bakonynánán hallottam erre a szitura a legmegfelelőbb választ, mikor a kőgazdag faszi a vadonatuj bmw enduromocival, (egyhengeres enduro, addig nem is lattam olyat ) nem tudta megmaszni a siratot, 5x visszaesett. mondom neki, faszikam, 2000-er felviszem neked keréken jáccósruhába, ne égessél már, erre az egyik idősebb tag mellettem megszólalt: "a motor az tudja".
nem az számít, milyen uj a vas, vagy milyen a gumid. a technika a lényeg, meg a 2-es program. mi a kettesprogram? ha felulok a vasra, onnantol fut .....
keménygyerekek lennénk? nemhiszem, sem macs sem tomi nem az a gyilkos típus, én vagyok csak vérszívó
Én nem mernék fogadásokat kötni arra, mekkora a horpadás, majd a hölgy megmondja ha akarja. Nem tudom hogy működik az eljárás, nem én csinálom, nem én találtam ki, nekem is ajánlották. Sőt úgy tudom, sok esetben olyan hatékony, hogy még a festés sem sérül. Nyilván utána nem lesz tökéletes, de mégsem 5kilós gittkupac figyel benne, a tartály űrtartalma meg mínusz 5 l
asszonyét megvettuk, tank horpadt volt, de is igy jol jartunk, aztan lement tankolni, tankbol visszalőtt a benzin, lefolyott az oldalán, jött is a matt festék. télen visszük ducati mesterhez, az majd eljáccik vele, már ő is letett valamit az asztalra :-)
Nem hinném, hogy levinné a benya. Nem kívülre szokás tankolni amúgysem. De kihuzatni meg nem egyszerű. Ezért mondtam a glettelést + festés + lakkozást.
Gittelés csak ilyen tizedmilliméteres egyenetlenségek egyenlítésére jó, nem egészséges ha 10 kiló gittből áll a tank, láttam már kipattanni a gittet a tankból dukkóval együtt, elég szarul néz ki. Van erre egy eljárás, autók jégverte karosszériájának javítására használják, nekem gergo09 nevű fórumozó spanom ajánlotta.
ahhoz a glettelés kevés, az első adag benzik leviszi, amugy is pattog.
kihuzatni inagyon csücskös, nekünk is hasonló a problámánk asszony gépén, még nem találtam meg rá a megfelelő embert, aki meg látatlanban elvállalja, az kókler
Gletteléssel szerintem megoldható. Az, hogy ki tudja a tankot úgy felfújni, hogy megmaradjon az eredeti forma és csak a horpadás menjen ki belőle, az jó kérdés. De Turi Péter (alias Peppe1000) meg tudná csinálni azt, hogy ne látszódjon. Megadom a telefonszámát emilben, ha kell. Ritkán jön fel mostanában a fórumra.
Nem tudtok véletlen valakit aki horpadt tankot ki tud szépen húzni?
Esetleg egy ügyes, olcsó festő is jól jönne...
(A gépet nem én amortizáltam, csak így jött szegény)
én a helyedben motorszerelési vagy motorozasi tapasztalattal dicsekednek, monitorfejek a prohardveren nyomjak, de ott kevés a 4-5 ev tapasztalat, itt motorbol pont eleg lenne annyi, pl ha magad szerelned a vasat, vagy hogy lement a majrecsikod 1mm-re, de az is csak a hideg miatt megengedett
nem az számít, milyen uj a vas, vagy milyen a gumid. a technika a lényeg, meg a 2-es program. mi a kettesprogram? ha felulok a vasra, onnantol fut .....
keménygyerekek lennénk? nemhiszem, sem macs sem tomi nem az a gyilkos típus, én vagyok csak vérszívó