RSV lengővilla repedés- TÍPUSHIBA! Gariban kellene cserélni!
Van ismerősöm aki Aprilia Szervizben(Veszprém) melózott! Nem egyet vittek vissza ilyen hibával!
dehogy is, nem beszelunk el egymas mellett. de egy 3 eves robival nem lesz gaz. az enyem 10 eves volt, a cr is 10 eves, a cbr meg 7 eves volt .. gond semmi, ha tudod hova kell nyulni, ha nem nem, akkor ne vezet meg a szerelo, ha ugyesen keresztbe kerdezel nekije, vehehhehe
azért a rotyit ne nagyon hasonlitsd a nagyokhoz. anno az 50-es yamaha bws spy rotyimat 6ezer! forintbol felfurattam-megdugoztam. anno az 2 eve volt ....
cr - nikkkasszivós henger - 150 - furas meg mindenki sajat felelossegere. dugo normalis 40-50
berugokar 30. valtokar 20. fek-kuplung kar 2ezer, havi 5 minimum eltorik, a normalis 17/darab.
kormany 17, az is toros darab. huto is geci draga, az is megnyekken hamar, himba huzos, telo szimering meg olaj evente 1 vagy 2 csere, gumi 15hatra, elore 14, hatso evente min 5, elso evente min2-3. idomok is tornek, hajlanak, az sem tul draga, de nem is olcso. ha akarod is terelni a vasat, akkor a gyari futomu kuka, onnan jonnek a szep dolgok, 2-3kilo befigyel ... utana felnicsere, etc ....es ez meg csak 2 utem ...
4 utem: szelep! az a halál,a titiánszarfos szelep. cimbi crossversenyzo, crf250 0km, egy év alatt 2vagy3x full felujítas, es csak palyan, versenyen hasznalta, meg kis teszt. es ezek a "megbizhatatlan" japan markak.
ktm - ha van zs-d, uzemoras, aranyarban. husky, husa .... hat ... jok meg minden, ha van zs-d. apriliska sxv, rxv - álom, v2, ahogy megy, az hihetetlen, az 550-es megöli magát, a 450-es a jobb, de csak ha van zs-d, olyan 1 milla évente, miután már gariban kicserélték a blokkot ....
és ez még csak a cross-enduro téma, a gyorsaságinál ott a 2-3x szorzo, ha kened neki, és jön a technika ördöge. pl egy év alatt lenulláztam 2garnitura gumit, dunlop d206 vagy mifasz rr első hátsó, majd michelin pilot power 2ct, 70guriga ....
ha esel, olyan 80km felett, azt nem teszed zsebre. vagyis igen, mert a zsebed ures marad :-)
cimbi apriliska rsv-jen hatso lengovilla elrepedt magatol ..... 500
aztan jon az hogy nem a gyari szarokat rakod vissza. hatso rugostag 500, elso is olcso, kormanygatlo, labtartok, kipu, etc .... bele lehet rakni kis lovettat a vasba
persze lehet mashogy is, ez velemeny es tapasztalat komboja, nem szentiras, bar mar targyalok a pápával, hogy a "mindennapi kenyerunk" helyett a "mindennapi 40-es keverékünket add meg nekem ....."
Szerintem minden motorban ki kell fogni. Meg használójától függ, hogy mennyire hálás a gép. Kövezzetek meg ezért nyugodtan.
Nekem volt Keeway Hurricane-om. Nem sok probléma adódott vele. Árához mérten, szerintem teljesen korrekt kis robogó volt. Nemrég adtam be önerő egyik részének. Teljesen jól ment 60 - 70-et, holott 3 éves volt. Igaz, mindig rendben tartottam.
Ezzel csak arra akartam rámutatni, hogy ha a motort ápoljuk, akkor meghálálja. Vagy valami ilyesmi.
Nincs a motorral még baj (még) . Ahogy hajtották biztos előbb utóbb vmi megadja magát, de amint baja lesz szólok. Szeptember 24 vagy 25-én megyünk érte. Majd meglátjuk mi sül ki belőle és köszi a segítséget
ha a cr fos akkor a husit meg egyenesen utalni fogod .... nekem a 99'-es cr 250-el azon kivul hogy haver eltorte a kormanyom semmi bajom nem volt, csak fis-fos aprosagok ..... 1 eve kapja az ivet, melyek kozt volt palya, 120! km-es endurotura 7 ora alatt, meg ilyen aprosagok
Szia! Felvettelek MSN-re, 17 után leszek otthon, akkor tudunk beszélni a dologról. Csapatunk profi weboldalakkal foglalkozik. Ha elvállalunk egy munkát, akkor azt megcsináljuk időre.
Nagyon szívesen Ugyanúgy mint az autowelt mi is gyári cuccokat adunk ugyanolyan határidővel és áron. Bár ha jól olvastam az adatlapod Sbg=Sárbogárd ők sincsenek hozzád messze( bár a munkadíj sem elhanyagolható dolog, ha velük akarod csináltatni ) Ha esedékes lenne, akkor adok árajánlatot, aztán a többi rajtad múlik
Szió! Ezzel küzdünk már 3 éve, mindenki ígérget, hogy ilyen meg olyan dizájn(magadra ne vedd, mert ennek ellenére bízunk mindenkiben) aztán szarnak az egészre. Az egyik srác túl fiatal volt, pedig ügyes, a másik meg nem motoros berkekben forog és sokszor lila gőze nincs mit ír le Nem egyszerű ez. Szívesen meghallgatnánk az ötleteid beszéljünk róla msn: black.moto@hotmail.com, vagy megtalálsz Gárdonyban a 7-es főút mellett, ha esetleg gyrosoznátok valamelyik nap , de ha a számod megadod akkor felhívlak
A csuda a bluetoccos beépítésben van. Szerintem az egy 10-es benne.... (annyira nem forszírozom, de hát kell neki.) aztán majd zajong hogy hangos, meg eltágult. Sajna csak küldés, vagy Fehérvár jön szóba, mer leépít. 8-től 8-ig
Van ismerősöm aki Aprilia Szervizben(Veszprém) melózott! Nem egyet vittek vissza ilyen hibával!
cr - nikkkasszivós henger - 150 - furas meg mindenki sajat felelossegere. dugo normalis 40-50
berugokar 30. valtokar 20. fek-kuplung kar 2ezer, havi 5 minimum eltorik, a normalis 17/darab.
kormany 17, az is toros darab. huto is geci draga, az is megnyekken hamar, himba huzos, telo szimering meg olaj evente 1 vagy 2 csere, gumi 15hatra, elore 14, hatso evente min 5, elso evente min2-3. idomok is tornek, hajlanak, az sem tul draga, de nem is olcso. ha akarod is terelni a vasat, akkor a gyari futomu kuka, onnan jonnek a szep dolgok, 2-3kilo befigyel ... utana felnicsere, etc ....es ez meg csak 2 utem ...
4 utem: szelep! az a halál,a titiánszarfos szelep. cimbi crossversenyzo, crf250 0km, egy év alatt 2vagy3x full felujítas, es csak palyan, versenyen hasznalta, meg kis teszt. es ezek a "megbizhatatlan" japan markak.
ktm - ha van zs-d, uzemoras, aranyarban. husky, husa .... hat ... jok meg minden, ha van zs-d. apriliska sxv, rxv - álom, v2, ahogy megy, az hihetetlen, az 550-es megöli magát, a 450-es a jobb, de csak ha van zs-d, olyan 1 milla évente, miután már gariban kicserélték a blokkot ....
és ez még csak a cross-enduro téma, a gyorsaságinál ott a 2-3x szorzo, ha kened neki, és jön a technika ördöge. pl egy év alatt lenulláztam 2garnitura gumit, dunlop d206 vagy mifasz rr első hátsó, majd michelin pilot power 2ct, 70guriga ....
ha esel, olyan 80km felett, azt nem teszed zsebre. vagyis igen, mert a zsebed ures marad :-)
cimbi apriliska rsv-jen hatso lengovilla elrepedt magatol ..... 500
aztan jon az hogy nem a gyari szarokat rakod vissza. hatso rugostag 500, elso is olcso, kormanygatlo, labtartok, kipu, etc .... bele lehet rakni kis lovettat a vasba
persze lehet mashogy is, ez velemeny es tapasztalat komboja, nem szentiras, bar mar targyalok a pápával, hogy a "mindennapi kenyerunk" helyett a "mindennapi 40-es keverékünket add meg nekem ....."
heheh
Nekem volt Keeway Hurricane-om. Nem sok probléma adódott vele. Árához mérten, szerintem teljesen korrekt kis robogó volt. Nemrég adtam be önerő egyik részének. Teljesen jól ment 60 - 70-et, holott 3 éves volt. Igaz, mindig rendben tartottam.
Ezzel csak arra akartam rámutatni, hogy ha a motort ápoljuk, akkor meghálálja. Vagy valami ilyesmi.
Sajnos legközelebb csak hétfőn tudunk beszélni erről msn-en, ha jó így neked.