Hát, én azt nem tudom h ki lopta el, de nagyon kevés km alatt nagyon durván lenullázta a gépet. Ott kezdtem hogy nagygenerál. Csináltam hengerdiagnosztikát, kompressziót mértem, olyan nagy kopásértékek vannak h csak na. Meg egyik gyűrű kicsit valszeg beletört a hengerbe...Szanaszéjjel barkácsolva az egész. Szétheggesztve. Összevagdosva. Még jó h légkulcsuk meg ilyenek nem volt mert lehet variot is szétkapták vna.... így az még egybenvan.
Wow. Látom "beszéltél bár olyannak aki hallott már olyanról aki látott már ilyet, jó messziről" Igazából a motor nem az enyém, egy barátomé, Székesfehérvári. Ellopták, rá fél évre lefülelték aki árulta és a rendőrség visszahozta. Sajnos 4000km létére kb 25%-os állapotban. Motorikusan rendbetettem, de sajnos az elektronikához nem értek. Egy szanaszéjjel merült csavarhúzóval vagy valamivel széjjelfeszegetett roncs-akku volt az ülés alatt bekötve, lehet hogy ez volt a ludas...
Elég furcsa, hogy gyakran találkozni ezzel a jelenséggel.A baj akkor van, ha zárlatos az akku,vagy nagyon lemerült . A fesszab próbálja tartani a 13,8V -ot de a zárlatos akku esetében a lecsőkkent belső ellenállás miatt nagy árammal tölt, amire nincs méretezve .Lemerített akku esetén is a névleges sokszorosával kezdhet tölteni. A félvezető szabályzó elemek viszont nem erre vannak méretezve. Ha önindítőztál egy kiadósat akkor 10 percig félgázzal menj, hogy tudjon az akku feléledni.
Rendben, akkor szerintem ha megbízható az a fesszabi akkor egy olyat veszek, aztán belenézem, hátha egyből másképp mosolyog rám Mi öl meg egy fesszabályzót? vagy az csak így 1xcsak meghal?
Oks Már rákérdeztem az eladó srácra, csak szeretném elkerülni hogy "nem ismert" állapotút vegyek használtan, meg hogy feleslegesen vegyem meg és nem is abban van a hiba:))) De most úgy tűnik abban van Jobban örülnék, mert olcsóbb mint egy állórész, ráadásul azt szét sem tudom szedni. (lendkerékl-lehúzó nincs )
Viszont sajnos nem tölt annyival. Igen, semmi nyomot nem találtam rá, de mivel van áram, csak kevesebb, így gondolom hogy inkább fesszabi lehet ahogy Te is mondod.
Ha akksi nélkül is ketyeg a motor, akkor nem lehet gond a generátorral. Alapjárat fölött már 13.5-14.0 V-al kéne tölteni a generátornak, ha ez kevesebb, vagy abszolút semmi, akkor a fesszab szar. Ennek külső nyoma nem nagyon van.
Lámpák minden működik. Ha beteszek egy hibátlan az akkut minden akku működés hibátlan, leszámítva a töltést persze. Ha NINCS benne akku, akkor is hibátlan minden, lámpák szépen égnek, refi-tompi, digit műszerek minden megy. index meg olajszintjelző nem megy csak akku nélkül, de akkuval azok is jók. Önindító is, minden. Biztosíték 1db van, az akkut töltő kábel előttre van bekiktatva, 7,5amperes, nincs kiégve, csatlakozói rendben. Szakadásvizsgálattal benéztem a fesszabit, 2 olyan "saruja" is van, amik összeköttetésben állnak az akku (+)-ra érkezővel.
Nézd meg, nincs-e égés a tekercselésen, neg minden lámpád világít-e?ha a motoron elektromosan minden működik, akkor nagy baj nem keletkezhet.Biztosíték nincs az áramkörben?Minek van biztosítéka?
Igen? Ugyanígy kis feszültségű töltés volt csak? Az állórészt azért nem tudom, mert még full bontatlan motor, csak nem halt ki az állórésznél valami tekercs. De rámérni meg nem tudok, nincsenek ellenállásértékeim.
Nincs rajzom, a csatikat végignézegettem, igazából 2005ös motor, teljesen gyári kábelezés. Alig vannak csatik. Nincs rajzom, és sajnos adataim sincsenek, mert anno az AF1re rá tudtam mérni a gyújtás állórészre, mert volt egy rajz amin fel volt tüntetve hogy milyen színű kábelek között és mennyi ellenállásnak kell lennie. Sajnos ehhez olyanom nincs.
feladom
kérj egy fesszabot kölcsön
reméld,hogy nem bassza tönkre azt is,ha vmi olyan baja van
de szerintem nem tölt... úgy értem nem hiszem,h a fesszab a szar
Állj neki keresni a hibát eloxidálódott csatlakozó vagy törött vezeték formájában, ha van valami elektromossághoz értő barátod azzal mérjetek.Rajzod van?
kérj egy fesszabot kölcsön
reméld,hogy nem bassza tönkre azt is,ha vmi olyan baja van
de szerintem nem tölt... úgy értem nem hiszem,h a fesszab a szar