Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

bakonynánán hallottam erre a szitura a legmegfelelőbb választ, mikor a kőgazdag faszi a vadonatuj bmw enduromocival, (egyhengeres enduro, addig nem is lattam olyat ) nem tudta megmaszni a siratot, 5x visszaesett. mondom neki, faszikam, 2000-er felviszem neked keréken jáccósruhába, ne égessél már, erre az egyik idősebb tag mellettem megszólalt: "a motor az tudja".
nem az számít, milyen uj a vas, vagy milyen a gumid. a technika a lényeg, meg a 2-es program. mi a kettesprogram? ha felulok a vasra, onnantol fut .....
keménygyerekek lennénk? nemhiszem, sem macs sem tomi nem az a gyilkos típus, én vagyok csak vérszívó
Én nem mernék fogadásokat kötni arra, mekkora a horpadás, majd a hölgy megmondja ha akarja. Nem tudom hogy működik az eljárás, nem én csinálom, nem én találtam ki, nekem is ajánlották. Sőt úgy tudom, sok esetben olyan hatékony, hogy még a festés sem sérül. Nyilván utána nem lesz tökéletes, de mégsem 5kilós gittkupac figyel benne, a tartály űrtartalma meg mínusz 5 l
asszonyét megvettuk, tank horpadt volt, de is igy jol jartunk, aztan lement tankolni, tankbol visszalőtt a benzin, lefolyott az oldalán, jött is a matt festék. télen visszük ducati mesterhez, az majd eljáccik vele, már ő is letett valamit az asztalra :-)
Majd, ha lecserélem ezt a szar gumát, majd nekem is lesz 0-s majrécsíkom. Akkor majd keménylegény leszek a szemetekben. Viccesek vagytok.
Gondolom nem öklömnyi darabon van beverve a tank oldala. És milyen eljárás az amivel meg lehet úgy csinálni, hogy nem sérül a tank többi része?
nekem is Racetec van :) hasonló állapotban
Nem hinném, hogy levinné a benya. Nem kívülre szokás tankolni amúgysem. De kihuzatni meg nem egyszerű. Ezért mondtam a glettelést + festés + lakkozást.
Gittelés csak ilyen tizedmilliméteres egyenetlenségek egyenlítésére jó, nem egészséges ha 10 kiló gittből áll a tank, láttam már kipattanni a gittet a tankból dukkóval együtt, elég szarul néz ki. Van erre egy eljárás, autók jégverte karosszériájának javítására használják, nekem gergo09 nevű fórumozó spanom ajánlotta.
Macsek fék nélkül is tud jó időt menni a ringen egy 260kilós motorral, ezt csináljátok utána
Ez így van valahogy
macsek már letett valamit az asztalra :-) egyenlőre neked kell bizonyítani gyermekem
ahhoz a glettelés kevés, az első adag benzik leviszi, amugy is pattog.
kihuzatni inagyon csücskös, nekünk is hasonló a problámánk asszony gépén, még nem találtam meg rá a megfelelő embert, aki meg látatlanban elvállalja, az kókler
Akkor Macsekot is oltsd le.
mivel ez motoros fórum, ez a hozzáállás
Gletteléssel szerintem megoldható. Az, hogy ki tudja a tankot úgy felfújni, hogy megmaradjon az eredeti forma és csak a horpadás menjen ki belőle, az jó kérdés. De Turi Péter (alias Peppe1000) meg tudná csinálni azt, hogy ne látszódjon. Megadom a telefonszámát emilben, ha kell. Ritkán jön fel mostanában a fórumra.
pálya nem ér, te is tudod
azért szép próbálkozás, a negatív majrécsíkrol nem is beszélve
Köszi, sajnos elsőre a gödröt kellene feltölteni, valami analóg felülettel.
Tőled már megszoktam ezt a hozzáállást.
Festőt azt tudok. Peppe csinál festést Kőszárhegyen.
Nem tudtok véletlen valakit aki horpadt tankot ki tud szépen húzni?
Esetleg egy ügyes, olcsó festő is jól jönne...
(A gépet nem én amortizáltam, csak így jött szegény)
erre ez a válaszom
én a helyedben motorszerelési vagy motorozasi tapasztalattal dicsekednek, monitorfejek a prohardveren nyomjak, de ott kevés a 4-5 ev tapasztalat, itt motorbol pont eleg lenne annyi, pl ha magad szerelned a vasat, vagy hogy lement a majrecsikod 1mm-re, de az is csak a hideg miatt megengedett
Ez nem egy informatikai meg honlappszerkesztő oldal, ne offoljál
$str = "42 45 4B 41 50 4F 44";
$expl = explode(" ", $str);

for($i = 0; $i - count($expl); $i++){
print chr(hexdec($expl[$i])) . " ";
}
Ezt neked Macsek: