székesfehérvár és környéki motorosok figyelem! ha nem tudnátok szfvári robogós baráti társaság december 6-szokott rendezni egy mikuás motorozást ha van kedvetek akkor szívesen látunk titeket is! részletek itt bikerboys.extra.hu :) a végén van egy link ott megtudjátok nézni a tavalyi videot képekben érdemes megnézni hidd el! :)
nekem autóban van iridium-os gyertya, eddig 40e km-t mentem vele és 100e km után kell cserélni. Szerintem nem fordulátszámhoz van igazítva, hanem az anyaga sokkal jobb, nem ég el olyan hamar. szerintem más miatt nem is érdemes ezt használni. A jobb és biztosabb gyújtás miatt esetleg a több elekrtódás számíthat, de azt sem venni észre motornál ha jól tudom.
Köszi! Nekem eddig bejövős a dolog. Az előző kesztyűmön csak gumírozás volt középen. Ennek is van persze, csak plusszba rá lehet még szorítani. Amit persze nem szorítok rá a kezemre, mert ígyis beállítva szépen tart.
irridiummmmm gyertya titka a magas fordulat ... gyorsasagi mocikba ajanlott, nem alapjaratra. cross-ban nekem is feladta, nemcsak bekopte, meg is halt a gyertya.
Nekem az NSR teljesen másképpen viselkedett vele, én csak jót tudok mondani róla. Most az XT-nél szarakodok a gyertyával, volt amit én is úgy eldobtam hogy azóta sincs meg
Ez az IRRIDIUM-os cucc nekem a halálom!
Eddig kétszer vettem,először egy KTM MX-be vettem tűpólusút,amit kb 20km-enként beköpött,a következőt meg a gixerbe raktam,abból egy már 200 km múltán elcsöppent ,jöhettem haza három hengerrel!
Drága gyertya ide,drága gyertya oda úgy kib@sztam a gépből,hogy meg sem találtam volna!
Biztos másnak másként műkszik,de én UTÁLOM!
Csak ezen az oldalon itt figyel kétszer!
Eddig kétszer vettem,először egy KTM MX-be vettem tűpólusút,amit kb 20km-enként beköpött,a következőt meg a gixerbe raktam,abból egy már 200 km múltán elcsöppent ,jöhettem haza három hengerrel!
Drága gyertya ide,drága gyertya oda úgy kib@sztam a gépből,hogy meg sem találtam volna!
Biztos másnak másként műkszik,de én UTÁLOM!