapágyak-szimmeringek, a váz meg olyan amilyen
Wáá...
Első rendszámos motorom...bakker
Közben valszeg tűrgörgők is cserések, főtengely is generálos...
meg még egy csomó minden...a srác meg annyit mondott, hogy
ő szerinte lehet hogy a felső tűgörgőt cserélni kell majd, de amúgy semmi..motorszerelő...ő a szalon tulaja..
Na ezért ill. ezekért nem szeretem a 2T-t. Nem utálat ez, csak józan paraszti megfontolás. Ugyan ezekkel küzdöttem az Apriliával. Ja az Apriliákat sem szeretem. Ez van. Ez válasz egy régi nyüsszenetedre.
Én Takkerre szavaznék. A geometria az megfizethetetlen. Alut én is meg tudnám hegeszteni, de csak eladásra, viszont melyik motoros baráttal csesznék ki mi?
Egyszerű az, hidd el. A lényeg, hogy ha eladsz valamit, bizonyos ideig (fél év volt az én esetemnél azóta nemtom mi van) automatikusan garanciát vállalsz érte. Megtekintett kipróbált állapot nem számít, a törvény a vásárlót védi. Ha gondolod tudok segíteni, elmesélhetem a sztorit de inkább szóban mert azt én be nem gépelem :)

Egyébként egy 250-es kawáról volt szó anno.
Ez elég beteg, vázat pedig alap esetben nem javítanak, legalábbis ilyen sérülést... Véleményeztetni kellene szakival, de nem biztos hogy ilyent bevállalnak... Ha tudod vidd vissza tényleg, vagy vázkeresés, vagy utolsó eset hegesztés, ha lehet
Előző ide.
Nem annyira egyszerű, Újvárosban vettem egy motorszalonban, a gyerek feltűnően kedves volt, még november közepe felé. Akkor ott az ismerőseinél kapott új eredetiséget és műszakit, azóta ha 80km-t mentem vele, csak hazahoztam és letettem. Sorban jöttek elő a hibái: csöpög, gázbowden elszakadt, defektes hátsó, ma bontottam szét a hengere kuka...
valszeg szétrobbant benne egy dugó, aztán anélkül hogy a tönkrement NiCASil-os hengert (1mm mély! húzások vannak a falában) cserélték volna, beletettek egy 3900 ft-os indiai dugattyút az egészbe. Eredmény: pontos illesztés és 4bar kompresszió...most ez a vázrepedés is...ájjájj...
A középső blokkfelfogató-csavartól indul, ott szét is van nyílva, és feljön a fő vázrész 1/3-áig, ott végetér
Visszakérni a pénzt, ha nem adja beperelni a gecibe. Megéri, tapasztalatból mondom.
Hol repedt el? Lehet hogy menthető...
Ma szerelés közben vettem észre hogy a frissen vásárolt NSR-emen repedt az alumínium váz
Valakinek van valami ötlete, már kb 1/3-ában átrepedt, lehet ezt javítani?
Felőlem, ha a vénasszony saját szekéren közelít....
Má csak nem hagyom ki azt a kis kanyargóst, csak azért, mert kiszoríssa belőlem a szuszt is!
Csesznek mehet majd, de egyszer szeretném megnézni a várromot is, nem csak körülötte az utat! Az 'oldalkocsikkal' együtt tervezhetünk majd egy piknik féleséget, arra még TomAce, meg Postás75 barátom is benevezne talán. Majd szervezünk rá egy szombati napot a melegebb napokon már.
Benne lennétek egy ilyen páratlan páros kirándulásban?
Nem kéne nyáron Ukrajnába túrázni? (Bár mondták, hogy ott nem csak az utak fognak hiányozni, hanem még a motorom is... )

Alig várom már hogy csapassunk újra egy kis Cseszneki kanyargóst. Tegnap már a tavalyi videón örömködtem... A végénmég az lesz az éves NAGY Túra. Hát amire kifizetem a teljesítmény adót, meg minden más sz@rt! Gumira nem is maradt.
Nem merek belegondolni sem hol lehet ennek a folyamatnak a vége!
Így nem hogy rövid kis túrák nem lesznek, de még örülhetek, ha nem kell eladni a kedvencet és járhatnék majd gyalog-túrára. Az se rossz, mert egészséges, csak nem olyan élvezetes egy hosszú íves jobb kanyar, vagy egy szerpentin.
A válságnak közel sincs vége még! Lehet, hogy a java még hátra van?!
...félek tőle ez csak a kezdet. Pár hónap múlva meg annak örülnénk ha annyi lenne mint most. Na azé' az durva lenne.
Bakker, megin emelik a benyát!
Láttuk má... de akkor is nagyon teccet!
Eltalált kis videófilm
Ami nem eszi a tárcsát az nem ér szart sem. Vegyél EBC HH-t, neked utcára a legjobb kompromisszum, vagy gyárit.
Köszi,nagy kő esett le a szívemről
Ezt a Z topikban találtam, nagyon állat.

http://youtu.be/VYpOFimB7ZA
A double H szinter betét.

Amiket eddig próbáltam:
Lucas MCB 611 (Fazer)
Gold Fren akármi (Fazer)
Ferodo Platinum (Z1000)
EBC HH (Z1000) - másodjára is ezt vettem

A Brembo betéteket is dicsérik, ahhoz még nem volt szerencsém. Vacilláltam, hogy bepróbálom, de inkább úgy döntöttem maradok annál ami jól bevált, nem reckírozok, ahhoz nem olcsó, hogy csak úgy próbálgassam.
Tegyük hozzá, sok függ a motorozási stílustól (aki főként túrázik az nem fogja a pályára szánt betétet választani), kinek mi vált be... Fékbetéttel is úgy vagyok mint a gumival, letojom ha gyorsan kopik, inkább fogjon, nem a tartósságot tartom szem előtt.
Azokat sem értem akik rábízzák magukat a ragasztott -Róna féle- betétekre. Biztos van olyan aki megpróbálna meggyőzni az ellenkezőjéről, hogy ilyen jó meg ennyit bír, de inkább ne fáradjon az illető. Ha nincs normális fékbetétre pénzem inkább nem motorozok. Milyen begyöpösödött lettem...
Akarsz ilyeneket? Házi sex? Belépőért nyomok Neked! Vagy betétért méginkább!