Lenne egy kérdésem kicsit korai még de felteszem
- Lesz Dec.6.-án felvonulás ? ha igen mikor derül ki pontosan ?
- Általában honnét szokott az indulás lenni ?
Válaszokat előre is köszi
Sikerült karbisort szereznem! Most újabb kérdés merült fel! Az xj-nek spéci benzincsapja van vagy csak szabadon folyik a keró!Az injektorhoz nincs csap ezért a tanácstalanság!
Igen jól. Akár egész télen rajta hagyhatod. Sőt, teljesen kisütött akksi újra élesztését is tudja. Hőmérsékletet is figyel (hogyan, azt nem tudom) Nem hülye.
Keressük azokat a keeway-osokat akik a nyáron szivesen jönnének velünk egy Balaton körüli túrára! Jöhetnek nem csak keeway-osok is de a robogó az a feltétel! Székesfehérvár, Mór és környékéről várjuk a túrázni vágyó robogósokat! A Pontos időpont még egyeztetés alatt de körülbelül amikor meg jönnek a jó idők és az este se lessz nagyon hideg! Érd emailba az ATESZMOR@FREEMAIL.HU cimen!
Mivel autóvillamossági szerelő a böcsületes szakmám, ezennel megerősítem Pityke szavait.
Hozzátenném, hogy a túltöltés és túlságosan lemerítés szintén -szó szerint- roncsolja az akkukat, cellazárlatot okozhat, ezáltal képtelen felvenni és leadni a névleges teljesítményét (hamar lemerül, gyengécskének érzed indításkor). Tehát ha egy mód van rá, teljesen feltöltve tárold egy fűtött helyiségben, nylon zacsiban, hogy az esetleges savmaradványok véletlen se okozzanak kárt a környezetében és jó pár évig nem kell majd új akksi után nézned!
Hi!
A motorkerékpár akksikat-teljesítménytől függően-0.3-1 amperral lehet tölteni,ellenkező esetben szétforralja a töltő.
Ha kell tudok kölcsönadni egy házikészitésüt (0.5A).
Az optimális tárolás valóban fűtött helység 15-20fok.
Ha10fok alatti helyen tartod,érdemes havonta egyszer kevés amperrel (max 0.5) 24órát tölteni.Ez nem engedi a kritikus szint alá esni a töltöttségi szintet,ezzel párhuzamosan a savsűrűséget sem,és nehezebben fagy "szét"az akksi.
De természetesen csak vonuljatok!
Lenne egy kérdésem kicsit korai még de felteszem
- Lesz Dec.6.-án felvonulás ? ha igen mikor derül ki pontosan ?
- Általában honnét szokott az indulás lenni ?
Válaszokat előre is köszi
Üdv:MrGo636
Ha valaki épp gumizna!
Nehéz lenne választani!
Jól értelmeztem a leírásában azt, hogyha feltöltött teljesen, akkor lekapcsol, és amikor egy bizonyos szint alá csökken, akkor újra bekapcs?
Küldtem mailt.
Széles utat!
Hozzátenném, hogy a túltöltés és túlságosan lemerítés szintén -szó szerint- roncsolja az akkukat, cellazárlatot okozhat, ezáltal képtelen felvenni és leadni a névleges teljesítményét (hamar lemerül, gyengécskének érzed indításkor). Tehát ha egy mód van rá, teljesen feltöltve tárold egy fűtött helyiségben, nylon zacsiban, hogy az esetleges savmaradványok véletlen se okozzanak kárt a környezetében és jó pár évig nem kell majd új akksi után nézned!
A motorkerékpár akksikat-teljesítménytől függően-0.3-1 amperral lehet tölteni,ellenkező esetben szétforralja a töltő.
Ha kell tudok kölcsönadni egy házikészitésüt (0.5A).
Az optimális tárolás valóban fűtött helység 15-20fok.
Ha10fok alatti helyen tartod,érdemes havonta egyszer kevés amperrel (max 0.5) 24órát tölteni.Ez nem engedi a kritikus szint alá esni a töltöttségi szintet,ezzel párhuzamosan a savsűrűséget sem,és nehezebben fagy "szét"az akksi.
Megszakértettük a bowdent és sajna rövid. Köszönettel a Raceban visszajuttatnánk.