Háááát... A 2008-as 10R-rel 4000 körül finom kuplunggal kellett elindulni, hogy ne fulladjon le... Menetben már teker nagyon, nem nevezném erőtlennek de alul semmi. A jó öreg karbisokon ekkora gázzal drift van vagy keró vagy csak olyat ránt, hogy kiesik a tömés a fogadból. De igazán a 2006-7-es 6R-en illetve a Y. R6-on sírtam el magam... Mit tett a motorokkal a "környezetvédelem"...
Tapolcán -tól a sümegi útat nemtom mikor csinálták mekk de nagyon tetszett amikor pár hete arra jártam, tudom ajánlani, (akkor szép fekete volt és a zuzalék az út két szélén volt található.) persze lehet hogy azóta már vályús-kátyús
Igen, erre akartam utalni. Az ezredesek meg milyen érdekes, hogy már alacsony fordulaton olyan nyomatékot produkálnak, hogy pfúúú... Csodálom is a nyomatékosságukat. De nekem sok lenne egy 1000-es gép.
az alapjárat hogy jön ahhoz, hogy mikor kezd el húzni a motor? szerintem sehogy .... mindegy, brutálisak ezek a vasak ... cimbinek zx12 volt, r6-al nyélgázon csaptunk haverral, 240korul, 6osban, erre a srac lenyelelte, és eltűnt ..... jah, 4-esben volt...... most busája van, az sem megy szarul, vehhehhhe
Az szép... Gixxer-en valami 1000 - 1500 között van valahol. Injektoros, szóval állítgatni itt semmit sem tudok. 2000-nél szépen lehet vele döcögni, de nem szereti. 6000-től él igazán a motor.
karbit jobban szeretjuk ...
Kérdés mennyit eszik az 1100vasad?ha normál tempó semmi 15ezres fordulat és üveghang?