Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akkor nektek is bejott az elet. az a rohadt nagy baj, hogy szarul gondolkozunk, mert a szuleink valahogy ugy neveltek, hogy fiam, legyen egy hazad, egy kocsid meg egy munkahelyes, oszt szep az elet. ez ott van elba**va, hogy legyen egy hazad. nemetek, angolok, osztrakok berlik, persze masok a korulmenyek, de megis, jobban megeri berelni, mint a rohadek hitelet fizetni, vagy nyomorogoni, hogy sprololjanak, igy a felujitast a tulaj ceg vegzi, egy gonddal kevesebb. emellett lehet hiteles merci, meg minden gyereknek 2 motor .......
itt meg vesz az ember elsore altalanos pelda 10 millaert egy regi paraszthazat, hogy legyen garazs, vagy ilyesmi, mer a panel halal. aztan meg az evek alatt raversz meg 5-ot, hogy rad ne doljon .....
szal kemeny a kecos tema .....
Látom te se unatkozol Csak oda nem kössön az a motor
Házújítás: tudom miről beszélsz, tavaly belső munkák festés, csempézés,szoba, konyha, idén külső, tetőcsere, udvar, terasz volt hova elkölteni az EXC árát
ido nem szamít, azt nagyjabol le**rom, viszont most ujitjuk a hazikot, a muhely tele van cementtel, ilyenek, a mocit meg beraktam mogejuk. szombaton cement ki, motor ki, téligumi ki, cement vissza motor marad szerelesre. este cement ki, alufelni (vagy 25kg) vissza, moci vissza, cement vissza. vasarnap kis mocizas dudussal, asszony garazsabol fel a haver garazsaba, lesz kis javitas, utana mondom elugrok benzinert, kiszedem a mocit, lanckenes, benya, ilyenek, cement ki, mar az elso zsak kikapta a vallam. koszi, egesz heten erre vartam ......
ajánlom a nosztori emelkedőt, garantált élmény .... főleg, ha 200al jön a seggedben az E55AMG :-)
Áhh nem gyengén vagyok kiakadva erre az időre Szombaton Zoli olajcserét csinált átgumizta a motort, hogy vasárnap el tudjunk menni Dunaföldvárra. Mire reggel összepakoltunk, be a ruhák, motor, kaja a kocsiba, elkezdett esni. Elindultunk, de Perkáta után visszafordultunk, felesleges lett volna lemenni,szakadt az eső
És most süt a nap, nedves a talaj, a legjobb idő van a motorozáshoz.
Lassú bedöntés meg is volt. Kb 1 centis volt a csík a gumin, de ez ezen a gumin egy idő után nem látszik. Főleg, hogy most az esős úton nem döntöm be, mert múltkor megcsúsztam vele. Így olyan, mintha csak a közepe kopna a guminak. A palotai útról a mekinél szoktam bejönni. Míg jó idő volt, ott a kanyargós részeken szépen bedöntöttem, mert ha megcsúszok, ott van hova esni. Max megfog az útpadka.
lassan is lehet donteni, nem kell ahhoz feltetlenul gyorsan menni. pl van egy kedvenc utszakaszom, ahol majdnem 90fok a kanyar, nagyon pici es eles, jo az aszfalt is, kb 40-el majdnem konyokig le lehet donteni egy pillanatra, a centrifugalis ero tart. persze majdnem volt ott mar perecem is, haverral versenyeztunk, az meg ktm duke supermotyival jott, gondolhatod, kellette kepesztenem a varosban, hogy legyen valmai ....
ez az allas most, see kép. a hour meter mar postazva lett, a thor-os bolttal lezsiroztam, hogy irjak ajandek, igy ha lenne is vám, nem lesz, vhehe. irom majd, mi a vélemény a páncelrol, de pl most vasarnap is meghiusult a crossozas, de a duksival nyomtam fel orat. kar, pedig, a rohadt himbat is feljavitottam, hogy vartam a vasarnapot. most meg sut a nap, rohadjon meg .....
na, ezek jottek ennyiert ebben a honapban:
Majd, ha ezzel a mocival lenyomtam 2 szezont, meg meg lesz pár gumacsere, majd énis merészebben döntögetem. De amíg a battlax csúszkál a seggem alatt, nem merem megjátszani azt, hogy oda - vissza csúszkálok a bedöntött motorral az úton. Örülök neki, hogy 4 hónap után volt annyi lelki erőm, hogy ismét meg tudtam tanulni járni. (2 évem ment rá arra, hogy eldobjam a mankókat)
Grat. ebay,hát igen sokan vásárolnak onnan, de mint vállalkozó nem véleményezem. Magánszemélyként megértem, hiszen a legtöbben arra törekednek, minél olcsóbban jussanak hozzá az áhított dolgokhoz, bármi legyen is az.
Mikor jönnek meg a cuccaid? Arra a mellvédőre nagyon kíváncsi leszek, mi a véleményed róla
hat, a te hogy is mondjam, "problemaiddal" en nem mernek ekkora mocira ulni, szal ezert riszpekt, viszont ha jobban ismernelek, akkor azt mondanam, hogy felelotlen van, de mivel nem ismerlek, ilyet nem is mondhatok :-)
Csak, ha elnyalsz, te még felállhatsz. Én már nem. És szeretnék még kis ThomAce-eket.
ahhoz, hogy bedontsed a mocit nem kell sok minden, egy segg, amin ulsz, meg 2 kez, ennyi. nekem a csipomben a forgok gorcsolnek mindig be, a csuklom all be, melyikkel a gazt huzom, igy fekezes neha eselyetelen, plusz a vallam neha elodbja magat, ergo bal kez nem mukszik ... de ez a test, a lelek meg ep! hozzateszem, hogy az egyik leg gyilkosabb crossmocival nyomom, ha nem a leggyilkosabbal, vehhehe.
mikor ez a moci kijott nemeth kori mar bajnok volt vele, ha jol emlekszem, 99-ben az állat, plusz rikikármájkel is ezzel nyomta, ráadasul o is 4-es rajtszammal :-)

beb, mit vettem, bebebe: carbon-fiber plate, 11.5$ mocira alulra, vehhehe, jo ez az ebay!
Vajon miért nem merem totál bedönteni a motort koppig? Nem is tudom... És vannak akik még élcelődnek is a dologgal. Ez van. A bokacsont miatt, maximum a motort nehezebb odébbtolnom, néha megcsúszok.
Bokacsont nélkül mégcsak rendben van a dolog, de sérült gerinccel...? Bátor vagy nem picit.
Az még hagyján. De hiányzik a jobb bokacsontom is.Volt egy balesetem 7 éve és akkor történt mindez. (Nem motorral, azóta tanultam meg újra kétkerekűvel menni)
Törött gerinccel motorozol?
Mind1 majd keresek neked egy vidijót ahol a 40 kilós csajszi állítja kétkerékre a telepakolt nempici túragépet.
Ha adsz hozzá egy épp gerincet, akkor majd megjátszuk tesókám. De amíg a gerincem el van törve, nem próbálkozom meg a Gixxer-emmel. Bruno CBR600 F2-jét simán felállítottam. De mikor az enyém eldőlt a füvön, nem bírtam felállítani. Nem találtam rajta olyan fogást, hogy fel tudjam emelni. Hja és mindehhez még alacsony is vagyok.
Az izomerő hót' mindegy. Nem attól uralja valaki a gépet vagy sem, hogy fel tudja-e állítani vagy tudja-e 8-asban tolni. Nézd csak meg a versenyzők milyen pöttöm gyerekek némelyik még a 70 kilós 125-öst se bírja el egyedül mégis az első 10-ben van mindig tehát igen tehetséges motoros. Az autómat se bírom el mégis biztonsággal levezettem sokszázezer kilométert.
Megvan a technikája. Ha eldöntöd a géped megmutatom.
Nem tudom. amikor ráültem a mostani gépemre olyan érzésem volt mintha egy biciklin ülnék. Kompakt kicsi, még én is megtanultam vele úgyahogy kanyarodni anélkül hogy eldobtam volna. Régebben mondjuk a 350-es jawa úgy b@szott földhöz szinte minden hiba alkalmával mint a huzat.
Hát igen. 8-ast szerintem bárki meg tudja tolni. Viszont felállítani már más tészta. De mi van azokkal, akik pehelysullyúak? Egy 250KG-os motort hogy állít fel az illető?
... hanem a testbe csapódó golyó
Én is hallottam ilyen szabályról, ha fel tudod állítani a vasad és be tudod rúgni(cross esetében), akkor talán felnőttél a feladathoz, de ha egyik se megy, akkor inkább hagyd.
Rutinpálya meg egyszerűen vicc(én csak autóból tudom, motorra nincs jogsim),és sokaknak még az se megy, Zoli szüleinek autósiskolája van...és hát nem bántok senkit, de nagy az Isten állatkertje, sajnos sokan nem tudják a határaikat és súlyos árat fizethetnek érte...
azert az tulzas, hogy bolondbiztos, életveszély mind. valahogy ugy vannak vele, hogy egyenesen a hulye is tud menni, idovel pedig megtanulnak kanyarodni, stb. ez ido alatt pedig 20x eldobják a vasat, kis szerencsével nem halnak meg a bénák ... a regi rendszer a bolondbiztos volt, kategoria lépegetés, a mai mocin ulni ongyilkossag, statisztikak szerint akik 1000-es sportmotort vesznek szuz picsaval, 90%uk tori a vasat .... biztosítasi statisztika, nagyon durva ....
japanban ugy kapsz jogist, ha a lefektetett motort fel tudod allitani. ez sem rossz. itt meg a rutinpálya egy vicc ....